Skocz do zawartości

BMW e90


t00m3q
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kalibracją może być wiele rzeczy do zrobienia między innymi np System ESP kontrola trakcji,adaptacja czujnika kąta skrętu itp. no dużo rzeczy.

a jak ma przebiegać ? Hmm Komputer diagnostyczny tzn Wejście nawet inter fejs diagnostyczny no a potem muszą być ręce które leczą czyli zabawa tzw np. Vagiem lub innym nawet pirackim programem serwisowym BMW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag i BMW [emoji23]

tzw np. Vagiem lub innym nawet pirackim programem serwisowym BMW

 

Napisałem na Przykład No Vag świetnie sprawdza się wiadomo VW i Audi ...

Zwykłym gniazdem Obd ogarnę?

Dejson weź ty sie idź wylecz z tej głupoty bo brak słów ...natrzaskales juz pierdyliard postów ktore nic nie wnoszą do żadnego tematu.

Dobrze że Ty wszystko poprawnie wnosisz No jak masz inny lepszy pomysł na poradzenie sobie ze swoim problemem to po co dupę zawracasz w takim razie skoro twierdzisz że źle ci doradzam  :cisza:  ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia powiem, że odpięcie aku w bmw zwykle skutkuje choinką na desce. Trzeba dać pochodzić elektronice a wszystko wróci do normy. Tak miałem w 2 przypadkach.

Nigdy nie wymieniałem aku, zwykłe odpięcie i podpięcie.

Orientacyjny czas dochodzenia do normy ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podjechać do pierwszego lepszego w miarę ogarnietego serwisu i zrobią Ci adaptację po wymianie aku.

To,że jest założone o ty ch samych parametrach nie ma nic do rzeczy.

Zrobią to albo ori softem do Bmw np DIS, INPA, ISTA, ale też jeśli mają ori Boscha Esitronic zaktualizowanego to z poziomu Esi spokojnie się to robi. Nie dalej jak dwa tyg temu wymieniłem Agm w bmw i zaprogramowanie nowego w sterowniku zajęło 5 min.

Lbs dostosowuje prąd ładowania do stanu akumulatora

 

Tu kolega wyjaśnił po krótce po co się to robi.

Nowy aku( o tej samej pojemności) ma inne parametry niż stary zużyty.

To taki reset dla sterownika, mówisz mu "stary masz nowe aku o pojemności 81 Ah a nie zużytego kibla z 40 % parametrów nowego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Najlepszy jest W 211, 55 sterowników a w każdym po 2-3 błędy

E65 ma podobną ilość, zależnie od wyposażenia, a błędy kasujesz, na początek bo mając litanię błędów w tym starych to do końca nie masz pewności co jest powodem problemów, które zgłasza klient

 

Co do akumulatora to w przypadku nowszych BMW należy dokonać rejestracji. Zwłaszcza jak jest klema IBS, a mając system start-stop powinna być.
Klema ta monitoruje stan naładowania, temperaturę czy napięcie ładowania aku

 

Do rejestracji aku potrzebujesz jakiegoś testera. Dużo uniwersalnych też to potrafi, nie trzeba oryginalnej serwisówki.

Mając takie auto przydaje się kabelek OBD(do 2007 roku wystarcza kabel za 25zł) + inpa, a jeszcze lepiej pobrać ISTA(program używany w ASO), wersja dostępna w sieci działa na zwykłym kabelku obd.

Kontrolka Airbag nie powinnna świecić się po wymianie aku. Może świecić kontrola trakcji i układu kierownicy. Z reguły wystarczy pokręcić kierownicą do krańcowych położeń kilka razy(od jednego końca do drugiego) i czujnik kąta skrętu skalibruje się bez kompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...