Skocz do zawartości

Wykorzystanie głośników z wieży HI-fi w aucie


cichy02
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Mam następujący problem: Dysponuje dwoma kolumnami od solidnej wieży (150w, 6 ohmów ). Chciałem je (lub chociaż jeden z nich) podłączyć w aucie do radia (niemarkowe 4X40w). Wiem ,że nie obejdzie się bez wzmacniacza. Ale czego jeszcze? Przetwornicy? Dodam ,że jestem kompletnie "zielony" jeśli chodzi o car audio, interesuje mnie rozwiązanie niskobudżetowe. Rozważałem również (w przypadku jeśli podłączenie wspomnianych kolumn byłoby nieopłacalne), kupno 2 głośników do tylnich drzwi które dałyby bez przeróbek przyzwoitą namiastkę basów. W tym przypadku prosiłbym o polecenie tanich produktów i ich profesjonalne nazewnictwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jestem ciekaw kto Ci odpowie:)

I gdzie chcesz te kolumny wozić? Z tyłu na kanapie? (nie odpowiadaj mi na to pytanie tylko pomyśl...)

Ma być budżetowo tak? hmmm z resztą nie będę nic pisał ponieważ nawet nie raczyłeś powiedzieć co to za auto, jak wygląda przód itp... radio, jakie? Mam wróżyć z fusów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto: Golf 3, Radio: jakieś tandetnej firmy "perfect cau-210",Miejsce: jedną z kolumn zamierzałem przymocować na stałe w bagażniku lewa ścianka(zmieści się). Głośniki z przodu to alpine sxe 1725s + standardowe wysokotonowe w desce.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysponuje dwoma kolumnami

 

Powiedzmy ,że jestem mało wymagający

 

podłączasz , słuchasz i teraz albo zostawiasz albo o ile okaże się że jednak wymagasz więcej wywalasz .

 

Uprzedzając pytania o podłączenie, to nic nie potrzebujesz(zwrotki) , a tylko przeciągasz kable i podłączasz kabelki od radia do zacisków kolumn.

Edytowane przez powalla
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach