Skocz do zawartości

Skrzynia Vibe Black Air 12 II+


lukasz2617
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Potrzebuje pomocy w projekcie do w/w głośnika. Sam jestem początkujący i jeszcze nie potrafię czegoś takiego wykonać.

Parametry:

Revc = DC voice coil resistance in Ohms 3.6

Fo = Free air resonance frequency in Hz 30.761

Sd = Piston area in square metres 53.000

Vas = Equivalent acoustic volume

in cubic litres 45.428

Cms = Mechanical suspension compliance 113.889

Mmd = Diaphram mass in grams 188.115

Mms = Mechanical mass of cone and free air load in grams 195.131

BL = The magnetic strength of

the motor structure 13.930

Qms = Mechanical Q factor of driver 2.153

Qes = Electrical Q factor of driver 0.668

Qtc = the system's Q at resonance (Fc) 0.506

n0 = The reference efficiency

of the system in % 0.220

SPL = Speaker's SPL 1 watt at 1metre in dB 86.445

Voice Coil Diameter in inches 2.5

Mounting Depth in mm 141

Mounting Diameter in mm 285

Magnet weight in oz 50

XMAX = Maximum peak linear excursion of driver in mm 7.5

 

Muzyka leci co w ucho wpadnie czyli praktycznie każdy gatunek prócz metalu.Jaki materiał użyć do budowy skrzyni i o jakiej grubości 12mmm bądz 18mm ??Co do wymiary skrzynie nie jest to jakoś ograniczone ponieważ auto to focus kombi więc szaleć można ;] Myślę jedynie żeby na wysokość nie wychodziła poza rolete wię bedzie to jakies 40- 50 cm.

Stosowałem się do regulaminu działu więc powinno być ok. Jeżeli czegoś brakuje prosze o uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płyta na pewno 18mm ew możesz dać 20mm nie więcej. W Srodku budy można dać z 1 poprzeczke dla usztywnienia.

Bude ogolnie rób na jakies 45L i strojenie na 40Hz port 10cm srednicy i dlugi na 26cm ( nie polecam) polecam natomiast port szczelinowy o wymiarach 3cm x 35cm i dlugi na 30cm. Ew jak chcesz wieksza bude i niższe zejscie i wieksze cisnienie to buda 55L strojona na 37Hz , port 3 wysoki 35cm szeroki i 27cm dlugi.

Odnośnik do komentarza