Skocz do zawartości

Pomoc w wykonaniu skrzyń.

68 odpowiedzi w tym temacie

#61 decybel8

• Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 16 maj 2011 - 15:10

trzeba mi wymiary skrzyni 50l do głośnika alpiny swr-1242d tylna ścianka pochyła pod kątem 75 stopni

#62 hehepack

póki co 146,5 dB

• Użytkownik
  • 5093 postów

Napisano 16 maj 2011 - 15:13

godzina korepetycji z matmy na poziomie gimnazjum to koszt około 20 zł a przyda się na całe życie :)
Alpine CDA-9833R > DLS UP1C , DLS UP2.5 + Zapco Z50C2 > DLS UP6i + Zapco Studio 500 LE > Cerwin Vega 124 + Harman/Kardon CA1500M
www.strefacaraudio.pl/topic/3907-audi-a3-by-hehepack

#63 stochus

• Użytkownik
  • 1694 postów

Napisano 16 maj 2011 - 18:22

Jak nie podstawówki... :P
www.strefacaraudio.pl/topic/14978-audi-a4-b5-stochusa - moja instalka ;)

#64 pavel007

• Użytkownik
  • 4 postów

Napisano 11 wrzesień 2011 - 18:28

Witam
zakupiłem głośnik GMS 250 i chciałbym zrobić do niego skrzynie bass reflex, niestety jestem zielony w temacie obliczania litrażu i wymiarów rurki bass reflex. Na pewno ktoś z forum robił takie rzeczy i prosiłbym tego kogoś o gotowe wymiary (wys/szerokosc/długość skrzyni oraz średnice i długość rurki, byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.

#65 WARIX

• Użytkownik
  • 51 postów

Napisano 15 styczeń 2012 - 21:46

witam posiadam głosnik MTX THUNDER 4000 15" = MTX T4154 chciałbym do niego obudowe BR tylko cieżko znaleźć jakieś dane pod skrzynie jeśli by ktoś miał namiary/dane do budowy byłbym wdzięczny

#66 Maniu

• Użytkownik
  • 18 postów

Napisano 01 kwiecień 2012 - 13:56

Witam podepne sie do tematu.Mianowicie posiadam dwa lanzary max p 124d i chcialbym je zamknac w jakiejs madrej skrzyni moze byc zamknieta albo port szczelinowy.Prosze o pomoc moze ktos podeslac jakis ciekawy projekcik? I w ktorej lepiej by zagraly? Chcialbym uzyskac gleboki miesisty basssss

#67 ralf_project

• Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 17 kwiecień 2012 - 23:30