pawellaby Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Witam ! mam taki problemik, pojezdze autem wszystko fajnie git, odstawiam je przed dom na 2 dzien przychodze do auta i jak odpale to jest ok ! ale jak juz 2 dni nie jezdzi to juz nie ma szans ! aku 0 . co moze byc powodem rozladowywania ? powiem w dodatku ze moje radio nie zalacza sie przy przekreceniu kluczyka w stacyjce. radio moge wlączyc w kazdym momencie ba , jak przekrece sobie swiatla na wylaczonym silniku to radio tez sie oswietla, hmm. ma ktos jakis pomysl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Radio "w stanie spoczynku" bierze sobie jakiś tam malutki amperaż. Można podmienić żółty kabelek z czerwonym na próbę, albo po prostu zrobić mu przełącznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rucin_ Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Może byc Alarm...dużo powodów jest.Nie raz taki problem rozwiązywałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 a w jaki sposob mozna sprawdzic "co" to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Bierzesz miernik ,ustawiasz na pomiar amper, odpinasz kleme minusowa, wpinasz miernik w szereg miedzy minus akumulatora a kleme i obserwujesz odczyt.Nastepnie odpinasz radio z kostki i patrzysz czy jest roznica... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Np. w BMW E38/E39 czy E46 należy odczekać 15min zanim samochód się "uśpi", pobór w tym momencie sporo spada. Jeśli masz jakiś młodszy samochód to warto dowiedzieć się czy podobnie u ciebie nie jest, żeby uniknąć szukania bez powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 To polo 6n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Powodów może być dużo i na odległość ciężko coś konkretnego wskazać ale na początek proponuję(z doświadczenia):- sprawdź czy nie świeci Ci na stałe światełko w bagażniku- sprawdź ile amper w stanie spoczynku pobiera Ci radio Jeżeli z tego nic nie wyniknie to pozostaje zabawa z miernikiem i sprawdzanie wszystkich obwodów Ps.Raz miałem taki przypadek że kabel akumulator - rozrusznik był przetarty i jak było wilgotno to był stały upływ prądu na poziomie 3A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 radio moge wlączyc w kazdym momencie Masz spięty żółty z czerwonym i stąd żłopanie prądu . Podłącz tak jak powinno być czyli radio gra dopiero po wsadzeniu kluczyka (nie trzeba włączać zapłonu) i gaśnie jak kluczyk wyjmujesz . PS: niektóre auta (tigra, astra) nie mają takiego bajeru (prąd po stacyjce) i trzeba pstryczek zakładać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 auto to polo 6n2 nie 6n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupszczelisty Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Ja też w golfie 3 miałem radio podpięte tak aby działało bez kluczyka i nawet gdy auto stało tydzień to dało się je odpalić. Piszesz to teraz kiedy zaczęły się zimniejsze dni i noce, więc może akumulator już umiera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 niektore radia podpiete na dzialanie bez kluczyka nie wydoja aku nawet przez tydzien a niektore potrzebuja na to zaledwie 2 dni, mialem to samo na alpine, podepnij w iso czerwony z czerwonym i zolty z zoltym i bedzie cacy tylko bedzie kluczyk potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 aku nie moze umierac, ma pol roku. bylem u elektronika i stwierdzil ze nie da sie tak u mnie zrobic bo nie ma czegos tam we wtyczce ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 no to ładuj pod przełącznik, który masz na desce blisko siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 odłączyłem radio , jutro się okaże czy to ono ssie prąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Najprawdopodobniej bedzie to radio. Ino mnie zastanawia, czemu u innych te same Alpinki ciagna a u innych nie Ja zawsze wale nowa instalacje pod radio i zawsze bezposrednio z aku. Mialem juz w dwoch autach kilka radyjek roznych marek i zadne mi nie sprawialo tego typu problemow.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio1989 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 ja jak tak miałem to było oberwana cela w aku i aku do wymiany mozesz jachac do sklepu z aku i zeby ci sprawdzili ile procent masz aku a z ciekawości odłącz radio i zobacz za dwa dni jak będzie pewnie tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawellaby Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 dzisiaj po robocie czyli 1 dzien minał , odpalam auto , troche jeknal ale odpalil normalnie a radio bylo odlaczone, to chyba dobrze jak na to ze aku byl w ogole nie naladowany : )) i dupa wchodze do auta 2 h pozniej i rozladowane... czyli to chyba jednak nie bedzie radio... mozliwe ze akumulator mi padl po niecalym roku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morfi Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 raczej altek go nie ładował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruby1986 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Pewnie będzie ten sam problem co u mnie, krótkie trasy, dwa wzmacniacze działające na full, światła, zimniejsze nocy = brak doładowania aku i się go wypie*doli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonsr60 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 mozliwe ze akumulator mi padl po niecalym roku ? w tej chwili tanie aku to loteria, nie ktore moga trzymac kilka lat a nie ktore padaja juz przed zima w pierwszym sezonie, nawet popularnie centry czy bosche. nie pozostaje nic innego jak reklamowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupszczelisty Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Krótkie trasy + audio i tak jak było napisane akumulator nie jest naładowany. Masz VW więc możesz poszukać większego alternatora, ja w golfie 3 TDI miałem alternator 120A więc z ładowaniem nie było problemów. W VR6 był chyba alternator 140A, a być może mocowanie będzie podobne lub takie same jak u Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duber Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 naladuj aku na maxa jedz do dobrego elektryka co zmierzy jego moc takim miernikiem,ale TYLKO takim http://allegro.pl/telwin-tester-naladowania-akumulatora-6v-12v-mar-i1864214705.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ruby ma racje. U mnie powoli zaczyna sie to samo Ostatnio po kole 18 h nie jezdzenia i zimnej nocy troche mi cienko zakrecil Bedzie trzeba na zime aku wymienic.. BTW w Mazdzie mialem nowa Centre Future, tez dosc rozbudowane audio (3 grzejniki) i nie mialem zadnych problemow Teraz tez sie skusze na cos tego typu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszb55 Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ja kiedyś miałem taki sam problem tylko że w polo classic z 98 r.Po pół roku nowy aku zdechł całkiem.Oddałem na gwarancję ale nie uznali mi jej.Okazało się że uzwojenie alternatora spuchło i przez to nie było odpowiedniego ładowania.Alternator jest w miejscu dość mocno narażonym na zalania wodą z kałuż.Regeneracja altka załatwiła sprawę na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.