Skocz do zawartości

Pioneer ODR w Citroen Berlingo II


Piotrsaint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja Żona nie wiem czy by chciała powrotu do fabryki jak już się torchę osłuchała lepszego grania.

Po prostu chce zakończenia tej nierównej walki.

Pogoda robi się znosna wieć trzeba coś zacząć robić. Natrafiłem jednak na dość nieoczekiwany problem. Mianowicie przy zamontowaniu 2 wooferów na stronę nie mam możliwości zamontowac docelowych foteli z Passata CC bo mają elektryczne sterowanie z boki i jest kibel. W przyszłym tygodniu będę z tym problemem walczył, byc może wywale sterowanie gdzieś na drzwi ale nie widzę tego rozwiązania. Ewentualnie zostanie mi zamontowanie 1 woofera, będę kombinować z ODR'em, jak nie wyda to zamontuje SS'a bo dystans wystarczy tylko minimalnie zmodyfikować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 495
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dodam jeszcze fote samego mocowania głośnika:

http://www.herbirol.com/audiocar/berlingo/strefa/IMAGE_012.jpg

Blacha za głośnikiem została wycięta. Dystans mocowany jest na 4 śruby 6mm, do niego przykrecony jest jeszcze jeden dystans juz na śrubach Monacora. Dystanse zostaną niebawem wymienione i same głośniki będą kierunkowe...

http://www.herbirol.com/audiocar/berlingo/strefa/IMAGE_013.jpg

 

 

Rozumiem, że blachę wyciąłeś szerzej niż otwór dystansu a ramka dystansu opiera się o nią w tych punktach, do których przykręciłeś ? Czym ciąłeś blachę ? Demontaż drzwi był konieczny ?

 

http://www.herbirol.com/sprzet/DSCF9952.JPG

http://www.herbirol.com/sprzet/DSCF9955.JPG

 

Tego etapu najbardziej się obawiam, nie mam pojęcia w jaki sposób tak idealnie dobrać ustawić dystanse.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sadze ze zmierzyl jaka jest odległośc i dobral odpowiednie grubości dystansow. Blacha pod pierwszym musi zostac bo im sztywniej tym lepiej.

 

Odległość to jeszcze do ogarnięcia, gorzej z wycentrowaniem, bo tapicerka nie ma prawie nic zapasu jeśli ma być oryginalna maskownica. Blacha jest nie równa, więc pierścień nie będzie dolegał idealnie - trzeba będzie pewnie okleić matą dookoła i kombinować z podkładkami.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A cóż to za problem?

 

Przykładasz pierścień do blachy przy założonej tapicerce i odrysowujesz.

 

Nie ma szans, wewnętrzny okrąg odpada bo jest dziura, zewnętrzny jest zbyt szeroki aby go odrysować. Myślę, że nawiercę otworki do wkrętów i może przez nie napunktuję jak będzie już w odpowiedniej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak widać albo i nie (ja widzę) wyciąłem całą tapicerkę drzwi od środka w miejscy głośnika. jest tylko to z zewnętrznej strony.

Zamontowany jest głośnik pioneera, który jest większy ma 174mm średnicy, dystans jest jeszcze większy ale przy odrobinie chęci i siły i tak się zmieścił.

Docelowo wywalę część kieszeni i wstawię mu drugą sztukę do pary ale na razie nie mam czasu gdyż doba ma za mało godzin.

Auto w tej chwili gra w systemie 2 drożnym pod jakąś gównianą jednostką pioneera (z tych nowych). Buduję dom i wszystko co zbędne z auto jest wywalone by nie zniszczyć zabudowy czy piecy.

http://www.herbirol.com/audiocar/IMAG0559.jpg


Blacha została wycięta pneumatyczną piła typu lisi ogon, sam system napędu jest nieistotny ale narzędzie jest małe i bardzo poręczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

To prawda. Drzwi rozbiera się bardzo łatwo - z resztą jak całego C5 III :rotfl:

 

https://picasaweb.google.com/104577361420598258068/RozbieranieTapicerkiDrzwiIWymianaMechPodnoszeniaSzyby?authkey=Gv1sRgCLGtwcPn-ofpJg#

 

 

Jedyne na co zwróciłbym uwagę to na delikatne zaczepy plastikowej osłony uchwytu.

Zrobiłem fotki - akurat mam zdemontowany ten plastik:

 

http://images66.fotosik.pl/1082/9130d02c454b507a.jpg

 

 

 

http://images70.fotosik.pl/1081/990ec4e092baca43.jpg

 

 

 

Panel otwierania szyb wyjmuje się prosto do góry - trzyma się na gładkich blaszkach rozporowych - wciśnięty w tapicerkę

 

http://surkabm.republika.pl/tapicerka.jpg

 

Plastik przy klamce można wyjąć, ale chyba nie jest to konieczne - bo właściwie sama klamka się odczepia i zostaje na drzwiach (także linki się nie ciągną z boczkiem)

 

Spinki łatwo jest rwać od dołu (dobry uchwyt boczka od dołu)

 

 

 

 

Gdybyś miał pytania - pisz :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło, że Barth podzielił się fotami, nie omieszkam podpytać później o resztę.

Dzięki, posiadam jeszcze Berlingo ale to moje nowe auto, zostało mi po Tacie, który zmarł rok temu.

Ma na pokładzie audio niby Denona ale gra to jak gra... Coś trzeba zmodyfikować, coś nowego wstawić ale już bez fajerwerków.

Chcę zachować oryginalną stację więc będę kombinował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...