komar830 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Witam. Koledzy na pewno spotkaliscie z tym na aukcjach typu alledrogo itp. Moglby mi ktos wytlumaczyc co powoduje taki chip w samochodzie ? Jesli chodzi chociazby o tdi to wiadomo turbinka wstaje wczesniej jest odblokowana ale jak to sie ma w silnikach benz/lpg ? Magiczne +25KM po jego zalozeniu ? Mozliwe jest jakiekolwiek zwiekszenie mocy przez stosowanie takiego chipu ? Ktos moze taki zalozyl i sie moze wypowiedziec na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Magicznie działa tak:-masz stówkę w portfelu-pstryk-nie masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jak to czysta benzyna/lpg (bez Turbo/Kompresora) to kasa w błoto, na profesjonalnym strojeniu uzyskasz może 2-5KM, a to uniwersalne dziadostwo działa tak jak wyżej kolega napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tbrek Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Oszukuje czunik temperatury, czyli mówiąc w skrócie, ECU "myśli" że ciągle jest zimny - czyli idzie na "ssaniu" czujesz lepszy moment , bo ciężko mówić o innej mocy, paliwo się leje, morda się cieszy, do czasu jak przyjdzie znów tankowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komar830 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 O takiego typu odpowiedz mi chodzilo. Podziekowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutkam Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Jakbyś miał Accorda VII z motorem 2.4 to są ludzie co robią reflash sterownika i auto ma 25-30 koni więcej, ale w innych autach rzadko kiedy działa takie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 A w druga stronę da się? Pstryk i 100 zostaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 To moze ktos powie jak uzyskac troche mocy jakies 20-30 koni po wymianie klockow. Jakich??Mam oplowski dwa litry. Bodajze ohc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XES Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 W większości wypadków jakikolwiek "chiptuning" silnika benzynowego na seryjnych gratach jest bez sensu. Zysk jest znikomy, a spalanie idzie w górę. Magiczne pudełka z allegro albo oszukują czujnik temperatury jak tbrek pisze, albo wydłużają czasy wtrysków (te niby lepsze) - wtedy parametry w sterowniku się zgadzają, prócz lambdy która pokaże za bogato i w skrajnych wypadkach walnie błędem albo skoryguje czasy wtrysków, i wyjdzie na to jakby tego pudełka nie było. Generalnie wszystko to jest psu na bude. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Turbo. Ale taki upgrade przenośnie wartość Vectry. Zakucie silnikaKolektor SterownikIntercoolerWydechWtryskiStrojenie Dalej wymieniać? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XES Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 To moze ktos powie jak uzyskac troche mocy jakies 20-30 koni po wymianie klockow. Jakich??Mam oplowski dwa litry. Bodajze ohc Ciężko stwierdzić jaki to finalnie przyniesie przyrost, ale po najtańszej linii oporu to ostry wałek + program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woythc Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Tylko zmiana samochodu co ma suszarkę tak będzie najtaniej.. Bo dłubać wolnossaki worek $$$ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinsemillaa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Chyba, że wolnossące V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Chcialem po najtanszej lini oporu ale porzadnie ciezko z kasa bo ostatnio duzo grajkow wlozylem do golfa.Truck nie vectra a astra i zdaje sobie z tego srawe i jakos na autka nie jest mi szkoda grosza Jak bedzie zakuty to wtedy turbo na pewno wydech juz mam sportowy. Do tego filtr stozek. Tyle na razie ale roznica jest Mozesz wymienic to co mi nie przyjdzie za drogo Silnik C20xe. Prawie GSI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truck Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Albo swap na 2,0 turbo z calibry ;-)Jak zdrowy to 240-280 kucy po czipsie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Ale dalej koszta nie dla mnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
culmen Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 nie lepiej było swap na c20let? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Turbo. Ale taki upgrade przenośnie wartość Vectry. Zakucie silnikaKolektor SterownikIntercoolerWydechWtryskiStrojenie Dalej wymieniać? ;-)Jeszcze trzeba by silnik odprężyć. Sumarycznie koszta większe od swapu. Ciężko stwierdzić jaki to finalnie przyniesie przyrost, ale po najtańszej linii oporu to ostry wałek + program.Ostry wałek to jest jedyne czego można by się podjąć da się zrobić niskim kosztem i można costam uzyskać chociaż w wolnossacym 2.0 nie liczył bym na 20km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Zamiast takich cyrkow zrob sobie kape silnika i wroc z mocą do fabryki. Poczujesz roznice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 W twoim przypadku chyba najlepiej swap na 2.5 v6 + pakiet wałków do niego i komp z Vectry i500, tanio i 200 kucy się pojawia pod maską... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ostatnio siedząc na czasie speedy24 napisał do mnie w sprawie strojenie wzmacniaczy, potem pisaliśmy o autach, z tego co pamiętam to ma Peugeota 406 2.0 coupe + turbo i w efekcie około 197 km z fabrycznych 136 km, jeździ z tym już 2 albo 4 lata nie pamiętam dokładnie ale cała zabawa kosztowała go 5 kafli, może się wypowie co zrobił w aucie. Ciekawy wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mamusa Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 A taniej by było kupić od razu V6 ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XES Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Do tego hamulce itp itd. Na koniec wyjdzie kwota taka za jaką kupiłby to auto na gotowo w oryginale i jeszcze masa pieniędzy zostanie. Wiem po sobie. Robiłem swapa w Alfie 159 z 1,9JTDm 8V (120KM) na 2,4 JTDm (200KM), W dodatku skrzynie biegów wymieniałem z manuala na automat. Suma sumarom wyszło tak, że sprzedając to auto i kupując takie jak chce zostało by mi koło 10kzl w kieszeni - wszystko od A do Z robiłem sam, więc nie liczę tutaj swojej pracy lub pracy którą ktoś musiałby za mnie wykonać. W trakcie takiej przekładki wychodzi multum rzeczy nie do przewidzenia we wcześniejszym kosztorysie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Demondemidi, rozwin pojecie taniosci w tym przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Silnik z osprzętem w dobrym stanie ok 1000, jego przegląd + rozrząd + płyny + robienie głowic 1500, jeśli sam się bawisz to koszty robocizny odpadają jeśli nie to ok 1500... Do tego walki i komp jakieś 700-1000... Do tego 1000 na ruchy (drobne wydatki) i 500 na heble... Dość tanio jak na 200km pod maską... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.