mikh Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Witam, astrą jeżdżę prawie 4 lata. Przez większość czasu z 7 fabrycznymi głośnikami i oplowkim radiem.Obecnie grają: helix dsp dego spaceline sp 6.5 mw + dego upgrade 2.5 t esx q60.4Radio, czyli najsłabszy element tego zestawu to cd70 navi z kolorowym wyświetlaczem CID. Połączone z dsp przez hi-input.W planach jest wyciągnięcie optyka z radia, tablet z kartą z optykiem lub zmieniarka z optykiem.Helix, bez niego byłoby ciężko. Ustawia za czasy i podział aktywny. Czasy wyliczyłem w cm od głowy do każdego głośnika. Woofery grają nad deską.Głośniki są nowe, na razie grały koło 4 godzin.Woofery cięte na 50/18 1600/12 na czas wygrzania, tw na 4000/6. Podział pewnie nie raz będzie się zmieniał.Wzmacniacz - lubie go gra tak jak powinien czyli bardzo dobrze.Drzwi wyciszone matami stp silver. Jednej brakło i na wewnętrznej części, tej przy tapicerce, jest stp gold.Otwory zakryły blachy aluminiowe 1mm.Tapicerka gms 02Nowe kable głośnikowe hollywood pro sc14, zasilające 21mm2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sinoff Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Ja dziś Astry miałem okazję posłuchać W ostatnim czasie po raz drugi słuchałem proca od Helixa i po raz drugi jestem bardzo pozytywnie zaskoczony - raz było to u Adamu na spocie, a drugi raz dziś właśnie w rzeczonej Astrze.Spotkałem się już z porównaniem helixowego pudełka do alpinowego 700/701, nie wiem czy Helix jest lepszy z a to zauważyłem, że jego soft daje zdecydowanie więcej narzędzi i wiem, ze granie tego proca zdecydowanie bardziej mi się podoba niż proca Alpine.Opinie o graniu wooferów sp są ogólnie znane i moje wrażenia z dzisiejszych odsłuchów pokrywają się z nimi. Za to opinię jakiej dorobił się 2.5t zacząłem uważać za krzywdzące dla niego.Teraz w Astrze dwu rzeczy brakuje:-wygrzania całkiem nowych wooferów-wyprowadzenia światełka z fabrycznego radiaI będzie można trochę bardziej/skuteczniej gałką pokręcić... i dalej popisać w tym topiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBSONBERCIK Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Hello.I bardzo fajnie że kolejne osoby przekonują się do możliwości jakie daje DSP. Wygrzanie tych Dego tez swoje zrobi. Stawiam że in plus.Zasilenie z optyka jak na moje doświadczenie podniesie jeszcze bardziej dynamikę .A widzę że jak i umnie logo na wofrach jest przekręcone :-).Słuchać kręcić - cieszyć się muzyką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Podłączę się do temu dego również jestem w posiadaniu tego wfeerka nowego od tygodnia tylko ja użyłem cięć 63/2000 ale widzę że może błędnie na czas wygrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Zmienialiśmy z Grześkiem kilka razy, chyba zostało 55/18 1600/12, na jutro sprawdzę. W innym aucie może być inaczej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spowiednik Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Hmm grube klocki jak na to autko Po pierwsze 2 miesiace niech pogra i dopiero zobaczysz różnice i będziesz miał przyjemność z zabawy prockiem. Ale doskonale to wiesz. Kupując Astrę żonie wykonałem wygłuszenia dokładnie tak jak Ty bez uszczelniania drzwi blachą. Zmieniłem jej radio ze zwykłego na CD70 + wyświetlacz i kiere multimedialną.Wsadziłem po taniości phonocary na dystansach. Niestety poszło bez wymiany okablowania, procka, wzmaka.Gra jakieś 5 razy lepiej niż standard, ale brakuje jeszcze bardzo dużo do dobrego grania.Natomiast co z instalacją prądową u Ciebie? Bo nawet na tak słabym setupie u mnie występują problemy ze spadkami napięcia. Póki co tego nie zauważysz na pewno, ale jak wygrzejesz to nie wiem, ale obawiam się, że jeszcze sięgniesz po kondka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Blacha jest. Przewody są nowe poprowadzone. Hollywood PRO SC14 czyli 2,0mm2 ofc. Osobne na tw i woofer. Zostały przeciągnięte przez drzwi razem z wiązką i nie chiałbym juz tego powtarzać. Zeszło się cały dzień, nawiercanie i przeciąganie przez drzwi. Zasilanie wzmacniacza i masa 21mm2 cca. Rca najtańsze hollywooda i zostaną wymienione na nowe.Edit: K09 ALTERNATOR,120A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Miałem to autko kilka lat. Przećwiczyłem wiele opcji. Więc podpowiem.Drzwi bardzo wdzięczne i większość wooferów gra bardzo faje ... pod warunkiem - szczególnie w 2-way , jak wyciągnie się woofer z pod fabrycznej maskownicy. Więc na dzień dobry poprawi wiele. Chociaż ten zabieg nie należy do najłatwiejszych. Dwa to jednostka cd70 jest tragiczna jeśli chodzi o dźwięk ... więc zachodzę w głowę jakim cudem po podpięciu jej pod helixa jakoś to gra. A mam takowy proc więc go troszkę znam). Dźwięk płynący z niej jest zdegradowany ( to tam jest konwersja cyfara - analog) i nawet 10 helixów go nie naprawi. To jest tak jak by położyć przewód 20mm przez całe auto do rozdzielacza, z rozdzielacza do wzmaka 50mm i oczekiwać przepływu całości jak na 50mm.Zdecydowanie aby poznać helixa i grę swojego systemu zainwestuj w wyciągnięcie z tej jednostki cyfrowego sygnału.Kolejne to przewody cca 21mm to troszkę za mało, ba kondek nie pomoŻe bo prądu nie produkuję. Sygnałowe wymień jak wyciągniesz cyfrę - wcześniej to nie wiele pomoŻe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashpl Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 jak wyciągnie się woofer z pod fabrycznej maskownicy. Więc na dzień dobry poprawi wiele. Potwierdzam. W mojej Astrze ten zabieg odwdzięczył się znaczącą poprawą grania woofera. Dodatkowym plusem była poprawa wysokości sceny (z poziomu góry wyświetlacza na wysokość oczu) oraz jej dużo mniejszym opadaniem w skrajnych (lewa/prawa) pozycjach. U mnie też są dwie drogi cięte podobnie jak u Ciebie - woofer 1,6khz/6dB i tweeter 4khz/12dB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Wrzuć zdjęcia swoich boczków, porównałbym je z przeróbką kolegi wcrew.Chętnie zobaczyłbym zdjęcia przerobionych dla wooferów pod kątem, przy czym lepiej gdyby można było otwierać schowek.A może ktoś takie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashpl Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Boczki jeszcze nie są wykończone. Fotkę cyknę i wrzucę popołudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 U mnie tak to wyglądało. Niestety miesiąc temu wywaliłem je na śmietnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Już miałbyś sprzedane Nie widziałem ich na giełdzie. Wrzuć foto od strony spinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashpl Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 U mnie będzie to wyglądać podobnie, z tym że dolna część boczka nie będzie obszyta a pomalowana. Marcin - jak rozwiązałeś połączenie dystansu z boczkiem? Są one w ogóle połączone ze sobą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Nie były na sprzedaż wystawione... W panelu był utopiony pierścień który łączył się z pierścieniem mocowanym do drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 6 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Marcin testowałeś różne ustawienia i głębokości woofera? Na ostatnim zdjęciu wygląda jakby był skierowany do dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomashpl Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Woofer był przykręcony do pierścienia na panelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin-real Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ustawienie było równoległe (złudzenie foto). Głębokość uwarunkowana wyjściem na równo z tapicerką. Woofer przykręcony do pierścienia na panelu - a pierścień na panelu do pierścienia przykręconego do drzwi (pierścień panelu stalowy, pierścień drzwi alu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicus Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Hej Mam nadzieje, że w najbliższym czasie posłucham astry:) Michał przypominam Ci słowa Kuby z mojego tematu Hehe zaczyna się, Michał od tego nie ma odwrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Miało być tak fajnie, w poniedziałek wysyłam radio by wyjąć światełko.A tak po powrocie zastałem dziś auto w Łodzi. Pomiędzy tylko oplami ze zdjęcia stał biały C3,c4 z tych nowych.Śluma przerysowała, zdarła lakier z obu drzwi i uciekła.Nie są wgniecione. Lusterko było złożone. Poprawiłem je i zrobiłem zdjęcia. Tylne to jeszcze nie problem nie są wygłuszane, można przemalować.Z przednimi może być problem, trzeba zdjąć blachy, przewód mam pociągnięty głośnikowy na stale. Ciężko się je przeciągało. Chyba, że aso przemaluje częściowo drzwi, bez zdejmowania ich i klamki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 A wiadomo kto ???W większości aut masz dziurke nad albo pod zamkiem z torksikiem i bez problemu wyciagasz klamkę bez rozbierania nawet boczku kolego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikh Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Ponoć tam taki nie stawia. Znajomy będzie sprawdzał i da znać gdy zaparkuje. Policja pomierzyła, może ktoś zadzwoni do nich lub zaparkuje w pobliżu ze zdartym zderzakiem.Wg mnie klamkę tylko od środka, na razie nie mam czasu zająć się tym. Zobaczymy co powie lakiernik. Edit: z klamką możesz mieć rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Solidnie przeciagniete Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elgardiel Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 To może wrzucę to jako ciekawostkę.http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=350071 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Zgadza się Przemku jak jest tylko powłoka lakieru bez barwnego naruszona to zrobisz polerke i nie ma śladu . Sposób weź zmocz te drzwi i zobacz ile zniknie to co znacznie ściemni to spolerujesz nawet weź na palec sline i pojeździć troszkę paluchem:pMi przednie drzwi nawet szczerze wyglądają na wgniecone w linii przytarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.