Skocz do zawartości

Co wybrać


Wodzu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zalozylem podobny temat w dziale wszystko o CA. Niestety za milo nie bylem tam traktowany wiec ponaglam swoja prosbe tutaj. Otoz chce zlozyc sobie sprzecik w aucie. Niestety jest to Audi A4 sedan wiec kazdy wie jak ciezko go naglosnic. Moje ambicje pod wzgledem mocy ida w gore takze chcialbym chwycic sie za basik by to ladnie chuczalo a i cisnienie ladnie wstrzasalo autem. Rozmawiajac z niektorymi kolegami z forum zrobilem mala liste sprzetow ktore mnie interesuja. Bardzo prosze o pomoc w rozstrzygnieniu dylematu. Chcialbym znac wasza opinie na temat tego co znajduje sie ponizej i ktory wybor bedzie najlepszy. Co chce osiagnac: Mocne granie, potezny bas, cisnienie. Sprzet nie bedzie startowal w zawodach bo zapewnie nie mam szans a i jestem laikiem jesli chodzi o potezniejsze granie, ale chcialbym aby nie szlo wysiedziec w aucie a ludzie stojacy na zewnatrz kiwali glowa :P Zapraszam do rozmowy w tym temacie. Bardzo mile widziany jest zaproponowany sprzet przez was ktory by zrobil mocne wrazenie za w miare rozsadne pieniadze. prosze rowniez napisac jakie byscie polecali wtedy przetworniki, klocki, okablowanie, akumulatory, kondki i altki.

 

Pozostaje tylko dylemat co:

1x 15 calowy Orion HCCA

1x 15 calowy Kicker Solo Baric S15L72

2x 12 cali Kicker S12L74

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak po starym sprzecie nic nie zostalo wszystko sprzedane prucz hertz-ow HSK 165.4 ktore sobie zostawiam. Auto to Audi A4 TDI Sedan model B6 cale w standardzie. Puki co wygluszone drzwi. Jesli chodzi o radio to mam kenwooda KDC BT6544U - pod tym bedzie tez to gralo. Jesli chodzi o suba to podobaja mi sie wyzej wymienione - aczykolwiek czekam takze na wasza opinie i ewentualnie wasze doradztwo. Pozostale czesci takie jak wzmak, altek, aku i kondek oraz kolejne odseparowane nabylo by sie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak