Skocz do zawartości

Pytanie do ludzi co maja pojęcie o lampach/oświetleniu w autach


Kepke_23
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako ze planuje zakupić subaru impreza wrx z UK i wiadomo ze do rejestracji w PL trzeba zmienić przednie lampy to powstało moje pytanie bo szukałem lamp ale ceny to kosmos i wpadłem na pomysł kupić cos w stylu tuningowanych lamp z soczewka ale ze nie moge znaleźć do subaru bo tylko RHD sprzedają w Uk to moje pytanie jest takie czy jak kupie do RHD to da sie przełożyć soczewki w lampie? Bo zakładałem sam do audi zony lampy Depo i tam na soczewkach było napisane RHD i LHD i rysunek ze niby można przełożyć czy ktoś robił cos takiego? Z góry dzięki za odpowiedzi temat dosyć pilny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak lubisz noktowizor mieć na nosie, to możesz kupic tuningowe lampy - ja 2 razy się w nie władowałem i nigdy więcej.
 
Poszukaj na allegro albo necie firm co bawią się w naprawy lamp, maja układy z warsztatami i zwozą uszkodzone, robiąc potem 1 z 3
 
Sam tak zrobiłem z UK z sorento, lampy UK miałem igła, a z USA były połamane, rozkleiłem i przemontowałem same odbłysniki oraz przerobiłem kierunki, skleiłem i nikt nic nie był w stanie zobaczyć.
 
Popatrz tu: www.hidretrofit.pl - mają soczewki w różnych rozmiarach, może coś dobiorą. A jak będziesz rozbierał lampę masz okazje domontować DR + kierunek Matrix :) Ledy już zlokalizowałem, za moment będzie i sterownik :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi na soczewkach tak pisało bo wystarczy przerzucic jezyczek i juz sa lhd :) Moze w subaru tez jest taka opcja.

 

Mastah w subaru nie ma soczewek w standardzie jedynie mozesz lampy Moretti kupic i one maja soczewki.

 

 

 

postaw na dokładną diagnozę silnika gdyż panewki lecą bardzo szybko w tych subarakach a na koncu martwił bym sie lampami wiem bo pracuje na co dzien przy subaru

 

wiem wiem już rozmawiałem z moim mechanikiem dlatego szukam tylko z pełna książką serwisową a to jak już zacząłes o panewkach to może powiesz na co jeszcze zwrocić uwagę bo jadę w niedziele obejrzeć 303 konnego wrx-a http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201507265515430?search-target=usedcars&postcode=ub69ad&sort=default&model=impreza&price-to=4000&quicksearch=true&make=subaru&channel=cars&price-from=2000&page=7&radius=1500&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&logcode=p i 2 wrx-y z PPP http://www.autotrader.co.uk/classified/advert/201506264683600?price-to=3500&postcode=ub69ad&onesearchad=used%2Cnearlynew%2Cnew&channel=cars&page=7&model=impreza&radius=1500&quicksearch=true&make=subaru&sort=default&search-target=usedcars&logcode=p a szczerze powiem to oprócz panewek że lecą i rdza lubi tylne nadkola to nie wiem co sprawdzać w subaru bo nigdy nie miałem dlatego patrze tylko na  scooby z "FSH" (FSH - full service history czyli pełna książka serwisowa) bo wtedy wiem że na czas były robione serwisy itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


bo sam wrx 215/240 kucy to mięta jakich mało

 

Ale Prodrive Package ma dodatkowe 40KM wiec moc 265 koni to juz jest fajnie znalazlem kolejne wiec bede jezdzil o ogladal napinki nie mam na spokojnie kupie jak znajde fajny egzemplarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zielony jest 25 mil odemnie :P

 

ode mnie tez 25 mil :wink:

 

 

 

No nie wiem czy te 25km by mnie powaliło, poważnie miałem tą 240 konną

 

też jeździłem i jeżdzę nawet 600 konnymi autami ale jak dla mnie 265-300 koni to styknie :hyhy: bo ja będę musiał je tankować a nie te firmowe którymi jeżdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem. Ja po prostu chyba czego innego oczekiwałem po tym aucie.

 

A co do tankowania, ponad godzinna jazda wrx pokazująca jej możliwości zjadła prawie pełen zbiornik paliwa, 230 konne V GTI edition30 zadowoliło się połową tej ilości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A co do tankowania, ponad godzinna jazda wrx pokazująca jej możliwości zjadła prawie pełen zbiornik paliwa, 230 konne V GTI edition30 zadowoliło się połową tej ilości.

 

ale dzwiek subaru  "POEZJA" dla uszu niezapomniane dla uszu i nieporownywalne do V GTi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


a szczerze powiem to oprócz panewek że lecą i rdza lubi tylne nadkola to nie wiem co sprawdzać w subaru

 

panewki to głownie przez za rzadkie zmiany oleju oraz nie stosowanie odpowiedniego oleju silnikowego jak i ciągłe obciążenie np  jazda z maxymalna prędkością na autostradach w tedy  bardzo szybko leca

 

korozja 

 

głównie tylna część samochodu klapa tylna nadokla progi 

 

w komorze silnikowej sprawdzić stan węzy gumowych gdyż w większości sa skrepeszałe ,sączące się pokrywy zaworowe to standard  podobnie jak sączący się olej z pompy wspomagania i czasami z tylnego uszczelniacza na wale ,tłuc mogą się osłony termiczne wydechu (do dodam jak macie możliwoaśc sprawdzenia to sprawdzcie od spodu czy sa kompletne osłony na wydechu jak i na tylnym dyferku ,to kolejny element który potwierdza że dany egzemplarz ma mniejszy przebieg jak i jest bliżej orginału )

 

elektrycznie raczej nie ma problemów z instalacją jedynie przepływki padają ale to z kiepskiej jakości filtrów powietrza czyli tzw stożki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i byłem oglądać dzisiaj subaru stracone 6h jazdy w obie strony pojechał i auto z wyglądu niezłe ale nic poza tym od spodu podjedzony rudą, z dyferu wyciek oleju no to jak już zmarnowałem tyle godzin jazdy to pojechaliśmy na "test drive" po 700m dym z pod maski i zjazd na pobocze i mówie do chłopa żeby on wracał żeby się nie okazało że zaraz padnie całkiem i będzie chciał żebym mu kase dał masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z drugiej strony szukajac auta 13-14 letniego ciezko oczekiwac blachy w stanie idealnym, szczegolnie w tym klimacie, nie oszukujmy sie w tej kasie ciezko bedzie CI znalezc super stan pod wzgledem kosmetycznym, a jak ktos bedzie mial igle w tym roczniku to bedzie wolal wiecej. Wydaje mi sie ze albo zwiekszysz budzet, albo musisz sie nastawic na robienie blach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie chodzi zeby blacha była super czy lakier bo sam sobie go doprowadzę do porządku zależy mi na tym zeby silnik, sprzęgło+skrzynia, turbo zawieszenie i spód auta były zdrowe reszta sie nie przejmuje bo liczę sie z tym ze to jest 12-14 letnie kultowe auto czasem wydasz więcej i moze sie okazać ze gorzej trafiłeś bo stan jest dużo gorszy s auto młodsze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...