Skocz do zawartości

Jaki głośnik 15" kupić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam otóż pokusiłem się na głośnik Alphard hannibal sd154 który wczoraj poległ, i poszukuję głośnika do swojego zestawu :

Radio clarion cz202

Przód : Hifisonics zeus 125rms + mac audio mp2200

kable : 2x20mm2

wzmacniacz audiomedia ex1100.2( tymczasowo) 1x640rms 4 ohm, 2x320 rms 2ohm (choć u mnie gra w mostku 2ohm i jest dobrze)

skrzynia pod głosnik: sczelinowa 110litrów strojona 32hz z mdf18mm

poszukuję głośnika który będzie odpowiedni do tego zestawu . Nie chce już kupować najtańszej dostępnej 15 stki, lecz też coś co mnie nie zrujnuje finansowo a zagra dobrze . Bardzo prosił bym o wasze propozycje nie mam doświadczenia co do 15" kapitał myślę ze coś około 500-600zł (wolę dołożyć do tej kwoty jeżeli będzie taka potrzeba) Głośnik raczej w 4 ohm ( producent wzmacniacza nie podaje stabilności w 2ohm w mostku) a jeszcze trochę na nim pogra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No u mnie się działo dosłownie to samo przy hannibalu, mam eclipse 2g, lecz głośnik zaczyna charczeć jak się słucha ciszej


Myślicie że to niestabilność wzmacniacza w 2ohm uszkodziła głośnik? Dźwięk był czysty, bas mocny i głęboki, lecz stopniowo charczy coraz bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Hannibal będą dostępne dopiero po wakacjach znajomy ma jedna szt w Kielcach do sprzedania nówkę szt , tylko pasuje mu podać przynajmniej 1Kw tylko ze jest to wersja tylko D2 wiec musiał byś zminić piec na stabilny w 1 ohm bodz poszukać na serwisie ogłoszeniowym jest Emphaser fajny i nie drogo  ,czekam na nową dostawę i będziemy robić 4szt  i pewno ściane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach