Skocz do zawartości

Car audio do mercedesa 124


Jankes1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema kupiłem 2 tygodnie temu mercedesa W124 ma trochę lipne głośniki chciałbym kupić jakieś JVC żeby weszły w seryjne dziury z przodu maja średnicę 10 cm. a z tyłu nie wiem do tego chciał bym jakiś małe głośniki wysoko tonowe i do tego jakieś kable (nie wiem czy są ale najlepiej też JVC) a jeszcze jedno z przodu głośniki mają być średnio tonowe a z tyłu najlepiej niskotonowe ograniczenia budżetowego niema bo ja na to będę dopiero zbierał albo kupował po trochu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Miał ktoś głośniki Rainbow dl-x4.7 w Mercedesie W124? Chciałbym zamontować je na przód i tył. Mam też boczki od active bassu gdzie wejdą np Rainbow DL-W6. Wiem, że te oryginalne boczki grają w fotel, ale chciałbym zamontować jakieś lepsze nagłośnienie bez wizualnej ingerencji i jestem ciekaw opinii osób które się na tym znają. Ja osobiście jestem zielony w tym temacie, trochę poczytałem i nie wiem co wybrać. Jedni są zadowoleni z głośników Crunch, ja bym chciał uzyskać w miarę dobry efekt, a przy 20 letnich głośnikach, chyba większość będzie grała lepiej. Radio jakie mam do dyspozycji to Kenwood KDC-4047U i nie wiem czy on poradzi zestaw tych trzech głośników bez wzmacniacza. Da radę? Jeśli nie, to jaki wzmacniacz zastosować. 

 

 

P.S. Jestem nieco zielony w temacie, poczytałem trochę, ale dalej boję się coś wybierać, nie mam nieograniczonego budżetu. Chciałbym zamknąć się w audo na poziomie 1500-2000zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik