Skocz do zawartości

Lista wooferów nadających się do komór


Mehow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 229
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Panie Józefie satysfakcji z nowych kombinacji. Tu nie chodzi co ja chcę uzyskać, luźno odświeżyłem temat aby poznać ew. spostrzeżenia innych, którzy przerabiali w aucie przetworniki w takiej aplikacji. 
Truck LS 155 przerobiony na razie w zamkniętej, wrażenia bardzo pozytywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że przetarłbyś szlak w PL. Gdzieś u Angeli miał ktoś BR w passacie B5... Chyba nawet gdzieś tutaj wklejałem link w jakimś temacie.

Omawiałem z Mehowem temat BR w komorach, stwierdzono, że na omawianiu można poprzestać.

 

Chcesz to do dwóch dróg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Panie Józefie satysfakcji z nowych kombinacji. Tu nie chodzi co ja chcę uzyskać, luźno odświeżyłem temat aby poznać ew. spostrzeżenia innych, którzy przerabiali w aucie przetworniki w takiej aplikacji.

 

To samo można napisać o subie zrobionym na głośniku 87mm, jeśli stosuje się aplikację BR to raczej ma sie okreslone oczekiwania związane z tym .

Ja nie widzę żadnej korzyści z takiej aplikacji w samochodzie , chyba ze w roli subbasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo można napisać o subie zrobionym na głośniku 87mm, jeśli stosuje się aplikację BR to raczej ma sie okreslone oczekiwania związane z tym .

Ja nie widzę żadnej korzyści z takiej aplikacji w samochodzie , chyba ze w roli subbasu.

Oczywiście oczekiwania zawsze są inaczej nie byłoby sensu marnowania mdfu i żywicy. Staram się osiągnąć jak najniższe zejście woofera zachowując jego walory impulsowe. Jeżdżę bez subwoofer'a toteż kombinuję. Wiem, że prościej i pewnie lepiej jak znów zaaplikuję naleśnika ale póki nie przerobię tematu w 80 procentach to nie zaznam spokoju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Oczywiście oczekiwania zawsze są inaczej nie byłoby sensu marnowania mdfu i żywicy. Staram się osiągnąć jak najniższe zejście woofera zachowując jego walory impulsowe. Jeżdżę bez subwoofer'a toteż kombinuję. Wiem, że prościej i pewnie lepiej jak znów zaaplikuję naleśnika ale póki nie przerobię tematu w 80 procentach to nie zaznam spokoju.

 Jak spadać to wysokiego konia :) , zaczekamy , posłuchamy :wink2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komorze tez słuchałem :)

Ale jak chcesz

Szukaj pomocy gdzie indziej...

Nie odbieraj tego jako atak Łukasz. Doceniam każdą pomoc, ale w moim przypadku w grę wchodzę tylko komory. Temat drzwi w tym samochodzie zamknąłem 2 lata temu, pomimo że zawsze pozostają pewne wątpliwości czy jednak udałoby się je zmusić do poprawnej gry nie chcę do nich wracać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


A myślałem , ze jesteś ostatnią osobą skłonną do dalszych kombinacji z LSami :wink2: .

 

Ja panie Józefie, to przez jakiś czas mogę sobie co najwyżej palcem pomalować na szkle... :)

Ale jak się sytuacja unormuje to wrócę do "żywych", pasję można odłożyć na jakiś czas, ale nie zakopać na amen... :wink:  Więc aż tak wiele wody nie upłynie w Wiśle do kolejnych rewolucji po Gliwicku. :)


 

 


Albo niech ci Truck opisze jak suba szukał u mnie w bagażniku ;)

 

Szukał, szukał, skoro się gdzieś pałęta między siedzeniami... :wink2:

Ale owszem przyznaję, wcześniej nie byłem zwolennikiem tych przetworników, zdanie sobie staram zawsze wyrobić słuchając a nie wirtualnie, więc słyszałem kilka aut i w żadnym mnie nie urzekło. Stąd sceptyczne nastawienie. Tym większe, jeśli spotykałem się ze wspomnieniami aut typu Astra Wyspiarza, gdzie po tylu latach ludzie wspominali te granie.

Zachodziłem więc w głowę o co chodzi? Czy to czar minionego czasu tak działa, czy jednak zwyczajnie nie usłyszałem w pełni wykorzystanych możliwości tego głośnika.

Zdanie owszem zmieniłem, kiedy Łukasz dał mi posłuchać u siebie, tych głośników. Potrafią zagrać i ładną średnicą i kickiem i całkiem sporą dawką niskich tonów. Ale kosztowało to trochę zachodu, bo słuchałem kilkakrotnie wcześniej tej aplikacji u niego i nie było nic fajnego. W końcu pykło, a ja się cieszę, że musiałem zmienić zdanie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja panie Józefie, to przez jakiś czas mogę sobie co najwyżej palcem pomalować na szkle... :)

 

Ale jak się sytuacja unormuje to wrócę do "żywych", pasję można odłożyć na jakiś czas, ale nie zakopać na amen... :wink: Więc aż tak wiele wody nie upłynie w Wiśle do kolejnych rewolucji po Gliwicku. :)

 

 

Chodziło jedynie o konkretny przetwornik :wink2:  , a nie zabawę z CA.

Ewolucja tez zdaje się rozsądniejszym działaniem niż rewolucja , bo ta Słubicka bywa czasami nieprzewidywalna :) .

Pytanie do osób które mają bezpośrednie porównanie LS 155 i Kappa,  króry wypada lepiej w dwóch drogach? :)

 

A ładniejsze są te blond czy te czarne :wink2: .

Do dynamicznej muzyki zdecydowanie Kappy w komorze, do zrównoważonej muzy LS pochodne , tyle ze tu komora bywa dyskusyjna i chyba większa ilość "wdzięcznych" aplikacji dotyczy pełnych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Marcinie o jakich glosnikach piszesz?

 

Łukasza w Astrze, to wydanie LS 155 od XETEC'a, przewijały mi się o uszy opinie, ze jeśli chodzi o LS 155 to najlepiej sprawdzająca się wariacja.

Aczkolwiek, w Astrze Wyspiarza grała szpilka i LS155 w wydaniu F1 i do tej pory są wspominane, więc tu chyba nie ma co generalizować, kwestia aplikacji i doświadczenia w strojeniu (ale akurat w przypadku tego auta to Nakamichi jest bardziej kompetentną osobą, by dorzucić więcej info jak to się sprawowało i co jest możliwe).

 

ps.Jako ciekawostkę powiem ,że jakiś czas temu na ebay.de wyszły 4 nowe komplety F1 na 15kach ze zwrotkami w pudełkach i szpilką na górze, po 260-270 eur, podsyłałem info po znajomych, nie wiem czy ktoś się tym zainteresował, ale była to okazja cały komplet głośników wf+tw+zwrotnice za 1200zł, nowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak? :D A to nawet nie dopatrzyłem się na foto Arek. :)  Nie było to w kręgu moich zainteresowań, skoro mam 3 way Fki.

 

ps. Fakt http://www.ebay.de/itm/Alpine-F1-Status-Z15M-Lautsprecher-Boxen-Scanspeak-F-1-SPX-Highend-neu-/231058186455?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autolautsprecher&hash=item35cc2420d7&nma=true&si=hWYktkcrB%252Bj95geTHR12zfYAs50%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557


 

 


Chodziło jedynie o konkretny przetwornik :wink2: , a nie zabawę z CA.

Ewolucja tez zdaje się rozsądniejszym działaniem niż rewolucja , bo ta Słubicka bywa czasami nieprzewidywalna :) .

 

Co do samego przetwornika to cóż... Nie uciekniemy od tego panie Józefie, bo...pod garażem stoi czarna i spogląda na mnie gniewnym okiem... "Skończ mnie chłopie zanim zgniję i wież do Gliwic abym się odezwała ludzkim głosem" :) A tam jest... LS185,więc temat wraca jak bumerang :) tyle ,że w pełnych drzwiach (inne auto, inna aplikacja, wiec może tutaj chociaż wyjdą ludzie).Setup jako taki po wyjściu od Andrzeja nie zmienił się diametralnie pełne F1 na żródle i głośnikach, jedynie końcówki mocy... Gdzieś trzeba spożytkować tego białasa mastodonta i ZPA. :hyhy:  Więc jak na moje warunki to malutka ewolucja a nie rewolucja październikowa w pełni. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do komór br, testowałem to rozwiązanie jakieś dwa lata temu w starym samochodzie pod it mds 05. W br pojawiło się troszkę zejścia, ale w 2 drogach kompletnie pozbyłem się średnicy, z przetwornika, który miał jej znikomą ilość. Rozmiar ma tutaj znaczenie, więc nie mogę się odnieść do Twojego projektu. Mnoe o wiele bardziej podpasowały one w komorze zamkniętej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...