Skocz do zawartości

spam o samochodach


sanders156
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Troche dziwny ten opis instalacji , troche tak na tuning forum , moje zdanie jest takie ze to tracenie pienidzy i czasu kupic slabe autko a pozniej na sile je wzmacniac 75 koni to kicha zeby cos z tego wycisnac potrzeba wiecej hajsu niz autko warte , wczoraj siew z taki probowalem na swiatlach i to autko jedzie tak do 90km/h a pozniej zaczelo znikac mi we wstecznym lusterku choc moj to nie zaden mocarz 1,5 89km 16zaworow z tym ze leje tylko shall v - power racing - minimum 100 oktanow na hamowni u znajomego wyniklo ze ta benzyna naprawde dziala dodala 6,5 konika za 50gr wiecej na litrze :) to jest tuning :)

 

Co do instalacji a wlasciwie klockow to koniecznie wygl;uszenie , dystanse i wzmak na przod i bedzie fajnie gralo , a w przyszlosci wymiana radyjka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sanders156, i forumowicze to 100 oktanowe paliwko, to aby placebo. Dlaczego? bo instalacja paliwowa, wtryski , swiece tłoki itp są przystosowane w zaleznosci od samochodu przewaznie na 95okt. Nie dowierzasz? przeczytaj w księdze serwisowej. Tak naprawde auto jest słabsze pomimo ze wrazenia mogą być odwrotne. Prosty test - jedz na hamownie i sprawdz to. Tak naprawde ciężko jest wykrzesac z auta kilka dodatkowych koni pomimo ludzie myślą ze magnetyzery, filtry, tłumiki, wydechy, i te rezystory za 20gr coś dają. Auto moze chodzic głosniej, więcej palić i nic więcej.

To wszystko jest obliczane przez wybitnych inżynierów i manipulacja kolektorem ssącym czy wydechowym moze tylko i wyłącznie zaburzyc prace silnika i w efekcie go osłabić a nawet uszkodzić tak jak w wypadku strumienic.

Przepraszam za OT, jezeli trzeba to skasować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W nowoczesnych silnikach zmiana paliwa z 95 na 99+ na hamowni powinna dać zauważalny wzrost mocy/momentu, ale na ulicy jakoś znacznie sie tego nie odczuje. (2-5KM przeważnie zależy od pojemności i budowy silnika)

 

sanders156, Gdzie sie hamowałeś :niepewny: Bo z hot weels club planujemy wypad do GekoCars przy większej liczbie chętnych cena hamowni koło 60-80 zł (wydruk itp dostajesz oczywiście)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pb98 i wiecej to akurat Pawel BMW, ma racje wieksza liczba oktanowa zapobiega stukowemu np przy silnikch z turbo w ktorych mocno zwiekszymy cisnienie doladowania,w przypadku kiedy mapy ecu pisane sa dla paliwa 95 to lanie 98-100 to strata forsy

 

w benzynie 98 jest wiecej dodatkow antydetonacyjnych - czyli jest mniej benzyny w benzynie i same mapy paliwa do tego samego auta ale sprzedawanego do eu gdzie jest przewaznie 95 sa inne niz te z JP gdzie jest tylko 98 i wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak miałem mazde 323f 1.8 z 90 roku i jak jej zalałem 98 to różnica w mocy była zauważalna, sprawdzałem na odcinku szkoła-dom (około 2,5 km prostej drogi) i na 95 rozpędzłem się do góra 175km/h a na 98 spokojnie 190km/h leciała.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zdziwcie sie tez, ze po zalaniu benzyny o wyzszej liczbie oktanowe, samochod straci troche mocy. W przypadku zwyklej beznyny wraz ze wzrostem liczby oktanowej maleje wartosc opalowa.

Zeby zrobic rzetelny test paliwa trzeba by wykonac pomiary na roznych benzynach w tych samych warunkach. Roznice cisnienia, temperatury i wilgotnosci powietrza moga miec wiekszy wplyw na osiagniety wynik niz samo paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja właśnie robiłem test i przy podobnych warunkach wyszło mi tak jak wyżej napisałem, na innej benzynie nie mogłem sprawdzić, bo u siebie w mieście mam tylko 95 i 98

 

tak samo jak jest mróz to auto jest zrywniejsze, bo powietrze ma więcej tlenu, gdyż w niskich temperaturach powietrze jest gęstsze

 

nasuwa mi się zawsze takie pytanie, czy nie można zrobić w aucie instalacje działającej na zasadzie nitra, lecz zamiast podtlenku azotu, który ma więcej tlenu w jednostce objętości niż powietrze, wtryskiwać czysty tlen?? nie mówię żeby od razu nie wiadomo jaką dawkę, bo duża dawka by raczej zabiła silnik

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasuwa mi się zawsze takie pytanie, czy nie można zrobić w aucie instalacje działającej na zasadzie nitra, lecz zamiast podtlenku azotu, który ma więcej tlenu w jednostce objętości niż powietrze, wtryskiwać czysty tlen?? nie mówię żeby od razu nie wiadomo jaką dawkę, bo duża dawka by raczej zabiła silnik

Po to właśnie używa się do tego podtlenku azotu. Azot służy do schłodzenia komory spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...