k0mp4tybiln7 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jankus ...czekałem na ten temat...Tak jak i ja Zapowiada sie ciekawie, czekam na dalszy rozwój i więcej fotek Wspominałeś o felgach 18, zakupione już czy źle zrozumiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Ze względu na pogodę, fuchę i jakieś prace domowe, temat audio stoi. Ale i tak czekam na biżuterię do przewodów, głównie oploty.Ale Passat za to stoi na BBS'ach CH. Trochę koza ale w wakacje pewnie wpadnie gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Za wiele nie zrobiłem przez weekend. Ale powolutku małymi kroczkami dążę do celu. Zmieniłem klemę plusową na tę z Iveco i poprawiłem połączenie silnik-karoseria. Ogólnie nie będę robił pełnego BIG3, ponieważ nie ma to sensu w przypadku mojej instalacji nastawionej na SQ. W B5 mierzyłem pobór prądu przy maksymalnej głośności z jaką słucham i w szczycie było może 40A. Poza tym plus alternatora do akumulatora to 35mm2, tak samo minus akumulatora do karoserii. P.S Jak ktoś potrzebuje spawarę 50mm2 z zarobionymi końcówkami i peszlem to mam 2 na stanie. 56 i 88cm od oczka do oczka. Fotki w dziale sprzedam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 W B5 mierzyłem pobór prądu przy maksymalnej głośności z jaką słucham i w szczycie było może 40A. Można wiedzieć jaką metodą ? Po za tym duży plus za estetykę Tak trzymaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Raczej prymitywną, czyli miernik cęgowy na przewodzie plusowym i obserwacja wyników. Niestety mój miernik nie posiada opcji mierzenia peaku, ale najwyższy wynik jaki widziałem to 34-35 amper. Więc dodałem parę amper bo miernik mógł nie pokazać akurat najwyższego peaku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Czy ja wiem czy prymitywna metoda, ważne że zmierzony przybliżony prąd.Tak z czystej ciekawości jakie są profi metody do dokładnych pomiarów prądu np w CA ? Wie ktoś może ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2c Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Pomiar spadku napięcia na boczniku, lub pomiar indukcyjny. Mój amperomierz na rozdzielaczu pokazuje w miarę poprawnie.Przy codziennym słuchaniu mam podobny wynik. Ale skoro do bagażnika przeciągnąłeś 50mm2 mimo niskiego poboru prądu to dlaczego nie dołożyć też paru kabli pod maską ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No można nie mówię że nie. Ale mam jeszcze kondensator 5F. I była wyraźna różnica po jego montażu. 50mm2 zostało mi z B5, a że w hurtowni nie mieli 35mm2 to kupiłem 50 . Jak spadki napięć będą dawać się we znaki, to dołożę parę kabli pod maską. Co za problem przymiarki już robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djrobo Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 podejrzewam że zacząłeś walczyć z drzwiami, bo na sąsiednim forum pytałeś o przelotki w drzwiach...też to przerabiałem dlatego chciałbym Ci podpowiedzieć co wynika z moich doświadczeń:- zacznij od przejrzenia książki "sam naprawiam passat b6" - są tam dokładne instrukcje jak rozebrać każdy element, szczególnie się przydaje przy drzwiach, bo żeby wytłumić blachę zewnętrzną trzeba wyciągnąć szybę, blachę z siłownikami oraz całe zamki/klamki więc bez instrukcji może być problem. - co do kabli - jak będziesz miał otwarte drzwi to od środka będzie łatwiej w przelotce wywiercić dziurę na kable (ewentualni tą oryginalną dziurką z kablami przeciągnąć nowe z pomocą druta-pilota).- natomiast we wtyczkach drzwi-kabina łatwo się wierci, wolnych jest chyba 8 pinów także jest miejsca sporo i u mnie 4 kable 2,5mm przeszły bez problemów) w sieci można kupić gotowe dystanse mdf na 165mm lub 200mm pasujące do fabrycznych otworów , ja jak bym teraz to robił to kupiłbym dystanse (nie lakierowane) na 200mm i na końcu dokleił redukcję na 165mm . no i całe dystanse proponuję zażywicować bo lakierowane i tak biorą wodę jak się śrubę wkręci...i książeczka http://chomikuj.pl/dmlody11/sam+naprawiam+vw+passat+b6/Sam+naprawiam+VW+PASSAT+B6+PL+up+by+dunaj2,5315832603.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 podejrzewam że zacząłeś walczyć z drzwiami, bo na sąsiednim forum pytałeś o przelotki w drzwiach... Przelotkę ogarnąłem dzisiaj, bardzo prosty mechanizm, wystarczy płaski śrubokęt i sprawny kciuk. Tak z drzwiami zaczynam jutro działać.A dziś położyłem sygnałówki na gotowca. Tak jak powinny leżeć, w korytkach. Przy okazji położyłbym głośnikowe, ale miałem za mało oplotu więc muszę czekać do poniedziałku na paczuszkę. Trudno, nowe doświadczenia, oplot należy kupować zawsze 2x tyle ile jest kabla. Poza tym z zasilaniem już jestem w przestrzeni na koło zapasowe, tak samo jak z sygnałówkami, miejsce na głośnikowe zrobiłem przy okazji. Pod podłogą jest około 4-5 cm wolnej przestrzeni, uparci mogliby tam wpakować jakiś piecyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djrobo Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 wzmaki wrzucasz we wnękę koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 wzmaki wrzucasz we wnękę koła? Tak, w B5 też tak miałem. Całkiem wygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Drzwi wygłuszone. Parę kołków zdechło ale to nieuniknione. Trochę to zajęło, ponieważ ktoś ukręcił łby przy śrubkach trzymających szybę, ale udało się wszystko złożyć. A ten nowy GMS C3 jest całkiem fajny, klej jest bardzo mocny a sama mata jest bardzo elastyczna. Zdjęć lewych drzwi nie ma za wiele, ponieważ tam był problem ze śrubkami od szyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zostawiasz woofery pod tapicerką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Zostawiasz woofery pod tapicerką? Puki co będę musiał. Niestety potrzebna by była konkretna rzeźba aby ładnie wyciągnąć woofery przed tapicerkę. A dziś wieczorem usztywniłem nieco tapicerki włóknem szklanym i węglowym. Tak mam dojście do prawdziwych włókien węglowych, a tego materiału na forum jeszcze nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Bardzo mądry ruch milordzie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 No no włóka węglowego jeszcze nie było Jak się to ma do włókna szklanego ? Chodzi mi ile warstw włókna szklanego daje podobną sztywność/wytrzymałość w stosunku do włókna węglowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 No no włóka węglowego jeszcze nie było włókna nie było ale posty jak zwykle są i to w każdym temacie, a co do instalki to bardzo ok i najważniejsze ze tobie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hi_sound Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Bardzo przyjemne wrota są w tym aucie. Karbon pojawił się już jakiś czas temu na forum w temacie o pewnym Signum. Możesz też przy okazji wrzucić na pw info odnośnie dostępności tych włókien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 No no włóka węglowego jeszcze nie było Jak się to ma do włókna szklanego ? Chodzi mi ile warstw włókna szklanego daje podobną sztywność/wytrzymałość w stosunku do włókna węglowego ? Szczerze nie wiem jak się ma węgiel do szkła. A z tego co wiem to te moje włókna węglowe to odmiana konstrukcyjna.\ Możesz też przy okazji wrzucić na pw info odnośnie dostępności tych włókien. Akurat te włókna dostałem za piwo. Znajomy produkuje wirniki do śmigłowców i wiatrakowców, ma tego na metry z beli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoundTerapy Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Możesz też przy okazji wrzucić na pw info odnośnie dostępności tych włókien.Podpisuję się pod pytaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dalej do przodu z graniem w Pasku. Tapicerki zostały zamontowane z wielkim trudem, bo dałem za grube włókno szklane i gąbkę GMS 6mm. Nie chciały się zamknąć ale gdzie nie działa siła argumentu, należy użyć argumentu siły. Więc z zewnątrz dla tych co nie wiedzą wszytko jest ok, ale tak naprawdę przydałyby się drugie tapicerki . Trudno.W końcu wszystkie kable zostały położone a plastiki zamontowane na swoich miejscach. Przelotka drzwi była przyjazna jeśli chodzi o współpracę. Naprawdę życzę wszystkim przelotek z takim dostępem. Woofry też siedzą tam gdzie ich miejsce, puki co z pod tapicerki, ale w przyszłości może wyjdą na zewnątrz. Przy okazji zrobiłem standardowego "jeżyka" za głośnikiem. No i najważniejsza gwiazda wieczoru, bo do 22.30 się z tym męczyłem. Zabudowa wzmacniaczy gotowa. Wszytko podłączone na gotowca, jedyne co mogę pomylić to RCA przy radiu. Na chwilę obecną pozostały mi do zrobienia słupki, podłączenie przewodu plusowego i podłączenie RCA i remote do radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawa88 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Masz rca Hollywood? Nie sieją Ci ?na wiele kabli, nawet tanich i no name te były najgorsze i zbierały piski alternatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Masz rca Hollywood? Nie sieją Ci ?na wiele kabli, nawet tanich i no name te były najgorsze i zbierały piski alternatora. Mam te Hollywoody w czerwonej i nie zbierają nic a nic ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saint337 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 W otworze za wooferem są poprzyklejane dodatkowe kawałki maty. Czemu są one tak dziwnie naklejone? Rozumiem że to jest coś na kształt kolca tak jak w gąbkach akustycznych i ma to na celu dodatkowe rozproszenie fali czy coś w ten deseń, dobrze to odczytuję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.