facebook

Skocz do zawartości

REKLAMA

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492

Zdjęcie

Jakość sygnału optycznego

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
165 odpowiedzi w tym temacie

#1 tbrek

tbrek
  • Użytkownik
  • 2986 postów

Napisano 04 wrzesień 2012 - 10:36

profil brzmienia - po optyku raczej nie wpływa ;)

Tu akurat bym się nie zgodził, bo to chyba bardziej zalezne od tego przez co przejdzie zanim do tego optyka dojdzie.

Nie jestem elektronikiem i nie znam się na budowie i drodze takich informacji zanim dojdą do złącza, ale miałem u siebie 7990r a za chwilę idąc tym tokiem myslenia 502r i stacja wytrzymała w aucie kilka godzin. A procek miałem 900.

Brax Matrix ML Series + P-SIX .....

#0 Reklama

• 1234 postów

Napisano przed chwilą

Miejsce na Twoją reklamę: tel. 691 265 492

#2 pavliq

pavliq
  • Użytkownik
  • 1064 postów

Napisano 04 wrzesień 2012 - 12:58

Nie jestem elektronikiem i nie znam się na budowie i drodze takich informacji zanim dojdą do złącza, ale miałem u siebie 7990r a za chwilę idąc tym tokiem myslenia 502r i stacja wytrzymała w aucie kilka godzin. A procek miałem 900.

optyk to optyk, jeżeli jest poprawnie wyprowadzony i nie jest konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia. Chyba, że wierzymy w małe krasnoludki co biegają po płycie głównej i poprawiają/psują sygnał :)

#3 ancymon

ancymon
  • Użytkownik
  • 1274 postów

Napisano 04 wrzesień 2012 - 13:03

konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia.

i tu jest chyba pies pogrzebany ;) Wystarczy zapytać Stanka/Łukasza/Nakamichi ;)

Sam się zastanawiałem, po co mi "drogie" (7949JG) radio, skoro i tak gra H600, a mógłbym mieć tańsze byle z optykiem ;)

#4 M_A_X_A_M

M_A_X_A_M
  • Użytkownik
  • 2365 postów

Napisano 04 wrzesień 2012 - 13:15

optyk to optyk, jeżeli jest poprawnie wyprowadzony i nie jest konwertorowany wcześniej z analoga to nie ma znaczenia. Chyba, że wierzymy w małe krasnoludki co biegają po płycie głównej i poprawiają/psują sygnał :)