dB Drag Racing Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 a jeśli skrzynia sięga sufitu ale znajduje się w bagażniku też może startować w tej klasie??nie chyba się tu nie rozumiemy do końca. Mówiąc, że zabudowa mieści się w bagażniku mam na myśli, że jest w części bagażnika, która ma fabrycznie ograniczenie wysokości w postaci półki, rolety, bądź po prostu bryły auta jak w sedanie. Jeżeli zabudowa sięga sufitu to nie jest już w bagażniku i wtedy mówimy już o klasach Super Street i wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mówiąc, że zabudowa mieści się w bagażniku mam na myśli, że jest w części bagażnika, która ma fabrycznie ograniczenie wysokości w postaci półki, rolety, bądź po prostu bryły auta jak w sedaniehehe o to był dym na finałach easca 2010 - w regulaminie pisało wyraźnie - że przestrzeń "pasażerska" (oosobowa) musi mieć fabryczny wygląd - ale nikt nie wspomniał że przestrzeń bagażowa też musi go mieć - więc co nie jest zabronione to jest dozwolone - no i znalazł sie jeden "gagatek" co nie doczytał tego czego nie było w regulaminie hehe... także nawet wyłożenie bagaja glazurą w klasach street / amator nie powinno skutkować wykluczeniem z nich (przestrzeń bagażowa oczywiście do półki) - to w/g mnie ale jak jest w praktyce to lepiej pytać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acer87 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 przestrzeń bagażowa oczywiście do półki) - to w/g mnie ale jak jest w praktyce to lepiej pytać...tak, ale jeśli masz krate (homologacje na ciężarowe) to bagażnik już chyba inaczej powinien być brany pod uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 tak, ale jeśli masz krate (homologacje na ciężarowe) to bagażnik już chyba inaczej powinien być brany pod uwageheh, a czy panowie z easca i dbDRA to diagności samochodowi i będą ci sprawdzać czy masz homologacje na ciezarowe?są w regulaminie określenia typu "słupek B" a w pseudo ciezarówkach właśnie od słupka B jest bagażnik - niby, ale reg mówi jasno od słupka B w tył - lecisz do SS/prokoniec tematu - zapraszam do lektury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 tak, ale jeśli masz krate (homologacje na ciężarowe) to bagażnik już chyba inaczej powinien być brany pod uwageGeneralnie kratka, czy nie ustala się, że jeżeli samochód ma fabrycznie ograniczenie półką, roletą, siatką, płytą, czym kolwiek wysokość, części bagażowej to wszystko co znajduje się powyżej tego nie jest w bagażniku. Jeżeli masz samochód ciężarowy, który nie ma takich przykryć to jak znam, życie jest to zwykle samochód, którego sufit leci aż do tylnej klaby bagażnika i w takim przypadku nie ma żadnego problemu, żeby zrobić test ściany i określić, czy dana skrzynia jest już ścianą, czy nie.Bo ostatecznie reguła mówi, że w klasie Street Trunk można robić wszystko w bagażniku (nawet wylać beton), ale nie możesz mieć ściany. Tu w dyskusji chodziło raczej o auta, w których nie da się przeprowadzić testu ściany, czyli sedanach, coupe niektórych. W pozostałych przypadkach, czyli hechback, kombi, dostawczak robimy test ściany jak jest dobrze to mierzymy jak nie to zmieniamy klasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 hehe o to był dym na finałach easca 2010 - w regulaminie pisało wyraźnie - że przestrzeń "pasażerska" (oosobowa) musi mieć fabryczny wygląd - ale nikt nie wspomniał że przestrzeń bagażowa też musi go mieć - więc co nie jest zabronione to jest dozwolone - no i znalazł sie jeden "gagatek" co nie doczytał tego czego nie było w regulaminie hehe... także nawet wyłożenie bagaja glazurą w klasach street / amator nie powinno skutkować wykluczeniem z nich (przestrzeń bagażowa oczywiście do półki) - to w/g mnie ale jak jest w praktyce to lepiej pytać...Kto tu czegoś niedoczytał to już nie wnikam, ale po mojemu "fabryczny bagażnik" to znaczy, że nie ma być w żaden sposób modzony, czyli mieć fabryczny wygląd. Gdy fabryka oferuje opcję wyposażenia auta z glazurą w bagażniku to wówczas wsio OK.Sprawa kratkowozów również jest jednoznacznie załatwiona tym samym jednym zdaniem regulaminu:"Modyfikacje całego przedziału pasażerskiego są zabronione (intencja: fabryczne wyposażenie). Cały sprzęt audio musi być zamontowany w fabrycznym bagażniku samochodu osobowego (np. niedopuszczone są „vany” z przedziałem bagażowym do słupków „B”)..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ile akum. można w Street Stock?W tabeli jest że 2 szt.a w regulaminie: "Zawodnicy startujący w klasie Street Stock mogą posiadać pojedynczy akumulator o maksymalnej objętości 13110cm sześciennych. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 kurde czytam i czytam i za chiny nie moge do ladu dojsc z tym regulaminem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ile akum. można w Street Stock?W tabeli jest że 2 szt.a w regulaminie:"Zawodnicy startujący w klasie Street Stock mogą posiadać pojedynczy akumulator o maksymalnej objętości 13110cm sześciennych. " Zdaje się, że w regulaminie pozostało jeszcze stara wersja do klasy Street Stock A. Oczywiście według nowego regulaminu w nowej klasie Street Stock można mieć 2 akumulatory o maksymalnej objętości 13,11l każdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Mam niestety złą wiadomość dla co poniektórych zawodników, chcących startować w klasie Street Trunk. Właśnie zakończyła się bardzo istotna dyskusja na międzynarodowym forum sędziowskim dBDRA i ostatecznie zostały wyciągnięte następujące wnioski: "Hatchbacks are not allowed in this class. As for just street class, if the enclosure is entirely under the rear glass and does not go under the headliner I believe it can go as high as it wants as long as its not over 30" tall. Thats how I understand it anyways, since it does not touch the HEADLINER." I już szybko tłumaczę, że generalnie chodzi o to, że w tej klasie mogą startować tylko auta z KUFREM. NIE MOGĄ STARTOWAĆ AUTA TYPU HATCHBACK, KOMBI, VAN, SUV, COUPENa turnieju w Krakowie będziemy już stosowali tą zasadę, więc weźcie to pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 i tu dla Achima coś ciekawego Corsa B w sedanie hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 No na tej sezon tak to wygląda. Achim pewnie szczęśliwy nie będzie, ale jego stać na wyniki na tyle wysokie, żeby startować w Street A albo Street B tą Corsą więc nic straconego. Albo szybki przerzut sprzętu do limuzyny i gra muzyka w Street Trunk Jest to natomiast dobra wiadomość dla szerokiego grona posiadaczy BMW w sedanie Przez linie startowe prześliznęło się przez te ostatnie kilka lat, trochę aut z kufrem, które do tej pory nie miały specjalnie dla siebie miejsca w dBDR. Teraz to najwyższa pora by wyjechać z garażu i pokazać na co was stać. Tak mi na myśl przychodzi np. Merc Osy, który w zeszłym sezonie startował w Extreme OS - tam chyba nie było więcej niż 4kW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 No na tej sezon tak to wygląda. Achim pewnie szczęśliwy nie będzie, ale jego stać na wyniki na tyle wysokie, żeby startować w Street A albo Street B tą Corsą więc nic straconego. Albo szybki przerzut sprzętu do limuzyny i gra muzyka w Street Trunk Jest to natomiast dobra wiadomość dla szerokiego grona posiadaczy BMW w sedanie Przez linie startowe prześliznęło się przez te ostatnie kilka lat, trochę aut z kufrem, które do tej pory nie miały specjalnie dla siebie miejsca w dBDR. Teraz to najwyższa pora by wyjechać z garażu i pokazać na co was stać. Tak mi na myśl przychodzi np. Merc Osy, który w zeszłym sezonie startował w Extreme OS - tam chyba nie było więcej niż 4kW Mnie bardzo cieszy ta wiadomość musze w koncu poskładac wszystko i zawitać na któreś zawody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki_t Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To się nie obijaj i składaj sprzęt bo mało Cię widać na zawodach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reikeb Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 To się nie obijaj i składaj sprzęt bo mało Cię widać na zawodach:) Oj wiem wiem obiecuje poprawe ale w tym roku wszystkie zawody taki kawal i zazwyczaj cos mi wypada ale postaram sie w maju ktores odwiedzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Mam niestety złą wiadomość dla co poniektórych zawodników, chcących startować w klasie Street Trunk. Właśnie zakończyła się bardzo istotna dyskusja na międzynarodowym forum sędziowskim dBDRA i ostatecznie zostały wyciągnięte następujące wnioski: "Hatchbacks are not allowed in this class. As for just street class, if the enclosure is entirely under the rear glass and does not go under the headliner I believe it can go as high as it wants as long as its not over 30" tall. Thats how I understand it anyways, since it does not touch the HEADLINER." I już szybko tłumaczę, że generalnie chodzi o to, że w tej klasie mogą startować tylko auta z KUFREM. NIE MOGĄ STARTOWAĆ AUTA TYPU HATCHBACK, KOMBI, VAN, SUV, COUPENa turnieju w Krakowie będziemy już stosowali tą zasadę, więc weźcie to pod uwagę. jeśli ktoś narzeka na easca bo jakiś sędzia słyszy troche inaczej od drugiego i postawił trochę inną note to zobaczcie jaki tu jest burdel!!!kupiłem atuto czekałem na regulamin który został ogłoszony na całym świecie jako oficjalny na sezon 2012 dopasowałe do jego treści componety mojego sprzętu na które wydałem kupe siana! nielicząc już godzin spędzonych w warsztacie na wygłuszanie skręcanie i strojenie budy! i teraz nagle dowiaduje się że jakiś upośledzony sędzia razem ze swoimi przydupasami gdzieś tam w świecie zapomiał lub dopiero wymyślił że samochody typu Hatchback nie mogą startować!! i to ma być organizacja na światowym pożiomie żul pod sklepem jest bardziej okrzesany bo wie że winko kosztuje 4zł! ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No na tej sezon tak to wygląda. Achim pewnie szczęśliwy nie będzie, ale jego stać na wyniki na tyle wysokie, żeby startować w Street A albo Street B chyba sobie odpuszcze ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Wiele osób sobie odpusciło..Odstawcie tego dziadka Mirosława co ma krzywy słuch.. Znów będą komentarze leciały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 dopasowałe do jego treści componety mojego sprzętu na które wydałem kupe siana!no nie mów mi że na finały chciałeś przyjechać z u-D 5000 myśląc że mocowo sie załapiesz i nikt nie bedzie protestował....zresztą nie mój cyrk nie moje małpy w tym sezonie nie mam zmartwieńtylko dziwi mnie ze nie chcesz wchodzić do street A/B przecież masz do 60hz a corsa chyba leci koło 58hzpozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marbella Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 no nie mów mi że na finały chciałeś przyjechać z u-D 5000 myśląc że mocowo sie załapiesz i nikt nie bedzie protestował.... przeciw ceną paliw też protestowali i g.... wywalczyli! a wogule wzmaki mam inne!!!tylko dziwi mnie ze nie chcesz wchodzić do street A/B przecież masz do 60hz a corsa chyba leci koło 58hzpozdrówka mam 2x100ah w bagaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 przeciw ceną paliw też protestowali i g.... wywalczyli!nie ten cyrk nie te małpy mam 2x100ah w bagajudalej nie wiem w czym masz problem zeby startowac w street B.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Wiele osób sobie odpusciło..Odstawcie tego dziadka Mirosława co ma krzywy słuch.. Znów będą komentarze leciały.Z tego co się orientuje to niektórzy sobie odpuścili zanim jeszcze zaczęli (pewnie dobrze wiesz o kim mówię)Co do uwagi do sędziego to tylko jeden komentarz - Niech cię nie martwi jaki słuch ma Mirosław, albo Zdzisław ponieważ w tym turnieju nikt nie ocenia jak kto słyszy, ale ile ma decybeli, a to może zmierzyć nawet niesłyszący. Co do pozostałych zasad turnieju są wypisane w regulaminie, a sędzia ma tylko kontrolować, czy są respektowane. Jeśli komuś to nie odpowiada to niech nie startuje, ale niech też przy okazji nie szuka dziury w całym, bo złej tancerce to i kiecka przeszkadza. Wyświetl postUżytkownik dB Drag Racing dnia 06 maj 2012 - 01:41 napisałNo na tej sezon tak to wygląda. Achim pewnie szczęśliwy nie będzie, ale jego stać na wyniki na tyle wysokie, żeby startować w Street A albo Street Bchyba sobie odpuszcze ! Achim nie ma co się ciśnieniować ponieważ tak naprawdę to regulamin oficjalny ogłoszony został na 2-3 dni przed turniejem w Bełchatowie. Nie powiesz mi więc, że od pół roku szykujesz auto do klasy, o której właśnie powstała. Owszem czasem w organizacjach tak dużych jak dBDRA podejmowanie pewnych decyzji trwa dłużej niż zakup winka przez żulika, ale coś za coś. Jeśli chcecie startować w turnieju, w którym współzawodniczy 40 krajów na Świecie i chcecie by wyniki były porównywalne, a co za tym idzie wszyscy korzystali z tego samego nie zmodyfikowanego regulaminu to taka jest właśnie cena, że czasami niestety coś może ulec zmianie.Tak naprawdę mamy początek sezonu i nie odbył się jeszcze żaden turniej multipunktowy, więc wszystko jeszcze przed tobą.Wyświetl postUżytkownik marbella dnia 08 maj 2012 - 17:41 napisałmam 2x100ah w bagajudalej nie wiem w czym masz problem zeby startowac w street B....Nero dobrze gada. Twój set jest tak naprawdę bez problemowo akceptowalny w Klasie Street B (która też jest nowa bo do 60Hz) i na chwilę obecną miałbyś w niej najlepszy wynik w PL. Nic więc straconego, jeździsz na zawody i zabijasz konkurencje tyle, że w innej klasie, a że nad autkiem jeszcze trzeba będzie popracować by być jeszcze lepszym to dla takiego starego wyjadacza jak ty to tylko pozytywna mobilizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.