Skocz do zawartości

zasilanie


Tribal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pany mam pytanko co polecacie by dobrze zasilić 2kW-wzmacniacz i chodzi mi o to by dał go rade zasilić na wyłączonym silniku .Zwykłe aku czy żelowe ?fajnie gdyby był to aku taki który będzie również akumulatorem dla samochodu ale nie koniecznie może to być dodatkowy wkładany tylko na zawody .Mam alternator 90A. wielkość nie ma znaczenia bo mam aku w samochdzie .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo wymagasz

 

fajnie gdyby był to aku taki który będzie również akumulatorem dla samochodu ale nie koniecznie może to być dodatkowy wkładany tylko na zawody

o akumulatorach, było, było, było http://i56.tinypic.com/2d1titx.gif

 

Mam alternator 90A. wielkość nie ma znaczenia bo mam aku w samochdzie.

Każdy z akumulatorów musi być odpowiednio ładowany więc jak wielkość nie ma znaczenia?

Chyba że chodzi Ci o rozmiar a nie pojemność

Edytowane przez Rysiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w bagaju stingera 35ah,altek coś w okolicach 65A i dwa dość prądożerne wzmaki,altek radzi sobie bez problemu z ładowaniem dwóch aku które razem mają 110A.

Na odpalonym silniki (podczas jazdy ok 2tyś obrotów) zasilanie spada o ok 0.2-0,3V na mocniejszym kopnięciu,a tak to trzyma te 14-14.1 na włączanych światłach i dmuchawie i audio.

Ale niestety to nie perpetuum mobile i na zgaszonym spadki są już dość znaczne i siada dość szybko.

Jak chcesz korzystać z 2kw na wyłączonym silniku to musisz się zaopatrzyć w solidny aku.

A co do ładowania to robisz dłuższe trasy czy krótkie ??

Jak dłuższe to altek 90A powinien sobie poradzić z doładowaniem solidniejszego aku.

Ale jeśli to jest start/stop to już możne być problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w bagaju stingera 35ah,altek coś w okolicach 65A i dwa dość prądożerne wzmaki,altek radzi sobie bez problemu z ładowaniem dwóch aku które razem mają 110A.

Na odpalonym silniki (podczas jazdy ok 2tyś obrotów) zasilanie spada o ok 0.2-0,3V na mocniejszym kopnięciu,a tak to trzyma te 14-14.1 na włączanych światłach i dmuchawie i audio.

Ale niestety to nie perpetuum mobile i na zgaszonym spadki są już dość znaczne i siada dość szybko.

Jak chcesz korzystać z 2kw na wyłączonym silniku to musisz się zaopatrzyć w solidny aku.

A co do ładowania to robisz dłuższe trasy czy krótkie ??

Jak dłuższe to altek 90A powinien sobie poradzić z doładowaniem solidniejszego aku.

Ale na jeśli to jest start/stop to już możne być problem.

 

Tak myślę dać 35Ah na silnik i wtedy z 60ah na sprzęt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pod maską miałem 45Ah + drugi 120Ah przy wzmaku. Oczywiście drugi był wspomagany ładowarką i raczej było to koniecznością bo altek nie wyrabiał.

Jeśli chcesz dać 35Ah + 60Ah przy mocy 2kW to niestety ale musisz się liczyć ze sporym wydatkiem na dobre aku. Każdy Ci powie, że na prądzie nie wolno oszczędzać bo później może to przynieść duże straty, kiedy sprzęt powie z braku prądu "nara"....

Edytowane przez dziki_t
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pod maską miałem 45Ah + drugi 120Ah przy wzmaku. Oczywiście drugi był wspomagany ładowarką i raczej było to koniecznością bo altek nie wyrabiał.

Jeśli chcesz dać 35Ah + 60Ah przy mocy 2kW to niestety ale musisz się liczyć ze sporym wydatkiem na dobre aku. Każdy Ci powie, że na prądzie nie wolno oszczędzać bo później może to przynieść duże straty, kiedy sprzęt powie z braku prądu "nara"....

 

no właśnie ceny mnie przerażaja a co polecacie z aku żelowych ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu słabszy "bufor" niż podstawowy??

Dużego efektu nie przynosi, a niewiele więcej kosztuje wiekszy.

Wiadomo, szkoda kasy na zasilanie, ale to przynosi efekty przy mocnym wzmaku jak i głośniku...

szerszen skoro Ci zależy na tym aku proponuję poczekać.

Osobiście lubę "pograć głośniej" ale jest taki czas, że słucham oryginalnego sprzętu w jaki wyposażył auto producent choć za jakiś czas pewnie będą zmiany :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu słabszy "bufor" niż podstawowy??

po to zeby altek mogl naladowac akumulatory?? :wink:

szerszen skoro Ci zależy na tym aku proponuję poczekać

tzn mam czekac do konca roku?? :zawstydzony: w sklepie ''bariera dzwieku'' jest chyba dostepny ten aku...wiec musze zadzwonic tam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...