Skocz do zawartości

Autko do 4 tysięcy


K@mil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

K@mil, jak chce ruszyc z projektem vectry to musze to sprzedac :/ Z reszta juz sie oglaszalem tu na strefie.

 

A za 4k to kupisz civica-ruine

 

Pozatym moja Renia jest typowo "wsiadaj i jedz" bo bylo wszystko robione na biezaco, blacha (rdza, bo auto nie bite) zrobiona, podwozie zabezpieczone bylo na zime wszystko zadbane bo mialem tym troche pojezdzic tylko ze doszlo troche gotowki w rodzinie wiec sytuacja sie zmienila i renia idzie na sprzedaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się że w tej cenie polo/golf byłby dobrym rozwiązaniem.

 

Civica V w takiej cenie ciężko w dobrym stanie znaleźć jak byś dołożył z ok 1-1,5 tys. to już spokojnie coś można by wyrwać. (bo podobno 90% tego modelu jest z korozją, blachy w nim są dosyć słabe i ten silnik 1,3 jest podobno jednym z gorszych, szukaj lepiej 1,5 albo 1,6 jak coś(też kiedyś szukałem takiego Civica))

A może Escort mk7/mk6? Już w takiej kwocie coś raczej byś wyrwał (chociaż ja tak sobie ze swojego jestem zadowolony ze względu na silnik - 1,8D - 60KM :] chociaż jak na taką moc jest bardzo elastyczny i w mieście ładnie się sprawuję, gorzej na trasach... )

 

Ja bym się na Twoim miejscu rozejrzał jeszcze za Fiatem Bravo/Brava np. taki:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8175691

(niby Fiat ale te modele podobno udane są) oraz za Mitsubishi Coltem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja propozycja będzie zaskakująca, ale przedstawię:

Daewoo TICO nie ma lepszego auta za te pieniążki. Opłaty są śmieszne (OC za rok 185zł), części są śmiesznie TANIE!!. Minimalnie spalanie jakie odnotowałem to 3.61l/100km maksymalne spalanie to 5,8l/100km przy jeździe z cały czas z butem w podłodze, czyli coś ok 145km/h gdzie się tylko dało (brata Tico poszło 160km/h - bez żadnych przeróbek, moje tico na maksa 148km/h). Jeżeli powiesz, że brakuje mocy - tuning tego auta również nie powinien być drogą inwestycją, a ile frajdy. Ubogie wnętrze - może i jest , ale ja mam w swoim modelu elektryczne szybki więc już robi szał jak na tico.

Kolega miał Corse B 1,4l powiem, że na odcinku 500m (wyścig z miejsca) odstawił mnie ładnie, ale spalanie tej corsy to jak mówi 7-8l/100 więc nieporównywalnie.

Dodam, że Seicento ma 39km, ale 150km/h poleci (mowa o silniku 0.9L). Co do wnętrza to jest znacznie mniejszy TICO (mam codzienne porównanie, gdyż moja ukochana ma seicento). Zapomniałem napisać, że kochane Tico ma 41km i myślę, że jak ktoś z niego zrobi ok 80km to to już jest RAKIETA! - warto pojeździć zwykłym Tico.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K@mil, powiem Ci że za niedługo będę stał przed podobnym wyborem. Trochę się orientowałem w temacie i jest kilka opcji wartych uwagi. Nie są to auta młode, ale chyba rtagedii nie ma, przyjmowałem budżet 4-5kzł.

 

Jako pierwszą opcję wynalazłem e30, silnik M20B20 w gazie. Jest ekonomia, 130km i tylni napęd, przy dobrej instalce nie ma problemów i wychodzi 20zł/100km. Sporo oferujące auto, bardzo dobra jakość wykonania, miałem kiedyś sedana i mam do niego wielki sentyment, chętnie bym powrócił do tego modelu, bo to bardzo fajne autko i bardzo charakterystyczne w motoryzacji

 

Możesz szukać Civica, ale w tej kasie 5 generacja się mija z celem, paści, kwiatki i nic specjalnego, jak już to dobra czwórka

 

Golf, raczej 2gen ale za 4kzł kupisz niezłą igiełkę :]

 

Audi B3, klasa średnia niższa, mało awaryjne, ale i oklepane, podobnie jak Civic i Golf.

 

Ostatnio w oczy wpadł mi bardzo ciekawy samochodzik, Volvo 460. Za ok. 4-5tys kupujesz samochów z około 1995 roku, masz wsio czego można chcież, elektryka, klima, poducha, abs, central, alarm, komfort i bardzo fajne prowadzenie, silniki 1,8 z Renault to podobno bardzo dobra konstrukcja, niezawodna i w miarę oszczędna.

 

Jest jeszcze jedna ciekawa propozycja, Nissan Primera HB 1gen., oferuje wyposażenie podobne do Volvo, może się podobać, również ma

 

Jest jeszcze coś pokroju Vento czy Golfa 3, ale w tej kasie to nic specjalnego się nie kupi...

 

Wyżej wymienione przeze mnie pozycje to zwykłe samochody do jazdy, raczej dla studenta, czyli stosunkowo ekonomiczne i posiadające sporą gamę części zamiennych, to typy raczej pode mnie :hyhy: Szczerze mówiąc najbardziej ciągnie mnie do e30, ponadczasowy, atrakcyjny wygląd, klasa średnia zapewniająca komfort i poczucie niezawodności, świetna sylwetka, dobre silniki(może poza m40) i tylni napęd, który daje dużo przyjemności z jazdy :D

 

Mam nadzieję, że trochę pomogłem.

 

Pozdr.

 

[ Dodano: 2009-03-25, 14:13 ]

Rzeźnik, co do e30 M20B25 to za taką kasę nic nie kupisz... Sensowne opcje zaczynają się od ok 7000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi mi o awaryjność, spalanie jest porównywalne z m20b20, stukają zawory, jest mulasty... Miałem m40b16 w e30 i to nie było nic specjalnego. Dobrą opcją jest 327eta, spalanie i osiągni porównywalne z M40b18 i M20b20, warto się zastanowić. Jeśli będę się interesował kupnem e30 to jeśli się nie trafi dobre m20b20 w zdrowej budzie to chyba wybiorę jednak m40b18, bo mimo wad ma również zalety, jest to najmłodsza konstrukcja. Niestety za 5tys ety czy m42b18 próżno szukać, a bez wątpienia są to najciekawsze propozycje w przypadku e30.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rzucę też głos na R19 16V, Volvo 440-460 1.7T (mam takie na części do Clio silnik dokładniej i powiem wygodne i przyjemne autko a i mój przy przebiegu licznikowym koło 350 tys i tak grubo poniżej 10s do 100km/h ma :hyhy: )

 

Za 4-5 koła czasem też Clio 16V sie znajdzie.

 

Golf II jakoś żle sie co niektórym kojarzy a jak już sie posypie to ceny za części są odpowiednie (bo to wspaniały VW )

 

Kadett GSi to trzeba ładnie poszukać nie pognitego i nie zajechanego.

 

O Civic'u 1.3 (75KM) wolę nie mówić - objeżdżam go swoim Clio 1.2 (58KM).

 

E30 raczej 2.0 optimum między osiągami a spalaniem.

 

A może Probe GT takie co ma karolo986, :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko musisz długo szukac kadetta z tym motorem, a raczej z głowica COSWORTa

Coscast był często spotykany właśnie w kadecie(ten silnik był stworzony do tego modelu, astra, vectra czy calibra ma nieco inne mapy, inny przepływomierz i inaczej profilowany kolektor wydechowy).

Inna bajka, że mit o pękających głowicach Kolben Schmidt powstał w wyniku nieumiejętnego użytkowania.

Kumpel ma KS700 w C20LET, aktualnie siedzi to w corsie A i jak narazie to głowicy nic nie jest, a stosuje on tylko jedną zasadę, najpierw silnik zagrzać, a dopiero później w pi***.

 

Kadett GSi to trzeba ładnie poszukać nie pognitego i nie zajechanego.

To jest chyba największy problem w przypadku tego auta, ale jak się poszuka do da się znaleść zadbany egzemplarz w takiej kasie(ostatnio poszedł klubowy 16V za 4500 od osoby, który dbała o te auto i miał czapę coscasta )

 

Za 4-5 koła czasem też Clio 16V sie znajdzie.

To jest dopiero hot-hatch. 140KM robi swoje w takim małym autku, a przy tym jest bardzo wygodne i wbrew pozorom nie jest w nim ciasno, a ni z CA można nieźle pokombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nielubię VW, ceny niewspółmierne do tego co oferują.

 

Dorwać przedni zderzak i mamy ładnego kadzia GSi:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8072563

Ten to akurat 8V(115KM). Słabszy, ale też ekonomiczniejszy(tańsze części, łatwiejszy w ew. zagazowaniu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...