Skocz do zawartości

DS5 - Sebek


SebekDS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 382
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Miało wyglądać jak fabryczne, jestem zadowolony bo bez dopatrywania się w szczegóły robi wrażenie jakby tak miało być od początku.

m43b18 - warto próbować, to czasochłonne ale nie kosztowne, warto kupić na znanym portalu aukcyjnym te elementy które chcesz dłubać i wtedy bez ryzyka rzeźbisz :) ja nigdy nie miałem styczności z żywica i wydłubałem kilka lat temu zderzak do mondeo, nie taki diabeł straszny:

post-19389-0-66723000-1533209387_thumb.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak nisko można przyciąć TB872?

Wyczytałem, ze nie powinno ciąć się niżej jak trzykrotność Fs wysokotonowca, wiec w tym przypadku 3,9 kHz. Zdaje sobie sprawę ze 3800 ok ale 3600? Zbocze 12dB.

A i co istotne słucham głośniej jak przeciętny użytkownik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
No właśnie basserowski, ale teraz mają chyba inny jak dwa lata temu bo przy odkurzaniu już się delikatnie zmechacił... Miał być koniec wydatków a dzis rano padł mi akumulator, coś czuje ze przed zimą będę musiał kupić nowy, muszę poczytać o tych żelusiach czy warto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi brakuje jebnięcia po wyładowaniu się akumulatora, pomyślałem w pierwszej kolejności ze może coś na procu i dopiero dziś się zebrałem do sprawdzenia. Wszystkie ustawienia są bez zmian, pomyślałem, że może cos z którymś sygnałem ale przy zabawie balansem (gdy gra sam sub) poziom basu się zmniejsza, wiec prawy lewy kanał jest ok. Mogę coś jeszcze sprawdzić bez wyciągania i rozbierania wzmacniacza?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na maxa. Mógł pójść jeden bezpiecznik i gra to teraz jakby z jednego kanału?

Wymacałem po przyjeździe do pracy i tylko połowa wzmacniacza jest ciepła, czeka mnie wiec demontaż wszystkiego i rozebranie wzmacniacza, mam nadzieje ze to tylko bezpiecznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Panowie, szybka piłka w sprawie akumulatora, już miałem kupić Boscha S5 77Ah i 780 rozruchu ale z tropu zbił mnie kuzyn/sprzedawca proponując produkt MaxGear, podobno robi dla nich BOSCH, 88Ah i 800 rozruchu i 150zeta tańszy. O ładowanie większego się nie martwię bo alatek ma 150A ale czy ktoś słyszał o tym ze BOSCH robi tanie aku i pozwala brendowac nonemami?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGM z tego co wiem trzeba doładowywać ręcznie, bo ładuje się go pod koniec 15-16 V, wiec nie wróżę im długiej kariery, jeżeli stałe będą niedoładowane, lub stałe trzeba będzie je podładowywac prostownikiem.

 

Sam posiadam akumulator Varta E44, o podobnych parametrach do wspomnianego tu Boscha i w sumie mogę polecić, sprawuje się dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o AGM, Varta ma nawet „kompatybilny z DSem” Silver Dynamic AGM, teoretycznie przeznaczony do Start-Stopów ale przystosowany do szybkiego ładowania energia z hamowania. U mnie w instalacji bez obciążenia jest 15.1 a z zapiętymi światłami, ogrzewaniem lusterek, szyby, klima na maxa i audio na poziomie na którym słucham spada do 14,7 (przy akumulatorze) ale boje się ze ciagle będzie niedopasowany i będę miał więcej problemów jak korzyści...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AGM pod maską? EFB wytrzyma w wysokiej temperaturze, ale standardowego AGM-a temperatura szybko kilim. Podobno są wyjątki jak np. Optima, które są przystosowane do montażu w komorze silnika i żar z nie męczy.

x2

AGM nie lubi się z komorą silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co wy za brednie wypisujecie na temat AGM? Jeden coś tam wie, drugi coś tam słyszał, ale żaden nie miał do czynienia.

Z jakiej racji temperatura w komorze silnika miałaby zabić AGMa?

W Passeratti z 2011 mam akumulator AGM (Banner na pierwszy montaż) i jakimś sposobem temperatura w komorze silnika go nie zabiła. Inna sprawa, ze go reanimowałem, po tym jak ASO zostawiło wzmacniacze włączone na kilka godzin.

Poza tym, w grupie VAG przy wymianie aku na nowy trzeba go zakodować.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie tez czeka kodowanie, osobiście tez mi się wydaje ze skoro Varta w specyfikacji swojego AGMa nie podaje informacji o wymaganych specyficznych warunkach pracy, nie powinno być problemu z wysokimi temperaturami.

Jest jeszcze opcja pośrednia dedykowana do prostych systemów Start-Stop tj. Varta EFB z tym ze 70Ah i 650A rozruchowy, koszt około 550zeta, z tym ze nie wiem jak on będzie spisywał się w standardowej instalacji jaka mam w DSie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...