Skocz do zawartości

"EASCA dB Race" - nowa konkurencja i regulamin.


jd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Informujemy, że ze względu na znaczne podobieństwo nazw zawodów, organizowanych w Polsce przez dwie różne organizacje, zmieniliśmy nazwę konkurencji "dBdrag" na "EASCA dB Race".

Pozwoli to uniknąć wielu nieporozumień związanych z wykorzystywaniem podobnie brzmiących nazw ("dBdrag" oraz "dB Drag Racing") oraz zminimalizuje dezorientację i zamieszanie mogące wystąpić wśród części zawodników, którzy mogliby mieć problem z właściwą identyfikacją odpowiednich zawodów i ich organizatora.

Wraz ze zmianą nazwy tej dyscypliny zawodów, zmienione zostały również nazwy kategorii.

Znacznej modyfikacji uległa także poprzednia wersja regulaminu, który w obecnej formie przybrał bardziej prostą i czytelniejszą formę. Zadbaliśmy jednak o to, aby zawodnicy, którzy już rozpoczęli przygotowywanie swych samochodów w oparciu o poprzednią wersję regulaminu "dBdrag", nie musieli dokonywać żadnych modyfikacji w swych systemach i pojazdach. W regulaminie "EASCA dB Race" została usunięta część obostrzeń, nakazów i zakazów instalacyjnych, które w rzeczywistości i tak były dosyć trudne do rzetelnego sprawdzenia w trakcie zawodów.

 

Zawodnikom i wszystkim interesującym się naszymi "ciśnieniowymi" konkurencjami oddajemy do dyspozycji forum "dB Race" pod domeną www.dbrace.pl

 

Regulamin "EASCA dB Race" jest do pobrania z działu REGULAMINY ZAWODÓW CAR AUDIO

Poprzednia wersja regulaminu "dBdrag" przestaje obowiązywać podczas wszystkich zawodów EASCA Poland.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam super jasny regulamin tak powinno być od początku, fajnie widze ze wszystko idzie do przodu w fajną strone.

 

Osobiście podoba mi sie ze można byc na własna odpowiedzialność w aucie.

 

pozdrawiam serdecznie jak co roku będzie na "EASCA dB Race" w rzeszowie moze w tym roku już jako zawodnik

 

pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

a ja ze względu na przygotowania na nowy sezon mam dwa pytanka:

czy do wzmacniacza moge puścic dwie pary przewodów zasilających?

 

czy moge wygłuszyc cały samochód matami wygłuszającymi itp (jak tak to jaka maksymalnie grubość (ew czego nie moge wygłuszyc?)

 

jak mam regulowana tylna kanape (cała przesuwana lub regulowane oparcie) czy moze byc w maksymalnym punkcie wychylenia, tzn bedzie złozona/przesunieta maksymalnie w strone kabiny (jest to oczywiscie fabrycznie regulowane)

 

dzieki za odp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja ze względu na przygotowania na nowy sezon mam dwa pytanka:

czy do wzmacniacza moge puścic dwie pary przewodów zasilających?

 

czy moge wygłuszyc cały samochód matami wygłuszającymi itp (jak tak to jaka maksymalnie grubość (ew czego nie moge wygłuszyc?)

 

jak mam regulowana tylna kanape (cała przesuwana lub regulowane oparcie) czy moze byc w maksymalnym punkcie wychylenia, tzn bedzie złozona/przesunieta maksymalnie w strone kabiny (jest to oczywiscie fabrycznie regulowane)

 

dzieki za odp.

 

Odpowiedź na pierwsze pytanie : tak możesz.

Odpowiedź na drugie pytanie: tak możesz.

 

Reszta jest w regulaminie opisana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...