Skocz do zawartości

Jakość sygnału optycznego


tbrek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

profil brzmienia - po optyku raczej nie wpływa ;)

 

Tu akurat bym się nie zgodził, bo to chyba bardziej zalezne od tego przez co przejdzie zanim do tego optyka dojdzie.

 

Nie jestem elektronikiem i nie znam się na budowie i drodze takich informacji zanim dojdą do złącza, ale miałem u siebie 7990r a za chwilę idąc tym tokiem myslenia 502r i stacja wytrzymała w aucie kilka godzin. A procek miałem 900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie jestem elektronikiem i nie znam się na budowie i drodze takich informacji zanim dojdą do złącza, ale miałem u siebie 7990r a za chwilę idąc tym tokiem myslenia 502r i stacja wytrzymała w aucie kilka godzin. A procek miałem 900.

 

optyk to optyk, jeżeli jest poprawnie wyprowadzony i nie jest konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia. Chyba, że wierzymy w małe krasnoludki co biegają po płycie głównej i poprawiają/psują sygnał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia.

 

i tu jest chyba pies pogrzebany ;) Wystarczy zapytać Stanka/Łukasza/Nakamichi ;)

 

Sam się zastanawiałem, po co mi "drogie" (7949JG) radio, skoro i tak gra H600, a mógłbym mieć tańsze byle z optykiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

optyk to optyk, jeżeli jest poprawnie wyprowadzony i nie jest konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia. Chyba, że wierzymy w małe krasnoludki co biegają po płycie głównej i poprawiają/psują sygnał :)

Hmmm, czy aby napewno? Nie upraszczałbym sprawy jedynie do konwersji D/A.

A co ze stabilnością napędu jako takiego? Co z jakością optyki?