Skocz do zawartości

Co to za Steg? I dlaczego nie Signat Ram!!?


egonn87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!

Jestem fanem dobrego brzmienia, bo mam jak to mówią dobre ucho :D Jednak brak wiedzy i pieniędzy skutecznie mnie hamuje:) Chcąc kupić jakiś wzmacniacz do zasilenia przodu i sub w bagażniku trafiłem na Stega w lombardzie po cenie, która mnie nie do konca zadowala, ale ponoć naprawdę warto jak przekonywał sprzedawca! Na obudowie nie było chyba nazwy modelu, więc spisałem jakiś numer z naklejki z tyłu i było tam - 088692... Wzmak zasila przód + sub z tego co wywnioskowałem. Niestety nie zrobiłem mu foty;( Ale moze ktoś wie co to za sprzecior i czy warto...? Zastanawiałem sie tez nad Signatem Ram 4 - kanałowym, ale opinie na temat tego sprzętu są kiepskie. Nie wiem dlaczego, bo parametry ma bardzo dobre, no ale ja jestem laikiem w tym temacie, więc....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcąc kupić jakiś wzmacniacz do zasilenia przodu i sub w bagażniku trafiłem na Stega w lombardzie po cenie, która mnie nie do konca zadowala, ale ponoć naprawdę warto jak przekonywał sprzedawca!

A moja szklana kula mowi ze za duzo niewiadomych jest zeby powiedzic czy warto :D Podaj chociaz na jakiej wysokosci była klamka w tym lombardzie...

 

 

Zastanawiałem sie tez nad Signatem Ram 4 - kanałowym, ale opinie na temat tego sprzętu są kiepskie

Tak kiepskie jak co?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem fanem...

Czyli sumując: masz ochotę kupić w lombardzie nie wiadomo jakiego stega i uważasz że jest za drogo, później porównujesz tego bliżej nie określonego stega do signata, o którym to signacie krążą kiepskie opinie mimo iż ma dobre parametry, a Ty jesteś laikiem w temacie tych wzmaków.

no ale ja jestem laikiem w tym temacie, więc....