Skocz do zawartości

Audio pod szanty


zomer1980
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z nowym rokiem mam dylemat.

Klient sobie zazyczył Audio pod swoja muzyczke ktora są szanty.

Toyota corolla 1998r

W tym kierunku nie mam wogole doswiadczenia. Jakie glosniki polecicie aby miały przejzysty wokal?

Bedzie to pracowało napewno pod kenwoodem, zastanawiam sie jeszcze nad wzmacniaczem.

Klienta interesuje syetm 3-drozny, myslalem aby do dobrego zestawu 2droznego dorzucic porzadnego "sredniaka"

Pozostaje tez kwestia subwoofera.

Glosniki przod 5" (odpadaja panele a zapakowanie 6,5cala nie wchodzi w rachube)

Subwoofer-cały bagaznik bez ograniczen

 

[ Dodano: 2009-01-02, 14:09 ]

acha kwota przedniego systemu nie moze przekroczyc 700zł subwoofer 2sztuki do 1,5tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche to wszystko dziwne, do szantów i przedni zestaw za 700 zł a subwoofer (i to jeszcze dwa) do 1,5 tys. Nie wiem nie jestem jakimś znawcą tej muzyki, ale czy tam wogóle występuje jakiś subbas, myślałem że to jest głównie gitara akustyczna i wokal. Nie ma bata żeby za 700 zł złożyć dobry system 3-way, w tej cenie nie opłaca się bawić w taki system. I jeszcze jedno do corolli normalnie wchodza głośniki 16, bez żadnych przeróbek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem o dupę rozbić pomysł, przetłumacz klientowi żeby poszedł w stronę 2-way i jednego suba w bagażnik, bo nie ma kompletnie sensu dawać dwóch, nie ta muzyka. Niech inaczej rozdysponuje kasę, Twoja w tym głowa powinna być, aby uświadomić gościa że popełnia błąd.

Szanty jak dla mnie wymagają świetnej góry i średnicy, kicku tam raczej nie uświadczy, nie wspominając o zejściu i basie :P zatem po co 2 suby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co 2 suby? Aby czasami posłuchac czegos innego.

Co do montazu glosników to jest t jakas dziwna wersja, 16 sa za duze, ładnie wchodza 13.

Gosciu nalezy do klientów łopatologicznych-tak ma byc i kropka..