dave_19 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 witka. dalej nie kupilem niestety swojej furki ale moze to i dobrze bo co miesiac cos dokladam do kupki. wpadl mi w oko taki oto samochodzik - golfizna 4 z silniczkiem 2.8 v6 4motion. autko jest za 25 tys wiec mieszcze sie na styk z budzetem. moze ktos cos napisac o tym silniczku. wiem ze palic bedzie bo musi. ale obecnie moje przebiegi sa male a beda jeszcze mniejsze. autko ma sluzyc do codziennej jazdy, dawac duzo przyjemnosci z jazdy. ew co jeszcze w takiej kwocie mozna ciekawego. warunek stosunkowo mlode autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 dave_19, ma kumpel takiegoprzycina nim równo. Na nitro około 300km. Frajde ma chłopak dużą bo objeżdża konkretne fury z tym silnikiem i napędem. Nie wiem jak tam stanem i rocznikiem ta Twoja sztuka ale on dał 20k zł z felami 18' BBS`a jasną skórą itpMa mały bagażnik ten samochód bo napęd na 4 łapy. Pali w trasie ok 9l więc nie ma tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 auto jest z szwajcarii, zarejestrowane, vin do wgladu i serwis przed zakupem gdzie chce. bagaznik obecnie az tak nie potrzebny. nie wiem jak trwale sa te napedy na 4 lapy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 jezeli ten silnik to konstrukcja VR6 z golfa III to niech sprawdza ci cisnienie na garach bo lubiały po ok 200000 robic dziwne rzeczy.swoja droga miałem vr6 i powiem szczerze ze w miescie palił ok 12 l ale za to na trasie byłem w szoku - przy predkosciach rzedu 90-120 srednie spalanie oscylowało w granicach 7,5-7,8 l/100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valenti.no Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 silniki 2.8 niestety należały do awaryjnych.. oczywiście sa wyjątki.. a jakie wyposażenie ma? od GTI? znaczy kubły itd? bo z tego co wiem siedzenia w mk4 do wygodnych nie należą, więc mile widziane kubły ale na pewno auto warte zaiteresowania- nietuzinkowe, szybkie.. ważne jak był użytkowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Bardzo dobry wybór do Golfa 4. Przy 4x4 zrywa do przodu masakrycznie. Spalanie ok 11L w miescie ale i do 16 dojdziesz jak bedziesz chciał. Alternatywą jest tylko wersja GTi, ktora jak wiadomo z 1.8T ma wielki potencjał tuningu. Bo tutaj w sumie wałkami, dolotami i wydechem + soft duzo nie poprawisz. ( Pomijam instalacje turbo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 stan to sie okaze, podjade ogladne , napewno nie ma kublow i skory. szukam tez cos z 2.3 v5 z vw lub seata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 nie wiem jak trwale sa te napedy na 4 lapy haldex wytrzyma wszystko, napęd nie do zajeżdżenia! A silniczek zacny i napewno mniej awaryjny niz pierwsze modele tej jednostki. Osobiście w tych pieniądzach szukał bym r32 Jadowita bestia!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 chyba delikatna przesada pisać ze 2,8 v6 z napędem na 4 łapy po mieście spali 11 chyba jazdą emeryt Style bo ja swoim 1,8 v6 przy spokojnej jezdzie pali 10 a np mx6 przy silniku 2,5v6 przy spokojnej jezdzie do kolo 13L a w golfie masz 4x4 wiec z założenia pali wiecej a jak przybutujesz to sie trzeba liczyć ze spalaniem 15-20L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 licze sie ze spalaniem srednim kolo 15 literkow, tak jak mowie od lipca bede robil duzo mniej km wiec to nie az taki problem pewnie tez za niedlugo dzieciak w foteliku zasiadzie na tylnia kanape. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A może coś z Japończyków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koka Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 11L to on spali ale srednio przy spokojnej jezdzie, po miescie trzeba liczyc go od 13,5-14L na 100 normalna jazda do maksymalnie to zalezy od fantazji własciciela .Co do napedow to tyl zalacza sie samoczynnie w przypadku utraty przyczepnosci wiec nie jest to typowy 4x4 lub quattro w Audi gdzie jest staly naped na cztery kola. A ogolnie fajne auto,takie niepozorne, no i ten dzwiek silnika poezja tak jak wspomniany v5 ale ja nie jestem obiektywny bo mam hopla na punkcie vw i vag-ow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Skoro będziesz mało jeździł teraz autkiem to może lepiej poczekać i zarobić troszkę pieniążków i zakupić coś jeszcze lepszego wtedy kiedy będzie się używało częściej z luksusu z jazdy. Powiem, że dla mnie taki Golf to super sprawa by była jeżeli chodzi o radość z jazdy, ale nie w momencie tankowania. Codziennie pokonuję odległości od 300 do 600km i naprawdę wiem co to znaczy tankowanie. Przymierzam się do zakupu jakiegoś ciekawego dieselka (tania jazda i duże efekty po chip tuningu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 kivlov, ja przy takich przebiegach bym kupił na prawdę mocną benzynę i ją zagazował. Na pewno na początku wyjdzie sporo ale później przy tankowaniu będziesz miał banan na gębie. Spadek mocy będzie ale nie astronomiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody1921 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Dokładnie przy 2,8 v6 jak założysz porządną sekwencje typu Stag 4 albo KME i założoną przez kogoś dobrego to bedziesz sie ogromnie cieszył sam jeżdżę na sekwencji KME i juz rok i miło jak za 20 zł zrobiłem 140 km na trasie no ale ja mam tylko 1,8 v6 Tylko musi ktoś naprawde sumiennie założyć instalacje Znajomy montował sekwencje do 350z profesorkowi i smiga A i trzeba patrzeć gdzie sie tankuje bo jak tankuje na Statoil albo BP to litre mniej potrafi spalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Co do do benzyny toi dochodzą od zaraz opłaty i gazowanie, a nie jest to mała kasa. Dlatego myślę o dieslu. Chociaż kto wie, ale z góry nastawiam się na diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 w takiej sytuacji jak kivlov tez szukałbym dieselka (ogolnie jest przeciwny dieslom zdecydowanie wole benzyne i jedyny słuszny diesel to 3.0 rzedowa 6 z BMW - to to jest silniczek) jesli faktycznie robisz tak duzo km to poszukalbym jakiegos fajnego z 6 biegowa skrzynka a najlepiej z jakims DSG. Na trasy idealne a przy recznej 6 bieg to rowniez cisza dla uszu w stosunku 5 biegowej. To tyle jesli chodzi o przebiegi jakie robisz. Ja sam mam 2.0L benzyny na miasto, potrafi to spalic nawet 13L/100km w miescie ale trudno sie mowi. Dopoki mnie stac to jezdze, jesli mnie nie bedzie stac, bede jezdzil autobusem a samochodem od swieta ale napewno nie dokonałbym profanacji silnika. Nie jest to zaden post zeby rozpoczac jakakolwiek wojne ale jestem zdecydowanym przeciwnikiem montowania "kuchenki" do samochodu. Samochod to nie kuchnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Każdy ma swoje zdanie na temat gazu nie ma co tego drążyć....disaster3, na takie autka co mi proponujesz to mnie nie stać. Mam 21 lat więc dużego kapitału nie posiadam, zwłaszcza, że sam opłacam szkołę. dave_19, coś słychać w więcej w temacie? Nadal jesteś za potężną benzynką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisniatczew Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 silnik w tym golfie to nowsza konstrukcja niz vr6 w golfie mkIII ktory mial 174hp, w mkIV 2.8 V6 ma 204hp do tego przewaznie w golfie z takim silnikiem jest wypasne wyposazenie, moim zdaniem jak ktos nie robi dziennie 100km po miescie to taki golf to dobry wybor i do tego jakie wrazenia z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tenga Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 dave_19, ma kumpel takiegoprzycina nim równo. Na nitro około 300km. Frajde ma chłopak dużą bo objeżdża konkretne fury z tym silnikiem i napędem. Nie wiem jak tam stanem i rocznikiem ta Twoja sztuka ale on dał 20k zł z felami 18' BBS`a jasną skórą itpMa mały bagażnik ten samochód bo napęd na 4 łapy. Pali w trasie ok 9l więc nie ma tragedii. greg a czy twój znajomy czasem teraz nie uturbia swojego golfa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 tenga, uturbia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 w przyszlym tygodniu jade to cudo zobaczyc. faktycznie moznaby poczekac jeszcze. robie malo km ale jednak potrzebuje auta codziennie. co do wspomnianego diesla - nie jestem ani zwolennikiem ani przeciwnikiem. to samo gazowni. dieselka niestety troszke trudniej znalezc zeby mial znosny przelot. zamiast paliwka to mnie troche przerazajaca oplaty tego cudenka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_SM Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 dieselka niestety troszke trudniej znalezc zeby mial znosny przelot. dobrze serwisowany i odpowiednio użytkowany diesel spokojnie 600kk robi bez większego remontu. Ja mam już 2 diesla i wiem, że kolejny samochód to też diesel będzie choć nie wiem czy będę chciał kiedyś sprzedać swojego Golfa, zwłaszcza że szykuje się gruby projekt na przyszły rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 rockerz_12, tylko rzadko kiedy wiadomo czy faktycznie samochód był dobrze obsługiwany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivlov Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Osobiście również przymierzam się do zakupu diesla ze stajni VW podpowiem, że autko na które poluje ma 116km i nie jest to golf. Pieniążki zbieram jak mogę. Bo powoli brakuje mi wygodny w obecnym aucie pokonując takie trasy (wczoraj ponad 600km). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.