Skocz do zawartości

Szukam info nt. "fabrycznych systemów"


wasylwek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Własnie jak w temacie szukam informacji na temat tzw. "wypasionych" instalacji fabrycznych.

Głównie interesuje mnie kto dla kogo 

np. Burmester i HarmanKardon dla Mercedesa

Mark Levinson dla Toyoty (czy tam Lexusa) itd.

Chetnie przygarne też róznego typu recenzje porównania oceny i czy...warto ?

 

 

Nie nie chcę nabyć  :hyhy: ale potrzebuję mieć trochę wiedzy nt. kolejnej wekendowej dyskucji o ...moim hobby :hyhy: .

 

Dzięki pany wiem, że coś znajdziecie  :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krisman potrzebuje bardziej by..."przetłumaczyć" , że za 30k (moich ciężko zarobionych :wink: )  włożonych w MOJE dobrane audio (pomijam wieczne problemy z moimi filmami, zmianami żonglowaniami etc.)  system jest bardziej, że tak powiem dojrzały niż np. Bang&Olufsen za którego trzeba mniej więcej dopłacać tyle co wymieniłem w tym przykładowym AudiQ7.

 

A widzisz Bałers i Łilkins w Volvo a ja zawsze kojarzył ich tylko z Dynaudio :wink2: .

Dawać dawać nie krępować się .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to Becker, Bang&Olufsen, Bower&Wilkins, Harmann Kardon, a może nawet Philips należą do jednego koncernu Harman Automotive czy jakoś tak.

 

Jak coś to mogę zrobić fotki wnętrz wzmacniaczy Harman Kardon z BMW 7 E65, BMW 5 E60(inny niż w E65) oraz E70(x5) i F01, a także Bowers&Wilkins z najnowszej BMW 7 G11.

 

Przykładowo w E65 mamy 2 płytki. Na jednej mamy scalone końcówki mocy(na suby TDA1562Q w wersji powierzchniowej), na drugiej 3 procesory odpowiedzialne za DSP.

 

Mam głośniki z Logic7(czyli słynne H/K Mini), także z nowszych Logic7(E70, F01 itp. ) - tu już producentem jest Philips, a także Individual audio z E60/E90(tak samo wyglądają głośniki z Bang&Olufsen z F01). Każdy z nich inaczej brzmi w aucie, inaczej podłączony do normalnej instalacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


To na ten przyklad Volvo S90 i B&W.
w poprzednim S60 sluchalem dynaudio i bylo to najlepsze fabryczne audio jakie slyszalem ;)

aaa - kolega mial w Pajero zestaw 13 glosnikow rockforda

zabudowane pieknie! zgodnie ze sztuka

ale gralo to fatalnie!!!! :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzednim S60 sluchalem dynaudio i bylo to najlepsze fabryczne audio jakie slyszalem ;)

 

aaa - kolega mial w Pajero zestaw 13 glosnikow rockforda

zabudowane pieknie! zgodnie ze sztuka

ale gralo to fatalnie!!!! :(

Podobne odczucie po odsluchu systemu RF w Mitsubishi Lancerze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Range Rover, Jaguar -Meridian Audio, niestety bida aż piszczy.

Serwisuje codziennie kilka szt więc przewija się trochę przez dłonie, zboczenie dalej jest więc zawsze na jeździe próbnej posłucham co gro.

Do tej pory warte uwagi jako fabryka to Dyna w Volvo, chociaż gra dość cicho to poprawnie.

Najlepsze zaś to Burmester w Sklasie oraz o dziwo Bose w Porsche Cayenne tej nowej oraz Bose w Caymanie, ale z kolei to samo Bose w Audi to kupa, podobnie B&O.

Skoda ma nawet fajne granie na Cantonie, ogólne wrażenie jest takie jeśli wyłączyć dsp i jak najbardziej grać "pure" nie gra żaden, robota na dsp jest masakryczna i to ona wyciąga na ile można z dość tanich prostych komponentów.

 

Przykładowy dzisiejszy system Range Rover Evoque, system Meridian, gra strasznie stłumionym dźwiękiem jak zza koca, większość dźwięku gra tyłem mimo, że fader przedstawiłem na przód. Jak dla mnie kupa.

 

 

Jako ciekawostkę powiem, że wypasiony system od Burmestera ma nowe Porsche Panamera, np tw w desce to wstęgi (Ribbon tw).

http://www.porsche.com/usa/models/panamera/panamera/audio-and-communication/burmester-high-end-surround-sound-system/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Najlepsze zaś to Burmester

Właśnie najbardziej "nęci' mnie argument, że taki Nak 700 w połączeniu piecami Zapco i Scanami na grajstwie w skromniejszej ilości głosniczków (pomijam sprawe, że sobie z tym nie bardzo czasem  radzę) za...połowę (jakby nie było niemałej) ceny ...złoi tego burmajstra aż miło, tyle, że troche przyszło mie ze ślepym o kolorach dyskutować.

Ale pojadę z niedowiarkiem nazwy juz mam, argumenty też :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwek no co mam Ci powiedzieć, prawda jest taka,że auta grają już fabryką coraz lepiej, nie jest to reguła temat aż tak traktowany po macoszemu jak kiedyś.

Jest kilka aut gdzie z pewnością bym nie myślał o wymianie audio, na uwadze trzeba mieć, że nie grają klocki w tych autach bo są tanie, ale czas zespołu akustykow i elekronikow, którzy najpierw nad tym posiedzieli i dopracowali a potem idzie to w setki tysięcy aut.

Oczywiście pytanie na ile im pozwolili księgowi i inne działy, ale coraz częściej się zdarza, że no tw trafia w vw we właściwe miejsce czyli słupek itd,itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...