dBmax Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 jak ktoś bardzo chce to coś wymyślija jeździłem do basserów 60km w jedną stronękiedyś w jednym tygodniu byłem 3 razy i płaciłem 30zł. za pomiarto było 6 lat temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonicpl Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 a teraz termlaba mozna samemu kupic i to nie za tragiczne pieniadze, nasz admin posiada np. warto gdy sie interesuje tego typu sprawami. koszt jednego aku AGM = termlab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 nasz admin posiadaI to był jeden z lepszych zakupów.Nie wyobrażam sobie zawodów bez przygotowań z tym urządzeniem.a tak poważnie jeśli ktoś myśli że zrobi wyniki w dbdragu poświęcając temu 10tyś zł. i 1 dzień pracy to się bardzo myliW 100% się zgadzam z tym! Jak wiecie od niedawna bawię się w dB.Co do dobrych wyników nie ma sprawdzonej recepty na to.W jednym samochodzie tak w drugim inaczej.Podam może przykład. Dociskanie klapy z tyłu podczas pomiaru. Jednym podnosi wynik o parę db w przypadku naszego kolegi kudłatego wynik spadał i to o prawie 0.5-1.1 db. I najważniejsza rzecz, która często jest pomijana => ZASILANIE. Bez tego ani rusz.Dobre kabelki, poprawione fabryczne okablowanie (alternator => akumulator itp). Wracając do miernika ciśnienia. To bez niego ciężko jest. Nawet nie wiecie jakie znaczenia ma położenie skrzyni.Ja w sumie poświeciłem dzień na zabawę w strojenie (szczerze potrzebowałbym jeszcze tak z 2-4 dni) i mój wynik podniosłem o około 4 db. Troszeczkę mamy w tym temacie mały , ale w wolnej chwili powydzielam posty i założymy jakiś temat z poradami dla nowicjuszy w tej dziedzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbus Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Troszeczkę mamy w tym temacie mały , ale w wolnej chwili powydzielam posty i założymy jakiś temat z poradami dla nowicjuszy w tej dziedzinie.Takie kompendium wiedzy pewnie się przyda niejednemu nowicjuszowi. Mimo to ciężko będzie coś więcej napisać poza zasilaniem, strojeniem i może dobraniem komponentów bo niestety cały "pikuś" siedzi w konkretnym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Takie kompendium wiedzy pewnie się przyda niejednemu nowicjuszowi. Mimo to ciężko będzie coś więcej napisać poza zasilaniem, strojeniem i może dobraniem komponentów bo niestety cały "pikuś" siedzi w konkretnym samochodzie. Oczywiście Ale możemy zrobić to w taki sposób, że podamy wszystkie rzeczy które mogą poprawić/pogorszyć wynik.I każdy sam będzie sobie testował (no przydałby się mu miernik). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barbus Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Oczywiście Ale możemy zrobić to w taki sposób, że podamy wszystkie rzeczy które mogą poprawić/pogorszyć wynik.Tak to niestety tylko w erze , ale warto spróbować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Takie kompendium wiedzy pewnie się przyda niejednemu nowicjuszowi. Mimo to ciężko będzie coś więcej napisać poza zasilaniem, strojeniem i może dobraniem komponentów bo niestety cały "pikuś" siedzi w konkretnym samochodzie. Było by łatwiej jak by wszyscy jeździli Pandą/Marbellą - dla sędziów też temat trochę bardziej przyjazny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonicpl Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Pande to moge miec za 500 zl ale czy niezarejestrowana mozna podejsc do zawodow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 'sonicpl'Pande to moge miec za 500 zl ale czy niezarejestrowana mozna podejsc do zawodow ? Laweta czemu nie.. startuje zawodnik a nie samochód a co do pandy i marbella to wcale nie gotowa recepta na wysoki wynik Dużo Dużo czasu i $$$$ zamin to rozkminisz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 No właśnie, coś o tym wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nero_partner Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 rollo - ja tez wiem cos o tym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 rollo - ja tez wiem cos o tym.... niezależnie od tego jaki samochód masz trzeba poświęcić czas żeby wyszedł wynik. Tyle tylko, że mając Pande/Marbelle masz bardzo dużo materiałów źródłowych. Można zawsze podpytać jak zrobić to czy tamto. Myślę, że wielu zawodników z PL pomoże w przygotowaniu auta. Zawodnicy z zgranicy również chętniej dzielą się doświadczeniami związanymi z tymi samochodami. Wiadomo, że gotowego przepisu na mistrza nikt nie daje, ale wiele ciekawych informacji to można wyczytać.1. Częstotliwość rezonansowa auta szacowana jest na ok.65-68Hz w zależności od modelu i wypełnienia. Skrzynie stroi się więc na 70-74Hz by dostać optymalny wynikMożna by widzielić ten temat i każdy może rzucić swoje to ułatwi start nowym graczom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a świstak siedzi i zawija je w te sreberka....Michu wiesz jak jest każdy pali frana i nie udziela info lub szczątkowa a zresztą zrobią ze 100 szkrzynek to bedą : wiedzieli co i jak wieje .... warszafka wraca do rozgrywek w amatorze..i street A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
democar.pl Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Nareszcie.... mile widziana rywalizacja.Taką postawą motywujecie mnie do pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 a świstak siedzi i zawija je w te sreberka....Michu wiesz jak jest każdy pali frana i nie udziela info lub szczątkowa a zresztą zrobią ze 100 szkrzynek to bedą : wiedzieli co i jak wieje .... warszafka wraca do rozgrywek w amatorze..i street A tak jak napisałem nikt nie da ci gotowizny, ale myślę, że by stworzyć sobie małą ligę Pand/Marbelli trzeba by było dać takie podstawowe kompedium wiedzy dlaczego ten samochód jest dobry to tej zabawy - POZA FAKTEM ŻE MOŻNA GO DOSTAĆ ZA 500zł :rotfl: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) warszafka wraca do rozgrywek w amatorze..i street A lepiej późno niż wcale do pobicia ZBYSŁAW GIERSZEWSKI - 150.8dBtak apropo to nasi mistrzowie osiedli na laurach no a miało być tak pięknie Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez dB Drag Racing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rollo Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 lepiej późno niż wcale do pobicia ZBYSŁAW GIERSZEWSKI - 150.8dBtak apropo to nasi mistrzowie osiedli na laurach no a miało być tak pięknie To podklep im parę $$$$ do motywacji.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zip Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2010 osiedli bo nowych konkurentow nie ma wiec i motywacji brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiektt Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) osiedli bo nowych konkurentow nie ma wiec i motywacji brak Jak zip a co z balowaniem Ty za dużo motywacji mieć nie musisz byle impra była dobra To podklep im parę $$$$ do motywacji.. Hehehe no chyba będzie musiał bo chłopaki coś zrezygnowani są ale wcale im się nie dziwię. Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez Misiektt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dB Drag Racing Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 osiedli bo nowych konkurentow nie ma wiec i motywacji brak konkurncja jest tylko narazie za granicą myślę jednak, że jak nasze więzy z braćmi z południa się zacieśnią to będą nas odwiedzali zdecydowanie częściej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.