Skocz do zawartości

Kupno auta :)


lukasz1983
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy rozglądam się za za jakimś w miarę dobrym lecz nie astronomicznie drogim zapinaczem,

i moje oko ostatnio zawiesiło się na pewnym ogłoszeniu, a mianowicie:

link do;

 

Seat Leon Cupra 2.8 V6

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8012814

 

I tak, wymieniłem się paroma mejlami z właścicielem auta

i zapowiada się nawet ciekawie :rotfl:

Z tego co się jeszcze dowiedziałem to to ze;

Tuning został wykonany zaraz po zakupie auta w salonie,

przed pierwszą rejestracja,

jest na to cala dokumentacja :rotfl:

Cały czas auto jest serwisowane w ASO,

wszystkie wymiany płynów, olei, części eksploatacyjnych

są robione na bieżąco co potwierdza książka serwisowa (i co pewnie można sprawdzić w ASO)

 

I dzisiaj wysłałem kolejnego mejla ale już z bardziej szczegółowymi pytaniami :hyhy:

Jeszcze czekam na dokładniejsze zdjęcia wnętrza i wtedy będę myślał dalej.

 

I tu zwracam się z prośbą do Forumowiczów którzy mieszkają w Krakowie lub okolicach...

 

Czy ktoś może widuje to autko, posiada więcej informacji na jego temat,

może zna samego właściciela :niepewny: , lub jest w temacie i mógł by przeprowadzić oględziny autka jako "zainteresowany"

czy w ogóle warto się interesować tym autkiem (podpicowanych aut nie brakuje)

każde info mile widziane

 

Będę jeszcze się pytał na innych forach ale o tematyce tuningu ( bo w końcu takie autko gdzieś musiało się pokazywać)

fora Seata pewnie tez itp itd

 

W sumie jak już przeprowadzę "wywiad środowiskowy" i porozmawiam z właścicielem to może zdecyduję się na oględziny

( ponad 400 km w jedna stronę ale może będzie warto)

 

Pozdrawiam z NL

 

[ Dodano: 2009-03-12, 00:41 ]

Jeszcze takie jedno pytanko.

 

Jak się ma montaż kompresora w tym silniku, jeśli chodzi o jego wytrzymałość itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mnie zastanawia fakt kupna w salonie ten model CUPRA4 2.8v6 :P nigdy nie występował w polskiej sieci dilerskiej, no i przedni zderzak pochodzący z modelu Top Sport przemianowanego w 2004 roku na FR( formula racing) :rotfl:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz zobacz jak to wyglada na zywo, pogadasz ze sprzedajacym, przejedziesz sie i bedziesz wiedzial mniej wiecej czy ci pasi bo nikt ci nie powie zeby kupic bo na 101% jest to pewne autko... kupno wozu to zawsze loteria hehe

z grubsza ten leon to fajny wozek i naprawde mocny a 35kzł to nie az tak malo [w dobie kryzysu] :rotfl:

troche to spali ... ja osobiscie wolalbym 3.0D + jakas kosmetyka kolo niego

e39/e46 spory moment i naped na tyl tez daje frajde z jazdy.. ale jak tm ci sie juz podoba leon tez dobry wozek .... :P

pozdro

 

 

Ahas ten leon to 2002 rok i te 35koła to jak dla mnie max za niego heahe brat e39 3.0 full jasna skora i navi, 17"Allesio i gumy yokohamy (kupil kiedy jeszcze u nas nie byly dostepne) lekka gleba i alu zimowki na 15" z dobra guma i pogonil to za nieco ponad 30tys auto mialo org. 250tys przebieg...

ja nie rozumie niby auta mialy taniec a tak naprawde ludzie wolaja ogromne pieniadze za auta ktore juz troche przezyly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe na jakim doładowaniu śmiga. Co najważniejsze to czy auto było ostatnio hamowane. 100kkm z doładowaniem nieoryginalnym może troszkę nadwyrężyć silnik i może już być troszkę mniej. Skupiłbym się przede wszystkim na sprawdzaniu silnika czyli przed kupnem pełna diagnostyka.

A co do tego że jest to najszybszy Leon w polsce to nieprawda. Jest kilka klekotów ponad 300km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad ma leosia, ale tego 225 kucy i 4 łapy go ciągnął i szczerze powiem że ładnie się to turla. Silnik bardzo elastyczny. Samochód idealny na trasy. Do tego ma glebe coś w okolicach 40mm, 18'' i na nich toyo r888 (profil 40, tak na marginesie świetne gumy na lato, ale się szybko kończą) i amorki koni, rozpórki i inne pierdółki. Trzyma się bardzo dobrze drogi, nie jest nerwowy co daje się zauważyć w stosunkowo małych samochodach z dużymi silnikami. Układ kierowniczy daje poczuć samochód. Wszystko to składa się na to że da się przewidzieć co to potrafi i jak się zachowa.

Tak kumpel mi to streścił. Osobiście za mało km zrobiłem na spokojnie, żebym mógł w miarę obiektywnie ocenić jakoś to auto.

 

Ktoś wspomniał o S3 i e46. Kiedyś złożyło się tak że kręciły się u mnie takie autka i postawiliśmy je na kresce (oczywiście legalnie, karetki, straż itd :] ). e46 rok 01 i motor 328 i s3 rok 00 1.8T 210 kucy. Wynik był taki że Audi nie miało podlotu do e46. trasa nie była prosta sporo zakrętów i w sumie około 10-12km. No i kierowcy nie z łapanki :P

 

Te 3 autka którymi miałem chwile pojeździć sprawiły baaardzo wielkie uśmiech jak wciskało się gaz i jadło się kolejne zakręty. S3 jeszcze wybacza drobne błędy kierowcy pewnie tutaj główną role odgrywa quatrro, ale e46 jak się przeholuje i leci się bez trakcji nie jest tak łaskawa :P

 

Na twoim miejscu poszukał bym e46 330D do tego lekki chip i 220-230kucy ma się w zasięgu a to już naprawdę konkretnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sie wydaje ale jak opier.... z 15l wachy a spokojnie tyle wessie juz nie mowie o sciganiu swiatelka itp to napewno ci sie odechce takiej benzyny, chyba ze do jazdy w weekendy albo masz naprawde dobra kase w portwelu to jeszcze kij niech bedzie.

3.0d przy normalnej jezdzie do roboty spali nie wiecej niz 8l oON wiadomo jakis korek, wyprzedzanie... a jak chcesz poszalec to wylaczas esc i robisz co chcesz a i tak nie powinien spalic wiecej jak 10-11l ...

 

JakGilotyn@, pisze dajesz wirusa i juz czujesz zastrzyk mocy.. chyba ze ci bedzie malo to s palcem w ... mozesz podniesc znaaaczaco moc i moment tyle ze przykopci ;/ ale to urok klekota heahe

 

druga sprawa to jak chcesz narwaną benzynę to moze rodowice sportowe auto, a nie usportowionego Leona...

 

zalezy do czego ci to auto ma sluzyc :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za zainteresowanie tematem :]

 

Co do BMW, jakoś nigdy nie miałem do nich przekonania, sam nie wiem czemu... ale...

 

Strikte sportowego wózka raczej nie kupie a dlaczego o tym później...

 

A kryteria jakimi się kierowałem to:

 

* cena do 35-37k

* przyzwoita sylwetka

* silnik- 200 KM +

* max 3.2 l

* sedan jakoś mi się nie widzi

* ma być miejsce na CA i trochę bagażu

z racjii tej ze pracuje w NL, w Holandii auto jest używane 1-2 razy w tyg

bo mam tu firmówkę

* 0-100km/h 7,5 s lub mniej

* jak najlepsze wyposażenie w tej cenie

* jak najmniej przejechanych kilometrów

* udokumentowany przebieg (ASO)

* spalanie 9-17l

Jesli zdecyduje sie na Leona to na bank bedzie zdiagnozowany silnik , auto bedzie na pewno na hamowni w dniu zakupu itp.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200sx s14a racing,gratow do ew modyfikacji sr cala MASA a wykrecienie do granic 300KM to kwestia "drobnych" modow.Kto jechal mocnym rwd to wie jakie sa wrazenia z jazdy.FWD jako auto do upalania na weekendy jest nudne jak flaki z olejem.

 

WRX tez spoko ale to dosyc drogie auto w utrzymaniu.

 

Jeszcze jedna uwaga w autach benzynowych szczegolnie turbodoladowanych z mocami 200+ przy palowaniu

17l
to wartosc od ktorej sie zaczyna :]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja polecam Lexusa is 300 2jz-ge silnik z supry 214-240km w zaleznosci od wersji.i tak samo jak w 200sx za niewielka kase 300 km np takie cos... http://moto.allegro.pl/item575691042_lexus...300_okazja.html

 

i jednak co naped na tyl to naped na tyl i z drugiej strony GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luxus, też się nad tym zastanawiałem ale kupić IS 300

w kasie do 35-37k w zajebistym stanie raczej ciężko

ige, wiem :P

 

 

A wracając do Leona, właściciel auta nie odpisuje na moje mejle,

była odpowiedz na pierwszy ale jak wysłałem bardziej szczegółowe pytania,

raz i drugi, bez odpowiedzi

może coś z nim nie tak... :P

 

co do innych marek to parę razy zostało wymienione BMW,

jak już pisałem jakoś nie jestem przekonany do bmki,

może dla tego ze tył napęd :?:

ale dźwięk 6 cylindrowego BMW mi się podoba :oczami:

 

a na przełamanie lodów znalazłem takie autko:

link do:

BMW E46 325 Compact

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=580125848

 

nie ukrywam ciekawe autko

 

drugim jest

BMW E46 328 Coupe

http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=575111058

 

choć nie ukrywam, wolał bym czarna ale jeśli stan licznika jest faktyczny

to można by się było zastanowić

 

Co do poprawienia osiągów zakończyło by się tylko na

dolot, wydech, wałki, nowy program, zawias, hamulce

Car-Audio trochę doda kilogramów wiec dodatkowa moc się przyda

 

Co do jednostek napędowych i ich osprzętu, orientuje się ktoś jak z ich awaryjnością.

 

Dzięki za odpowiedzi.

 

Pozdro z NL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moge napisac ze kumpel mial e46 3.0 231km i same problemy z nia mial sprzeglo,pompa wody strzelila cos z ukladem kierowniczym a auto bylo nie bite i w super stanie....i z tygo co wiem to z elektronika i elektryka lubi sie pieprzyc po prostu bmw-bedziesz mial wydatek.z mojego doswiadczenia polecam japonczyki mialem 3 kazdym zrobilem po 100.000 i oprocz czesci zuzywajacych sie nic innego nie robilem...a lexusa polecam szczegolnie mam aktualnie is200 i zajebisty samochodzik ale te 155km troche za malo...ale za niedlugo bede polowal na 2jz-ge:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...