facebook

Skocz do zawartości


REKLAMA

:)

Zdjęcie

Jankusowy Passat B6 Kombi

80PRS Genesis Passat Tec Hertz B6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
174 odpowiedzi w tym temacie

#21 czarodziej

czarodziej
  • Użytkownik
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Piły

Napisano 12 kwiecień 2016 - 13:10

320 kucyków w kombi  :szok: respekt. Instalka zapowiada się fajnie, czekam na ciąg dalszy. Zazdroszczę drzwi, fajnie się je robi, nie to co u mnie. 



#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

:)

#22 djrobo

djrobo
  • Użytkownik
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OST

Napisano 12 kwiecień 2016 - 13:13

Gwint jeszcze w tym roku, czekam na 18" a uchodźcą nie jestem, nie lubię kóz. A heble planuję wrzucić 345mm z 3.2 V6.

ja  B6  przy oponach 235/40R18 mam obniżony fabrycznie  -25mm  (4motion z adaptacyjnym zawiasem DCC)  i wydaje mi się że to jest optymalnie jeśli czasem chcesz za miasto wyjechać , nie stracić zderzaka na krawężniku itp. a przy tym wygląda ładnie 

 


A masz może 4x4 ? przy 320koniach na ośkę ten fun z jazdy bedzie średni, zwłaszcza przy starcie, o mokrym to już nie wspomnę.
a to przy 100-200 będzie niezły odjazd ;)
 

w B6 4motion jest niestety tył dołączany (haldex bodajże 4gen.) ale momentu dołączenia nie czuć za bardzo. 



#23 italiano1980

italiano1980

    SAŁATA Mariano Italiano

  • Użytkownik
  • 2897 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ABDN-GD

Napisano 12 kwiecień 2016 - 13:16

Jestes z Kartuz ??
PIONEER ,INFINITY ,GENESIS R1,LEGIATA ,PHOENIX GOLD, DRAGSTER , XES M1 , PHASE ALIANTE ,BRAX

#24 wasylwek

wasylwek

    Naczelny...desperat

  • Użytkownik
  • 5306 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Ostrzyce, Kaszuby 3city a w sumie cała Europa z naciskiem na północ czasem daleką!!!

Napisano 12 kwiecień 2016 - 13:24

Jestes z Kartuz ??

Toż to "zagłębie" światowego CA :rotfl: .

 

Jankus ...czekałem na ten temat, kibicuję i wnikliwie śledzę.Olej kuce (masz ich 3x tyle co ja) słupki kleć .

 

P.S. szykuję się ciekawy składzik na piknik :hyhy:


Sprzedaj wszystko co masz i pójdź za mną  :wink:

 

Jak Ci coś nie gra to ...kup droższe.


#25 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 12 kwiecień 2016 - 13:24

Gwint AP obniża minimalnie o 35mm więc tragedii nie ma. Komfort też nie powinien aż tak ucierpiać.
A odnośnie ponad 300 kucyków, to faktycznie przydałby się 4 motion. Ale to może nastąpi w przyszłości, jak np. padnie turbo albo wtryski to się zmieni na te z S3.
I jeszcze jedno kupiłem dzisiaj kable głośnikowe typu OMY. Tak już czuję lecące hejty. Ale miedź to miedź, a że izolacja jest giętka, do tego podwójna.

 

Italiono do Kartuz mam z domu 26 kilometrów.

Wasylwek, ja nie mogę się doczekać, ale moja wątroba wręcz przeciwnie.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#26 k0mp4tybiln7

k0mp4tybiln7
  • Użytkownik
  • 198 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wa-wa

Napisano 13 kwiecień 2016 - 22:19

Jankus ...czekałem na ten temat...

Tak jak i ja :P Zapowiada sie ciekawie, czekam na dalszy rozwój i więcej fotek :)

Wspominałeś o felgach 18, zakupione już czy źle zrozumiałem?



#27 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 14 kwiecień 2016 - 13:37

Ze względu na pogodę, fuchę i jakieś prace domowe, temat audio stoi. Ale i tak czekam na biżuterię do przewodów, głównie oploty.
Ale Passat za to stoi na BBS'ach CH. Trochę koza ale w wakacje pewnie wpadnie gwint.
Załączony plik  DSC_0558.JPG   127,73 KB   136 Ilość pobrań

Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#28 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 17 kwiecień 2016 - 18:22

Za wiele nie zrobiłem przez weekend. Ale powolutku małymi kroczkami dążę do celu. Zmieniłem klemę plusową na tę z Iveco i poprawiłem połączenie silnik-karoseria. Ogólnie nie będę robił pełnego BIG3, ponieważ nie ma to sensu w przypadku mojej instalacji nastawionej na SQ. W B5 mierzyłem pobór prądu przy maksymalnej głośności z jaką słucham i w szczycie było może 40A. Poza tym plus alternatora do akumulatora to 35mm2, tak samo minus akumulatora do karoserii.

 

Załączony plik  DSC_0561.JPG   59,23 KB   115 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_0564.JPG   69,96 KB   100 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_0569.JPG   79,41 KB   94 Ilość pobrań

 

P.S Jak ktoś potrzebuje spawarę 50mm2 z zarobionymi końcówkami i peszlem to mam 2 na stanie. 56 i 88cm od oczka do oczka. Fotki w dziale sprzedam.

 

Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#29 Abstynent

Abstynent
  • Użytkownik
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Tarnowa

Napisano 17 kwiecień 2016 - 22:38


W B5 mierzyłem pobór prądu przy maksymalnej głośności z jaką słucham i w szczycie było może 40A.

 

Można wiedzieć jaką metodą ? 

Po za tym duży plus za estetykę  :wink:

Tak trzymaj  :ok:


[ BIG III ] Alpine CDA 9853R +BT > TW Proa Simplex 25 + AA 120.2XE > WF Focal KRX2 + Audison VR206 > SUB 2xRE Audio SX12D4 BR + Emphaser EA 13000SPL > było 142dB [Altek  ~200A + 74Ah + 500F i jest stabilnie ) 


#30 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 17 kwiecień 2016 - 22:42

Raczej prymitywną, czyli miernik cęgowy na przewodzie plusowym i obserwacja wyników. Niestety mój miernik nie posiada opcji mierzenia peaku, ale najwyższy wynik jaki widziałem to 34-35 amper. Więc dodałem parę amper bo miernik mógł nie pokazać akurat najwyższego peaku.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#31 Abstynent

Abstynent
  • Użytkownik
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Tarnowa

Napisano 17 kwiecień 2016 - 22:45

Czy ja wiem czy prymitywna metoda, ważne że zmierzony przybliżony prąd.

Tak z czystej ciekawości jakie są profi metody do dokładnych pomiarów prądu np w CA ? Wie ktoś może ? 


[ BIG III ] Alpine CDA 9853R +BT > TW Proa Simplex 25 + AA 120.2XE > WF Focal KRX2 + Audison VR206 > SUB 2xRE Audio SX12D4 BR + Emphaser EA 13000SPL > było 142dB [Altek  ~200A + 74Ah + 500F i jest stabilnie ) 


#32 m2c

m2c
  • Użytkownik
  • 271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warszawa

Napisano 17 kwiecień 2016 - 23:05

Pomiar spadku napięcia na boczniku, lub pomiar indukcyjny. Mój amperomierz na rozdzielaczu pokazuje w miarę poprawnie.

Przy codziennym słuchaniu mam podobny wynik. Ale skoro do bagażnika przeciągnąłeś 50mm2 mimo niskiego poboru prądu to dlaczego nie dołożyć też paru kabli pod maską ;) 


Morel Hybrid 6.2 + Alpine PDX-F6   vs   Excursion SXR-12D4 + u-Dimension ProZ 1-3000D


#33 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 18 kwiecień 2016 - 08:43

No można nie mówię że nie. Ale mam jeszcze kondensator 5F. I była wyraźna różnica po jego montażu. 50mm2 zostało mi z B5, a że w hurtowni nie mieli 35mm2 to kupiłem 50 :hyhy:. Jak spadki napięć będą dawać się we znaki, to dołożę parę kabli pod maską. Co za problem przymiarki już robiłem.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#34 djrobo

djrobo
  • Użytkownik
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OST

Napisano 22 kwiecień 2016 - 13:08

podejrzewam że zacząłeś walczyć z drzwiami, bo na sąsiednim forum pytałeś o przelotki w drzwiach...

też to przerabiałem dlatego chciałbym Ci podpowiedzieć co wynika z moich doświadczeń:

- zacznij od przejrzenia książki "sam naprawiam passat b6" - są tam dokładne instrukcje jak rozebrać każdy element, szczególnie się przydaje przy drzwiach, bo żeby wytłumić blachę zewnętrzną trzeba wyciągnąć szybę, blachę z siłownikami oraz całe zamki/klamki więc bez instrukcji może być problem. 

 

- co do kabli - jak będziesz miał otwarte drzwi to od środka będzie łatwiej w przelotce wywiercić dziurę na kable (ewentualni tą oryginalną dziurką z kablami przeciągnąć nowe z pomocą druta-pilota).

- natomiast we wtyczkach drzwi-kabina łatwo się wierci, wolnych jest chyba 8 pinów także jest miejsca sporo i u mnie 4 kable 2,5mm przeszły bez problemów)

 

w sieci można kupić gotowe dystanse mdf na 165mm lub 200mm pasujące do fabrycznych otworów , ja jak bym teraz to robił to kupiłbym dystanse (nie lakierowane) na 200mm i na końcu dokleił redukcję na 165mm .  no i całe dystanse proponuję zażywicować bo lakierowane i tak biorą wodę jak się śrubę wkręci...


i książeczka   http://chomikuj.pl/d...,5315832603.pdf



#35 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 22 kwiecień 2016 - 20:54

podejrzewam że zacząłeś walczyć z drzwiami, bo na sąsiednim forum pytałeś o przelotki w drzwiach...

 

Przelotkę ogarnąłem dzisiaj, bardzo prosty mechanizm, wystarczy płaski śrubokęt i sprawny kciuk. Tak z drzwiami zaczynam jutro działać.

A dziś położyłem sygnałówki na gotowca. Tak jak powinny leżeć, w korytkach. Przy okazji położyłbym głośnikowe, ale miałem za mało oplotu więc muszę czekać do poniedziałku na paczuszkę. :cisza:  Trudno, nowe doświadczenia, oplot należy kupować zawsze 2x tyle ile jest kabla. 

Poza tym z zasilaniem już jestem w przestrzeni na koło zapasowe, tak samo jak z sygnałówkami, miejsce na głośnikowe zrobiłem przy okazji.

 

Załączony plik  DSC_21611.JPG   82,67 KB   112 Ilość pobrań

Pod podłogą jest około 4-5 cm wolnej przestrzeni, uparci mogliby tam wpakować jakiś piecyk.

 

Załączony plik  DSC_21621.JPG   106,88 KB   81 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_21631.JPG   89,37 KB   73 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_21651.JPG   118,92 KB   84 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2164.JPG   112,56 KB   84 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#36 djrobo

djrobo
  • Użytkownik
  • 237 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:OST

Napisano 22 kwiecień 2016 - 22:19

wzmaki wrzucasz we wnękę koła?



#37 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 22 kwiecień 2016 - 22:20

wzmaki wrzucasz we wnękę koła?

 

Tak, w B5 też tak miałem. Całkiem wygodne.


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#38 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 kwiecień 2016 - 15:48

Drzwi wygłuszone. Parę kołków zdechło ale to nieuniknione. Trochę to zajęło, ponieważ ktoś ukręcił łby przy śrubkach trzymających szybę, ale udało się wszystko złożyć. A ten nowy GMS C3 jest całkiem fajny, klej jest bardzo mocny a sama mata jest bardzo elastyczna. Zdjęć lewych drzwi nie ma za wiele, ponieważ tam był problem ze śrubkami od szyb.

 

Załączony plik  DSC_2170.JPG   96,04 KB   99 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2171.JPG   107,22 KB   98 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2173.JPG   119,25 KB   87 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2177.JPG   113,95 KB   87 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2179.JPG   102,02 KB   85 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2178.JPG   97,04 KB   71 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2180.JPG   120,32 KB   99 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2181.JPG   100,16 KB   69 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2187.JPG   134,47 KB   103 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3


#39 Cober

Cober

    Stereo Typ

  • Użytkownik
  • 2616 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Płock

Napisano 24 kwiecień 2016 - 17:18

Zostawiasz woofery pod tapicerką?


Xesy Bety eF Jedynki


#40 Jankus

Jankus
  • Użytkownik
  • 1259 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Sierakowic

Napisano 24 kwiecień 2016 - 21:36

Zostawiasz woofery pod tapicerką?

 

Puki co będę musiał. Niestety potrzebna by była konkretna rzeźba aby ładnie wyciągnąć woofery przed tapicerkę.

 

A dziś wieczorem usztywniłem nieco tapicerki włóknem szklanym i węglowym. Tak mam dojście do prawdziwych włókien węglowych, a tego materiału na forum jeszcze nie widziałem.

 

Załączony plik  DSC_2190.JPG   125,14 KB   113 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2191.JPG   111,83 KB   81 Ilość pobrań

 

Załączony plik  DSC_2193.JPG   176,13 KB   85 Ilość pobrań


Passat: CDE-W296BT -> Genesis 4 Channel -> Focal K2P, SS D3004(krótki) -> Alpine PDX 1.1000 -> Swans F12s

Master: UTE-92BT - > Helix HXA 400 -> Helix HXS 636, Hertz ML 280.3 -> Excursion HXA 1K -> Hertz ES250.3






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: 80PRS, Genesis, Passat, Tec, Hertz, B6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych