facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

:)

Zdjęcie

dB Drag Racing Association w Polsce - konferencja na forum


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#21 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 21:57

Istotne jest by przestrzegać godzin rejestracji. To spowodowane jest obostrzeniami związanymi z ruchem pojazdów podczas samej imprezy. Dlatego też wszystkie auta będą musiały wjechać na teren imprezy przed otworzeniem bram dla publiczności. Dla spóźnialskich wynegocjowaliśmy furtkę z organizatorami. Będzie można przyjechać w sobotę rano ale auto musi wjechać na teren turnieju przed godziną 8:00 – potem będą już duże problemy z wjazdem. Nie polecam jednak przyjazdu w sobotę rano dlatego, że jeżeli będzie bardzo duża liczba osób chętna do wjazdu w sobotę może się okazać, że nie wszyscy zdążą wjechać. Będziemy oczywiście starali się by nie doszło do takie sytuacji, że ktoś zostanie poza bramami, ale gwarancji że tak nie będzie nie dam.
Z drugiej strony pozostawiliśmy sobie ten sobotni poranek dla ewentualnych gości z za granicy, którzy mają zdecydowanie większy dystans do przebycia

[ Dodano: 2009-05-12, 23:03 ]
UWAGA UWAGA
Na Men’s Day będą wszystkie kategorie o jakich jest mowa w regulaminie ( z wyjątkiem kategorii Freestyle i Monster – to są kategorie pokazowe odbywające się na nielicznych imprezach i nie mające finałów światowych)
Jak wiadomo z regulaminu organizacja dBDRA stworzyła system punktowy, który jest istotny do rankingu ogólnoświatowego. Poza tym został stworzony też ranking samych turniejów i tak mamy:
Single Poing – ranking imprezy x1
Duble Point – rankig imprezy x2
Triple Point – ranking imprezy x3
World Finals – ranking imprezy x4
Dla zawodnika oznacza to tyle, że pkt. Zdobyte na danej impezie przemnażane są przez jej ranking. ( Men’s Day jest imprezą x3). Zasada jest taka, że na imprezach o rankingu większym niż x1 muszą być dostępne wszystkie kategorie turniejów. Dlatego też na Men’s Day właśnie tak będzie.

[ Dodano: 2009-05-12, 23:09 ]
W przyszłości większość imprez podczas sezonu to imprezy Single Point. Na tych imprezach będziemy robili klasy łączone. Np. wszystkie klasy Street będą walczyły o te same puchary – w rankingu światowych będą jednak zdobywały punkty w swoich konkretnych kategoriach (np. Street -1-2 itd.) Co do wyższych kategorii tj. Super Street czy Extreme – będziemy robili selekcję (zależną od zgłoszonych uczestników jeszcze przed imprezą). Tak więc każdy zawodnik niezależnie od tego w jakiej klasie zbuduje auto będzie miał możliwość startów w turniejach dBDRA (nie oznacza to jednak że na każdej odsłonie zawodów).
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

:)

#22 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 12 maj 2009 - 22:20

Czyli : jak ktoś wystartuje w street A teraz w Warszawie to na następnych zawodach mniejszej rangi będzie miał rywala z street C ?
I dostanie po du...

#23 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 22:27

Niestety musimy chodzić po ziemi, a to sprawia, że musimy być świadomi tego, że nie będziemy mieli pełnego obłożenia wszystkich klas od pierwszego sezonu. Dlatego mamy dwie opcje – albo robić klasy mieszane albo startować w pustych kategoriach – my wolimy to pierwsze. Nie mniej jednak trzeba pamiętać o tym, że będą turnieje Multipunktowe gdzie te kategorie będą rozdzielone i tam możecie się wykazać. Poza tym punktowane jest 8 najlepszych wyników na każdych zawodach więc nawet jak się nie stanie na pudle to i tak można wyjechać z następnymi pkt. do ogólnej klasyfikacji.
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#24 Watson

Watson
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chojnów

Napisano 12 maj 2009 - 22:29

W jaki sposob organizacja zamierza sciagnac do siebie zawodnikow i zainteresowac ich udzialem w zawodach ? Przy takiej ilosci kategorii (nawet single point) moze byc problem z frekwencja. Ostatnio konkurencje cisnieniowe wyrastaja jak grzyby po deszczu.

#25 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 22:36

Myślę, że istotną informacją jest również fakt, że każdy zawodnik zarejestrowany w Polsce będzie miał prawo do startów w turniejach dBDRA w całej Europie – zdobywając tam punkty na to samo konto w ogólnej klasyfikacji. Po starcie w pierwszym turnieju zawodnikowi zostaje utworzone konto w klasyfikacji światowej na stronie www.dbdragracing.com – każdy będzie mógł sprawdzić jaką pozycję na świecie zajmuje w danym momencie.
System ten jest bardzo korzystny szczególnie dla tych, którzy zamieszkują tereny podgraniczne (łatwo im się wybrać na imprezę multipoint do sąsiadów, a na imprezach multipoint masz gwarancję tego, że będą wszystkie klasy)
UWAGA
Z praktyki na Słowacji i w Niemczech wynika, że obłożenie w niższych kategoriach jest zwykle duże więc najpewniej akurat kategorie z Ligi Street zwykle rozgrywane są oddzielnie. Łączy się zazwyczaj wyższe klasy tj. Super Street czy Extreme ( gdzie tak naprawdę wyniki są bardzo zbliżone do siebie, a czasem nawet paradoksalnie wygrywają ci z niższych kategorii)
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#26 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 12 maj 2009 - 22:38

Miejmy nadzieje, że renoma " db drag " przyciągnie prawdziwych ciśniniowców do walki

I będzie ich coraz więcej !!!

#27 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 22:48

W jaki sposob organizacja zamierza sciagnac do siebie zawodnikow i zainteresowac ich udzialem w zawodach ? Przy takiej ilosci kategorii (nawet single point) moze byc problem z frekwencja. Ostatnio konkurencje cisnieniowe wyrastaja jak grzyby po deszczu.




Bardzo dobre pytanie, lecz odpowiedź na to jest bardzo złożona. Na chwilę obecną poczyniliśmy bardzo dużo akcji promocyjnych by dotrzeć do szerokiej publiczności, która do tej pory nie interesowała się temat. Przykładem takiej promocji jest właśnie Men’s Day, który został partnerem honorowym naszego turnieju. Dzięki ich wsparciu mamy szanse zaistnieć w takich mediach jak: TVN TURBO, TVN STYLE, RADIO ZET, ONET.PL i wiele innych. Na samym Men’s Day będzie ok. 100tyź ludzi więc zaplanowaliśmy szereg konkursów dla publiczności tak by zatrzymać ją jak najdłużej przy naszym stoisku turniejowym. Poza tym postaramy się by nasze imprezy były prawdziwym show, które wzbudzi emocję nie tylko w samych zawodnikach ale również kibicach (chcemy mieć prawdziwą publiczność jak w inny dyscyplinach sportowych).
Ostatecznie zwieńczeniem naszych działań jest fuzja z jednym z najlepiej przyjętych turniejów zeszłego sezonu – WOJNA PÓŁNOC-POŁUDNIE. Jako organizatorzy stwierdziliśmy, że będziemy mieli większą siłę medialną i będziemy docierali do zdecydowanie szerszej publiczności jednocząc siły. Dlatego też zamierzamy prowadzić wspólne kampanie reklamowe i prowadzić turnieje w tym samym czasie i tych samych miejscach.

[ Dodano: 2009-05-12, 23:55 ]

Miejmy nadzieje, że renoma " db drag " przyciągnie prawdziwych ciśniniowców do walki

I będzie ich coraz więcej !!!




O tym, że dB Drag Racing jest najstarszą imprezą SPLową na świecie nie muszę chyba pisać. Ta formuła turnieju utrzymuje się na świecie już ponad 15 lat i ciągle przybywa nowych zwolenników. W między czasie powstawała niezliczona ilość innych turniejów pochodnych (wiele z nich już nie istnieje). dB Drag z roku na rok udoskonala swój regulamin tak by był on jeszcze bardziej jednoznaczny i czytelny dla zawodników. Dodatkowo organizacja dBDRA myśli również o przyciąganiu nowych uczestników i z myślą o nich stworzyła turniej Bass Race. Zamysł był taki by przez ten turniej wciągać „nowo zarażonych” do wyższych klas db Dragowych
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#28 Watson

Watson
  • Użytkownik
  • 37 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chojnów

Napisano 12 maj 2009 - 23:02

Więc nie będzie wywiadów ze zwycięzcami w TV, gazetach i innych mediach ? Nie będzie artykułów w prasie branżowej prezentacji samochodów w TV i tych samych mediach ?

#29 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 23:11

Więc nie będzie wywiadów ze zwycięzcami w TV, gazetach i innych mediach ? Nie będzie artykułów w prasie branżowej prezentacji samochodów w TV i tych samych mediach ?


Cały czas prowadzimy rozmowy z wieloma mediami, które mogłyby objąć patronat medialny nad naszymi turniejami. W trakcie sezonu będziemy przekazywali wiele materiałów do prasy (zarówno tej drukowanej jak i internetowej). Poza tym wraz z fuzją z WojnąPP połączymy również nasze możliwości przekazu. Nie wiem czy się orientujesz jak wyglądała promocja Wojny w tamtym roku?? Podczas imprez będziemy mieli profesjonalnego fotografa i kamerzystę, którzy na bieżąco będą tworzyli materiał medialny, który będziemy puszczać w eter.
Co do wywiadów w telewizji to pewnie jeszcze będziemy musieli poczekać na lepsze czasu – ale tak naprawdę to wszystko zależy również od was potencjalnych zawodników. Jeżeli będziecie wspierać nas to my damy wam turniej, który za parę lat może zabłyśnie na ekranach telewizorów. (W Niemczech relację z dB Drag Racing pojawiają się na kanale RTL)
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#30 dBmax

dBmax
  • Użytkownik
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piotrków tryb.

Napisano 12 maj 2009 - 23:13

podaj więcej informacji o turnieju Bass Race
dla nas to coś całkiem nowego,


a po za tym pomyśleć trzeba o nockach na imprezje 3 dniowej :)

#31 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 23:18

podaj więcej informacji o turnieju Bass Race
dla nas to coś całkiem nowego,


a po za tym pomyśleć trzeba o nockach na imprezje 3 dniowej :)


Bass Race jest chyba najbardziej „usportowionym” z turniejów car audio. Jak sama nazwa wskazuje „wyścig basu” zawodnicy będą prześcigać się w ilości wyprodukowanych dB w trakcie trwającego 30 sekund pomiaru trzymając się jednak reguł ogólno pojętego wyścigu. Tu nie ma miejsca na pomyłki i próby i tym samych jak w prawdziwym wyścigu: falstart, wypadnięcie poza swoją kategorię czy też brak refleksu eliminuje nas z dalszych rozgrywek. Jak widać jest to turniej gdzie wszystko jest możliwe i wygrać może każdy kto potrafi kontrolować swój system nagłośnieniowy.
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#32 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 12 maj 2009 - 23:25

Jak wygląda obsada w kategoriach bass race?

#33 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 23:26

podaj więcej informacji o turnieju Bass Race
dla nas to coś całkiem nowego,


a po za tym pomyśleć trzeba o nockach na imprezje 3 dniowej :)


Bass Race jest chyba najbardziej „usportowionym” z turniejów car audio. Jak sama nazwa wskazuje „wyścig basu” zawodnicy będą prześcigać się w ilości wyprodukowanych dB w trakcie trwającego 30 sekund pomiaru trzymając się jednak reguł ogólno pojętego wyścigu. Tu nie ma miejsca na pomyłki i próby i tym samych jak w prawdziwym wyścigu: falstart, wypadnięcie poza swoją kategorię czy też brak refleksu eliminuje nas z dalszych rozgrywek. Jest więc to turniej gdzie każdy ma równie szanse i może cieszyć się zwycięstwem.


Odpowiadając na drugie pytanie – czyli noclegu.
Tu temat jest tak naprawdę również złożony. Mogę wam powiedzieć, że w innych krajach Europy gdzie zawodnicy niejednokrotnie znają się już od kilku dobrych lat i są ze sobą bardzo zżyci wynajmują sobie kwatery prywatne i zwalają się do nich w kilka albo kilkanaście osób. Dzięki temu redukują koszty noclegu a zaoszczędzone pieniądze mogą wydać na atrakcje podczas wspólnie spędzonej nocy.
Myślę, że i my powinniśmy do tego dążyć. Na Men’s Day, które jest już za nie cały miesiąc byłoby to bardzo wskazane. Dlatego moja propozycja jest następująca. Rozmawiajcie ze sobą – kto się wybiera i skąd i postarajcie się organizować sobie większe grupy do kwater (w warszawie nie powinno być problemu ze znalezieniem takowych). W przyszłości myślę, że i my jako organizatorzy będziemy mogli pomóc w takich akcjach jeżeli będą chętni.

[ Dodano: 2009-05-13, 00:33 ]

Jak wygląda obsada w kategoriach bass race?


Turniej ma 4 kategorie uzależnione tylko i wyłącznie od pomiaru klasyfikacyjnego. Klasyfikacja jest prosta:
120-130dB
130-140dB
140-150dB
150-160dB
W pomiarze klasyfikacyjnym zawodnik sam decyduje na ile chce rozkręcić swój system. Trzeba jednak pamiętać, że w niższych kategoriach będzie na pewno większa obsada więc trudniej będzie wygrać.
Wszystkie pomiary w rundzie eliminacyjnej odbywają się system dwójkowym (lepszy przechodzi dalej słabszy zostaje wyeliminowany)
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#34 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 12 maj 2009 - 23:47

Wydaje mi się,że w bass race jest konkurencją niejasną . Ludzie którzy mi się pytają o bass race nie wiedzą o co tam chodzi i kto wygrywa w sumie w zawodach.
Co Wy na to?

#35 dBmax

dBmax
  • Użytkownik
  • 366 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Piotrków tryb.

Napisano 12 maj 2009 - 23:47

może jeszcze troszkę o opłatach za rejestrację , kontach itd.

#36 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 12 maj 2009 - 23:55

Wydaje mi się,że w bass race jest konkurencją niejasną . Ludzie którzy mi się pytają o bass race nie wiedzą o co tam chodzi i kto wygrywa w sumie w zawodach.
Co Wy na to?


Nie wiem co może być niejasnego w Bass Race. Całość wygląda mniej więcej tak:
1. Zawodnik startuje w pomiarze klasyfikacyjnym
2. Z wynikiem przykładowo 138dB dostaje się do drugiej kategorii
3. W rundzie eliminacyjnej program losowo dobiera w pary zawodników z tej samej kategorii.
4. Nasz przykładowy zawodnik podjeżdża na stanowisko pomiarowe wraz ze swoim przeciwnikiem.
5. Do biegu, gotowi, start - i auta poszły w wyścigu basu. 30 sekund zmagań i mamy wynik. Lepszy przechodzi dalej pod warunkiem, że nie zostały naruszone żadne wykroczenia wymieniane w regulaminie (np. falstart, wyłamanie się z klasy)
6. W ostateczności zostają dwa auta w finale które ścierają się o pierwsze miejsca
7. Regulamin Bass Race dokładnie mówi o tym co dzieje się w przypadku remisu (proszę odwołać się do regulaminów ze strony www.dbdrag.pl

[ Dodano: 2009-05-13, 01:01 ]

może jeszcze troszkę o opłatach za rejestrację , kontach itd.


Jeżeli chodzi o opłaty to wszystko powinno być już zarzucone na stronie www.dbdrag.pl - informacja o opłatach będzie w uwagach przy opisie poszczególnych imprez. Wiem, że z powodu błędu informatyka przez pewien czas tego nie było ale teraz powinno być już wszystko widoczne.
Nie ma tej informacji w samym formularzu na stronie ale po dokonaniu wstępnej rejestracji każdy zawodnik otrzyma na skrzynkę maila, gdzie będzie miał informację ile wynosi wpisowe w jego przypadku i jak je może opłacić. Dane do konta są też już zawieszone w zakładce formularza. Ceny wpisowego są różne przy okazji różnych imprez dlatego nie podajemy nigdzie na stronie jednej ceny wpisowego. Jest tak dlatego, że tak jak wspominałem imprezy mają różną rangę a poza tym będą takie możliwości, że sponsor lokalny bądź organizator imprezy zasponsoruje start wszystkim zawodnikom i wówczas opłata nie będzie pobierana od samych uczestników.
Dla jasności na Men's Day:
dB Drag Racing - 60zł
Bass Race - 50zł
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#37 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 13 maj 2009 - 00:03

Czy w Bass Race też będą mistrzostwa Polski?

#38 dB Drag Racing

dB Drag Racing
  • Użytkownik
  • 514 postów
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 13 maj 2009 - 00:14

Czy w Bass Race też będą mistrzostwa Polski?


Jak najbardziej tak. Bass Race też ma swoja kontynuację na świecie. Można sobie podejrzeć statystyki na www.dbdragracing.com . Jest to turniej o takiej samej randze jak dB Drag Racing tyle tylko, że jest dedykowany przede wszystkim do klientów detalicznych. Proste zasady, brak obostrzeń dotyczących sprzętu to wszystko umożliwia start dla każdego kto wozi w bagażniku subwoofer w porządnej skrzyni. Nie oznacza to że profesjonaliści nie mogą brać udziału w tych zawodach. Formuła turnieju sprawia jednak, że każdy ma równe szanse. Dlatego nawet gość, który nie ma pojęcia o montażu może wystartować i wygrać. Jest to tak naprawdę bardzo dobra metoda na sprzedawanie sprzętu w zakładach wyspecjalizowanych. Jak przyjdzie klient który będzie poszukiwał Bassu to można go zainteresować turniejem przekazać ogólny sens i sprzedać mu od razu woofer z którym będzie mógł na takim turnieju wygrać (klient od razu inaczej patrzy na sprzęt bo dla niego sprzęt nabiera wartości turniejowej)
"GIVE ME MORE 181,7dB"- ALAN DANTE WF USA INDIANAPOLIS 2008

#39 barbus

barbus
  • Użytkownik
  • 205 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:zmieniła się.

Napisano 13 maj 2009 - 00:17

mysle ze jezeli EASCE udało sie ogarnac 2 konkurencje w jeden dzien to tu tez wszystko wypali

A co to ma do piernika ? W EASCE pomiary obsługiwało od 6 do 8 sędziów na wszystkich 8 kategorii (zsumowanych z obydwu konkurencji). Ilu będzie sędziów w Warszawie ?

O tym, że dB Drag Racing jest najstarszą imprezą SPLową na świecie nie muszę chyba pisać.


To może ja napiszę , że nie jest. dB Drag Racing powstał po dB Bracket Racing z ramienia IASCA. Pomysłodawcą dB Drag Racing nie był Wayne Harris aktualny prezes dBDRA.

#40 democar.pl

democar.pl
  • Użytkownik
  • 314 postów
  • Lokalizacja:Poznań

Napisano 13 maj 2009 - 00:21

Można by wrzucić kilka fotek jak wyglądają takie zawody na Świecie aby zachęcić ludzi do db dragu i bass race.

Ale to chyba zostawimy na następny dzień :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych