Net5ky Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Mam problem z wzmacniaczem magnat rx 44, a mianowicie czasem sie wlacza a czasem nie. Problem zaczal sie od kiedy przyszedl z naprawy po zwarciu (plus wypadl i dotknal obudowy). Podobno poszly jakies zabezpieczenia i nie bylo dzwieku na zadnym kanale, ale zostalo to naprawione.Aktualnie wzmacniacz czasem sie wlacza a czasem nie (z wlaczonym silnikiem chetniej wstaje) chociaz power zawsze sie swieci to nie daje dzwieku na wyjsciu, a do tego jeszcze czasem zapala sie czerwona lampka. Jak juz wstal to normalnie gral, do momentu np ruszenia autem z miejsca kiedy alternator troche nie wyrabia i lekko spada napiecie. Dzisiaj zaobserwowalem ze normalnie przy wzmacniaczu na wylaczonym silniku bylo troche ponad 12v, ale po wlaczeniu wzmacniacza (nie gral i nie palila sie czerwona lampka) spadlo do 3v. Czy to moze byc cos z wzmacniaczem czy moze przewodami? Nie jestem pewny co do masy po tym zwarciu, czy nic jej sie nie stalo. Plusowy jest raczej dobry, mam 50mm2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Masa jaką ma średnicę. Popraw przewody, w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Srednicy masy nie jestem pewien bo dalem przewod ktory mialem pod reka "na chwile" i tak to gralo przez prawie rok bez zadnych problemow, ale na oko bedzie mial 10-15mm2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 ale jakto tak mozna,plus i masa powinny mieć ten sam przekrój,bo płynie przez nie ten sam prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Napięcie spada, bo wygląda na to, że coś czasami nie styka. Wszystkie łącznia do sprawdzenia, wyczyszczenia styk masy, oraz popatrz co z bezpiecznikiem głównym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Kiedy bralem plus z wzmacniacza a mase z innego miejsca jest normalnie 12v. Zmienilem przewod masy ale nic to nie dalo, kiedy bralem mase z elementu karoserii do ktorego jest podpieta masa (tak zeby ominac przewod) tez pokazuje 3v. Zmienilem tez bezpieczniki na wzmacniaczu bo byly zasniedziale ale dalej nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 bezpiecznikiem głównym. Pomijając wszystko - wiesz co to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareczek19 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 U mnie dokładnie taka sama sytuacja była niedawno. Bezpiecznik na przewodzie zasilającym nie był spalony, po prostu w nieznany mi sposób nie przepuszczał napięcia powyżej 3V. Wymień bezpiecznik i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Pomijając wszystko - wiesz co to ?Tak, wymieniałem go tydzień temu po tym zwarciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogus1984 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 To AGU ? Wymień raz jeszcze na wszelki wypadek, to, że wygląda na cały, nie znaczy że jest w 100% dobry. Styki wszystkie rozkręć, przeczyść, dokręć, łącznie z oprawką. Przejrzyj instalację po prostu od początku, do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Innych problemów z elektryką w aucie nie masz? Jeśli nie to jak wyżej, każda końcówka kabla do sprawdzenia (i + i -). Sprawdź jakie masz napięcie przed gł bezpiecznikiem i za, jeśli za jest ok a w bagażniku już nie to może kabel gdzieś trafiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Problemów z elektryką nie ma (tylko alternator lekko nie wyrabia na wolnych obrotach i trochę mrugają lampki, ale to auto z 2000r i jest bardzo ciężki dostęp więc nawet tego nie ruszałem). Przejrzę jeszcze całą instalacje i zobaczę czy coś jest nie tak.Tak mam bezpiecznik AGU.Ciekawe jest to że czasem nie chce się włączyć przez jakiś czas, a później normalnie wstaje i gra bez przerwy na full.Jak już wstanie to jest normalne napięcie na wzmacniaczu (12v), ale jak ma problem to jest te 3v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Nikt za Ciebie tego nie sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Przerabialem podobny problem. Przyczyną byla oprawka bezpiecznika. Jesli sprawdziles wszystkie polaczenia tj. podłączyłeś wszystko od nowa omiń swoja oprawke AGU do testu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Wymieniłem całą oprawkę, też to samo.Po włączeniu zasilania na wzmacniaczu napięcie spada z 12v do 3v stopniowo w ciągu 1-2sek, po wyłączeniu wzmacniacza rośnie do 12v w parędziesiąt sekund (skacze w górę co 0.1-0.2v) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 (edytowane) Odeslij wzmacniacz do serwisu gdzie Ci go naprawiano za pierwszym razem, bo cos pomineli chyba. Edytowane 14 Lutego 2016 przez powalla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 A mierzyles przy odlaczonym piecu? Poprawiłeś styki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exacto Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Najlepiej jakby piec sprawdził w innym aucie i wykluczył od razu go. Problem może leżeć po stronie masy i jakiejś pętli. Teraz też mam podobno problem a mianowicie, wzmacniacz który pcha przód nie włączył się pomimo że wszystko było dobrze podłaczone dopóki świecie żarowe nie zaczęły rano nagrzewać Po przepięciu masy bo wszystkie piecie i radio miałem pod jedną, zaczął się samoczynnie wzbudzać tym razem wzmacniacz od suba. Pokombinuj z masą, i sprawdź piec gdzieś indziej, nawet w domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Możesz podciągnąć masę na próbę kablem bezpośrednio kablem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tenim85 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Mi sie wydaje ze cos jest z ladowaniem przy altku, na odpalonym silniku powinienes miec napiecie ok 14 v a nie 12 jak piszesz, sprawdz kable od altka do aku. Ja mialem ostatnio taka awarie ze 2 cieniutkie kabelki wypiely sie z wtyczki, i tez pokazywalo mi tylko ok. 12 v na odpalonym silniku na aku. Sprawdz to. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Net5ky Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Mi sie wydaje ze cos jest z ladowaniem przy altku, na odpalonym silniku powinienes miec napiecie ok 14 v a nie 12 jak piszesz, sprawdz kable od altka do aku. Ja mialem ostatnio taka awarie ze 2 cieniutkie kabelki wypiely sie z wtyczki, i tez pokazywalo mi tylko ok. 12 v na odpalonym silniku na aku. Sprawdz to. Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu TapatalkaŹle mnie zrozumiałeś, testowałem na zgaszonym aucie. Dziękuję wszystkim za pomoc, okazało się że coś jest nie tak z elementem karoserii gdzie była podpięta masa.Z jakiegoś powodu jednolity, gruby kawał metalu odmówił współpracy, ale nie całkowicie tylko tak jak opisywałem... Po podpięciu w trochę innym miejscu wszystko działa tak jak kiedyś...W ogóle na początku nie brałem pod uwagę tego że sama karoseria ma jakiś problem, wymieniłem wszystko oprócz właśnie samego miejsca połączenia i już uznałem że co mi szkodzi zrobić tą ostatnią rzecz żeby być pewnym i później jechać z wzmakiem do serwisu że coś jest nie tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 A jak byś właśnie te rzeczy sprawdził od razu tak jak było na początku powiedziane to temat nie miał by niepotrzebnie 2 stron... Nie mówiąc o tym, że takie rzeczy sprawdzić powinieneś przed zadaniem pytania... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi