Skocz do zawartości

Akumulator... wysyp AGM'ów


Wolf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ładowanie na aku mam 14.61V a jak postaję ze 2 dni to wogóle przestaje kręcić

kolega napisal jakie ma napiecie,

 

A nie prościej wpiąć najtańszy miernik i zmierzyć napięcie przy odpalaniu?

tylko w tym wypadku raczej normalny diesel przy pierwszym rannym odpalaniu nie kreci az tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 214
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W przypadku tego Tdi jest w sterowniku warunek prędkości obrotów, nie pamiętam ile ale przyjmijmy 800obr/min.Jeśli rozrusznik nie rozpędzi silnika do tych obrotów to sterownik nie wyśle sygnału do pompy o podanie paliwa.Winą najczęściej jest zużywające sie elementy rozrusznika i po jego regeneracji auta zaczynają odpalać.Tunerzy radzą sobie z tym obniżając w "mapie" ten limiter i sprawa załatwiona.Przy takim mrozie może to być diagnoza.Sprawdź dokładnie ile to obrotów ten limit bo nie pamiętam podłącz vaga i sprawdz na rozruchu obroty.Może to to.Ewentualnie sprawdź podłączając się wcześniej do innego autka i sprawdź czy zapali od strzała.Zawsze jakis kierunek można obrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


W przypadku tego Tdi jest w sterowniku warunek prędkości obrotów

nie tylko w przypadku tego TDI ale podejrzewam ze w wiekszosci przypadkow,skoro rozrusznik kreci te 6-7 sek to nie koniecznie rozrusznik ja bym bardziej obstawial za swiecami,nie ma dobrych swiec w dieslu to mozna sobie pomarzyc o odpaleniu auta przy -15 od strzala,posadam centre future 77ah  4 ty rok,w poprzednich zimach odpalalem auto przy -28 i odpalalo po 3-4 sek a rozrusznik nie byl 100% sprawny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko w przypadku tego TDI ale podejrzewam ze w wiekszosci przypadkow

Ja to wiem,chodziło o informacje że takie coś może mieć znaczenie a nie każdy o tym wie.

skoro rozrusznik kreci te 6-7 sek to nie koniecznie rozrusznik

Czytaj ze zrozumieniem -może  kręcić i 2 minuty ale nie osiągnie warunku obrotów.

ja bym bardziej obstawial za swiecami

Tutaj jak najbardziej może tak być

nie ma dobrych swiec w dieslu

Co to znaczy dobre-chodzi o to że sprawne myślę.

rozrusznik nie byl 100% sprawny

Jak odpalał przy takich minusach to skąd wiesz i po czym poznajesz że nie jest sprawny w 100% a np.w 85.

Tak poza tym to luzik.

Ogólnie to przyczyn może być cała masa ale skupmy się na tych które może kolega sam sprawdzić.Jeśli sie nie uda trzebaautko oddac do sprawdzonego warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Co to znaczy dobre-chodzi o to że sprawne myślę.

dokladnie mialem na mysli sprawne

 

 


Jak odpalał przy takich minusach to skąd wiesz i po czym poznajesz że nie jest sprawny w 100% a np.w 85.

poniewaz po tych mrozach oddalem go na przeglad do znajomego elektryka i on tak stwierdzil wymieniajac jakas tam czesc,nie pamietam co

 

 


Czytaj ze zrozumieniem -może  kręcić i 2 minuty ale nie osiągnie warunku obrotów.

po minucie to aku juz sie do niczego nie nadaje przy takim kreceniu a ten warunek o ktorym pisales to bardzo rzadko sie zdarza,przynajmniej w TDI-kach

tak czy sie najlepiej jest dac auto jakiemus elektrykowi samochodowemu a nie sprawdzac samemu jak sie nie ma pewnosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


ten warunek o ktorym pisales to bardzo rzadko sie zdarza,przynajmniej w TDI-kach
Z tego co wiem wystepował już przy wszystkich silnikach TDI na pompach Vp czyli odkąd je zaczęli produkować a to juz kupa czasu.W późniejszych silnikach PD też chyba wystepuje.Obecnie CR to już zupełnie inna bajka.Mówię o silnikach TDi grupy VAG bo reszta świata to nie wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem wystepował już przy wszystkich silnikach TDI na pompach Vp czyli odkąd je zaczęli produkować a to juz kupa czasu.W późniejszych silnikach PD też chyba wystepuje.Obecnie CR to już zupełnie inna bajka.Mówię o silnikach TDi grupy VAG bo reszta świata to nie wiem.

i nie tylko inne silniki tez maja tego typu warunki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


W przypadku tego Tdi jest w sterowniku warunek prędkości obrotów, nie pamiętam ile ale przyjmijmy 800obr/min.Jeśli rozrusznik nie rozpędzi silnika do tych obrotów to sterownik nie wyśle sygnału do pompy o podanie paliwa
o tym nie wiedziałem, dzieki za info mam "wtyczke" to sprawdze.

 

 


Ewentualnie sprawdź podłączając się wcześniej do innego autka i sprawdź czy zapali od strzała

jak nie chciał odpalić to ni huhu, nic nie dało odpalanie na kable z peugeota 206 żony.

P tym wymieniony został filtr paliwa i przewody przedmuchane.

 

 


pretor, dnia 27 Sty 2014 - 22:42, napisał:


ja bym bardziej obstawial za swiecami

Świece sprawdzone na "krótko" na aku grzeją sie po około 4sec że ćmika można odpalić :rotfl:

Włąśnie ide sprawdzić czy nie ma jakiegoś fałszywego poboru prądu, jeżeli będzie to będę wywalać po kolei wszystkie przekaźniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos ma problem z ładowaniem, zawsze może sobie wyprowadzić fazę bezpośrednią z alternatora, wcześniej ją filtrując jak poniżej

 

http://i.imgur.com/KGPfeNV.jpg

 

http://i.imgur.com/Tmx8k4y.jpg

 

http://i.imgur.com/Jjmud1N.jpg

 

http://i.imgur.com/cfobuIo.jpg

 

http://i.imgur.com/J3cXS57.jpg

 

Potem sobie ją wyregulować według własnych potrzeb:

 

http://imgur.com/ccVl6IT.png

 

aby osiągnąć to co się zaplanowało i to dostepne przy niższych obrotach

 

http://i.imgur.com/3lhqInA.jpg

 

http://i.imgur.com/3lcxWHj.jpg

 

A do swojego ukochanego Car Audio polecieć własnej roboty czystym srebrem...

 

http://i.imgur.com/mnbumOg.jpg

 

http://i.imgur.com/JEmcKbP.jpg

 

http://i.imgur.com/8Qh3yRz.jpg

 

oczywiście odpowiednio je zabezpieczając

 

http://i.imgur.com/Un7NXSZ.jpg

 

a zeby nic się nie przetarło:

 

http://i.imgur.com/Foe4ExB.jpg

 

oraz nie siało

 

http://i.imgur.com/l7eCIIc.jpg

 

Na koniec nie robiło zwarcia:

 

http://i.imgur.com/akyKKKg.jpg

 

I tym optymistycznym akcentem, stwierdzam że MY jesteśmy NORMALNI :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Bo dostało się rykoszetem zmian i np Sony XES. :)

 

pffff co tam XES, to się do odtwarzania muzyki nie nadaje..... wg jego podejścia :)

 

XES jako sterownik procka został potraktowany, oczywiście po wcześniejszym zmodernizowaniu jego bebechów.....

 

bo za źródło....  Eclipse CDT 88484 Esprite   , tak dla dodania 1szt z 10 jakie wyprodukowano....

 

http://imgur.com/euMjjCD.png

 

No ale to temat o akumulatorach, tym altkiem tylko nieco wybiegłem po za temat... więc reszty instalki nie ciągnę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hit z przed chwili : 

Klient, kobieta, auto Mazda 3 2010 rok 2.0 DISI

Pod maską 2 akumulatory większy, oraz mniejszy do systemu DISI

w zamienniku robi go Yuasa ( ten mniejszy )( ja go w ofercie nie mam ) 

 

w Serwisie ten akmulator 660 zł - zalecili Pani wymianę gdyż tego akumulatora się nie ładuje ....

 

tak się robi monetę po polsku ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


w Serwisie ten akmulator 660 zł - zalecili Pani wymianę gdyż tego akumulatora się nie ładuje ....
 
tak się robi monetę po polsku ....

 

Dobrze ,że nie postraszyli jak kolegi Tomka, że broń Boże pod ładowarkę inteligentną podłączać bo wybuchnie... :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pffff co tam XES, to się do odtwarzania muzyki nie nadaje..... wg jego podejścia :)

 

XES jako sterownik procka został potraktowany, oczywiście po wcześniejszym zmodernizowaniu jego bebechów.....

 

bo za źródło....  Eclipse CDT 88484 Esprite   , tak dla dodania 1szt z 10 jakie wyprodukowano....

 

http://imgur.com/euMjjCD.png

 

No ale to temat o akumulatorach, tym altkiem tylko nieco wybiegłem po za temat... więc reszty instalki nie ciągnę....

 

 

Może i super kable, super przeróbka alternatora ale jak patrzę na ten montaż napędu i xesa to nóż w kieszeni mi się otwiera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przenoszę aku do bagażnika (zmieniam silnik i robię małego clean looka)

 

niestety miejsca tam jak na lekarstwo (zrobiona zabudowa) i zwracam się z prośba do was :)

 

potrzebuje jakiś aku co by wydolił do sprzętu w podpisie i był jak najmniejszy w kwestii rozmiarowej oczywiście . ;)

 

ma ktoś jakieś propozycje . :)

 

pzdrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...