REKLAMA
:)
|

Instalacja Kinetik,iraggi itp....
#22
Napisano 07 październik 2008 - 02:40
dostaniesz SPOKOJNIE alternator 300A (i nawet ponad) w polsce, popytaj o auta (busy, vany) typu chłodnia, gadałem z Dzikim i ma w swoim reno załozoniy "standardowy" altek 320Aa wogole to jaki jest koszt takiego altka 300A? i czy takie cos mozna dostac w polsce czy tylko import z usa

Póki co ja kombinuje załozyc 180A ale jak wymienie piec to nie wiem czy to nie bedzie za mało - ponad 4kW

151,9db @ 3kW - vice mistrz polski 2010 - amator 1-2 Easca -
#24
Napisano 07 październik 2008 - 07:21
jakoś mi sie niebardzo widzi zakładanie alternator 200-300A w miejsce ori i co na to instalacja w aucie, co innego jakby założyć jako drugi np w miejscu kompresora od klimy no ale moze sie myle
A co ma miec skoro instalacja jest 12v? Poprostu będzie więcej prądu napiecie bedzie takie same jak teraz tylko ze bez większych spadków Wiadomoże osobny do CA było by jeszcze lepiej bardziej wydajnie ale jeden kakretny mniej roboty z założeniem takiego altka.
[ Dodano: 2008-10-07, 08:22 ]
dostaniesz SPOKOJNIE alternator 300A (i nawet ponad) w polsce, popytaj o auta (busy, vany) typu chłodnia, gadałem z Dzikim i ma w swoim renoa wogole to jaki jest koszt takiego altka 300A? i czy takie cos mozna dostac w polsce czy tylko import z usa
załozoniy "standardowy" altek 320A
własnie z wersji jego autka ale z chłodni
Póki co ja kombinuje załozyc 180A ale jak wymienie piec to nie wiem czy to nie bedzie za mało - ponad 4kW(a raczej jestem pewien) i mysle zeby sciagnac zza wielkiej wody lub załozyc własnie z jakiejs chłodni tylko jak wygląda sprawa z ładowaniem jak w akumlatorach bede miał ok 200A??
No dobrze ale jakie koszty takiego altka w pl?
#25
Napisano 07 październik 2008 - 07:31
choc i mi sie wydaje na chlopski rozum ze co ma piernik do wiatraka hmmm osobiście by mi sie 200Amperowka przydała
#26
Napisano 07 październik 2008 - 07:42
pytanie czego nie montują takich altków seryjnie tez przeciez było by lepiej raz dwa i aku naładowany, tylko czego juz u dwóch elektroników samochodowych mowi ze to niezdrowe dla instalacji w aucie komputery i inne
choc i mi sie wydaje na chlopski rozum ze co ma piernik do wiatraka hmmm osobiście by mi sie 200Amperowka przydała
NO tak ale taki altek 300A przeładuje standardowy aku np 55Ah a jest to tak samo grozne dla aku jak głebokie rozladowanie. No montuja serynie w danym aucie w zalezności od silnika,komp,elktryki itp. Wątpie że by włożyli tak mocny altek do auta który go nie wykożysta nawet w połowie strata mocy i pieniedzy. A koszty altka 90A a 300A to spora różnica. Ja pierwszy raz słysze by wiekszy altek miał negatywny wpływ na instalacje w aucie.
#27
Napisano 07 październik 2008 - 10:09
przeciez alternator posiada regulator napięcia..... a każdy odbiornik w aucie pobiera sobie sam żądaną moc, alternator nie "ciśnie" mu jej na chama....to niezdrowe dla instalacji w aucie
151,9db @ 3kW - vice mistrz polski 2010 - amator 1-2 Easca -
#28
Napisano 07 październik 2008 - 10:24
przeiceż wziąść to na prosty chłopski rozum. Jak alternator by pakował nonstop swoją moc to by wsyzstko poszło z dymem. Przeciez np klima,szyby elektroczne itd nie chodzą cały czasz. Pobierają tylko prąd wtedy kied chcą
#29
Napisano 07 październik 2008 - 13:01
Niema czegos takiego ze zrodlo pradu nie majac odpowiedniego obciazenia oddaje jakis prad,ono ma X wydajnosc pradowa ktora mozna wykorzystac.W przypadku alternatorow zalezy to tez od obrotow bo chyba nie myslicie ze powiedzmy taki alternator 300A odda wam taki prad na biegu jalowym.Wzieliscie chyba tez pod uwage ze taki alternator nie jest maly i pobierajac z niego duzy prad na biegu jalowym to niewiem czy taki silniczek 1.6 bedzie sobie dawal z tym rade.
pytanie czego nie montują takich altków seryjnie tez przeciez było by lepiej raz dwa i aku naładowany
Heh troche dziwne pytanie bo zaden konstruktor auta nie przewiduje tego ze Ty bedziesz wykorzystywal swoje auto do takich zabaw,zwiekszaja sie koszta produkcji,zwieksza sie spalanie i cala masa innych rzeczy a w uproszczeniu dla zwyklego zjadacza chleba niema to zadnego zastosowania,a akumulator w przypadku wykorzystywania auta zgodnie z zamyslem konstruktora i tak by sie ladowal w tym samym czasie.
taaa ale zalozenie akumualtora/akumulatorow o X razy wiekszej wydajnosci pradowej to co?cos sie psuje?komus padl komp po instalacji drugiego aku itp?tylko czego juz u dwóch elektroników samochodowych mowi ze to niezdrowe dla instalacji w aucie komputery i inne
Nic nie przeladuje bedzie tak samo ladowany jak bys mial alternator 90A.Sprawdzone w praktyce.NO tak ale taki altek 300A przeładuje standardowy aku np 55Ah
W aucie w przeciwienstwie do prostownika wazne dla ladowania aku jest to zeby napiecie bylo utrzymywane na poziomie 13,8-14,4V.
Bardzo duzy alternator + maly/sredni aku to nie jest recepta na wszystko bo male aku pracujace z duzymi obciazeniami szybko sie zuzywa i mimo tego ze bedzie mocny alternator to pradu i tak moze brakowac,problemy z rozruchem itp.Trzeba wybrac kompromis.
a jakie auto i silnik z ciekawoscigadałem z Dzikim i ma w swoim reno załozoniy "standardowy" altek 320A
No a tak wogole to czekam az wkoncu ktos zalozy do swojego auta te alternatory 200-300A + 3 aku i te bedzie cisnol te kilowaciorki bo narazie na obietnicach sie konczy.
#33
Napisano 07 październik 2008 - 18:00
#35
Napisano 07 październik 2008 - 20:05
#36
Napisano 07 październik 2008 - 20:09
A to byl wlasciwie standard http://pl.youtube.co...h?v=2y1FJ3hhnTc
#40
Napisano 21 październik 2008 - 15:41
mlody porusza temat optim yellow i jestem ciekaw jak one sie maja w "stawce" aku do audio


Załączone pliki
Forza Italia ;)
Nie chodzę do kościoła , chodzę na siłownie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych