facebook

Skocz do zawartości


Zdjęcie

ZAKŁÓCENIA, ŚWIST SILNIKA, SZUMY W GŁOŚNIKACH - PORADNIK


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
130 odpowiedzi w tym temacie

#41 dan124

dan124

    Szyderca

  • SCA Team
  • 12182 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano 20 październik 2014 - 20:19

W pionku lubi pasc bezpiecznik.

Poczytaj o tym.

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia

UWAGA !! Zły moderator!! Odezwij się do dobrego  :rotfl:

 


#0 Reklama

  • 1234 postów
    Lokalizacja: SCA

Napisano przed chwilą

www.bitmat.pl


#42 michal_kna

michal_kna
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kościerzyna

Napisano 20 październik 2014 - 20:23

W pionku lubi pasc bezpiecznik.

Poczytaj o tym.

czytałem. czyli na tę chwile muszę sprawdzić :
- stan radia
- wyprobować inne chinche

jakies inne pomysły gdzie szukac dalej jak to nie pomoze?



#43 RafaelTS

RafaelTS
  • Użytkownik
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 20 październik 2014 - 20:25

Nie wiem co to masz za szumy ale mi na dniach padł w pionku bezpiecznik... Po sprawdzaj sobie wszystko po kolei i na spokojnie

#44 michal_kna

michal_kna
  • Użytkownik
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kościerzyna

Napisano 20 październik 2014 - 21:00

ale jak wszystko. przeciez nie jestem w stanie całego pojazdu rozebrac i sprawdzic. słaby jestem w tym po prostu. dziwne to że skrzynia gra obrotami silnika;)



#45 RafaelTS

RafaelTS
  • Użytkownik
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 20 październik 2014 - 21:36

Wszystko to o czym pisze miki87 punkt po punkcie.



#46 wojtek0995

wojtek0995
  • Użytkownik
  • 50 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gdańsk

Napisano 05 listopad 2014 - 18:47

W kwestii bezpiecznika chciałbym dodać, że może on wyglądać tak jak na załączonym obrazku (oczywiście to w sporym powiększeniu :) ). Jeśli jest zepsuty, ścieżka jest po prostu przerwana. (kolor zielony: płytka, szary: ścieżki/pola lutownicze).


3913414000_1415209625.jpg



#47 KrzysiekT1987

KrzysiekT1987
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno

Napisano 26 listopad 2014 - 19:39

Słuchajcie dobrzy ludzie,czy ktoś z was instalował kiedyś przy alternatorze filtr przeciwzakłuceniowy? W jaki sposób go podłączyliście,czytałem pdf o zakłuceniach ale nie jestem pewny czy dobrze kminię jak ma to wyglądać w praktyce.Kabelki w gotowych filtrach są niesamowicie cienkie.Jeśli można jakiś rysunek lub foto :zawstydzony:



#48 powalla

powalla
  • SCA Team
  • 9725 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mikołów

Napisano 26 listopad 2014 - 19:47

Po co Ci to? 


nakamichi >1. Głośnik nie ma mocy , tylko może przyjąć w przedziale od zera do nominalnej.2. .Wzmacniacz może generować moc od zera do nominalnej.3. Wzmacniacz nie generuje ani jednego wata , bez sygnału na wejściu , a generowana moc jest proporcjonalna do napięcia wejściowego. :!:

#49 KrzysiekT1987

KrzysiekT1987
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno

Napisano 26 listopad 2014 - 19:59

Już tłumaczę.Gdy silnik jest wyłaczony wszystko jest Ok,gdy odpalę auto i dam gazu słychać świst w głośnikach im wyższe obroty tym jest głośniejszy.Przeprowadziłem nawet taki mały eksperyment a mianowicie wziołem domowy wzmacniacz (yamaha ax 500) zasilanie oczywiście z sieci 220V włożyłem go do bagażnika podłączyłem pod niego cały przedni system sygnał był podawana z radia w samochodzie clarion dxz 858 rmp.Odpaliłem silnik przygazowałem kilka razy i zero świstów czy innych zakłuceń.Podłączyłęm z powrotem samochodowy wzmacniacz genesis dual mono i świsty powróciły.Na mój rozum zakłucenia pochodzą z alternatora,miałem już kilka wzmacniaczy (oczywiście samochodowych) i na każdym to samo.Na jednych świsty były cichsze na innych nieco głośniejsze.



#50 mastah22

mastah22
  • SCA Team
  • 12679 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kietrz- opolskie

Napisano 26 listopad 2014 - 20:01

Gwarantuje CI ze taki filtr nic poza szkodą dla pasma nie wniesie...  


Nie ingeruje w postępowanie innych moderatrów, nie usuwam ostrzeżeń nie nałożonych przeze mnie !!!

Pierścienie montażowe,pierścienie ozdobne z maskownicami. Skrzynie dla subów pod żądany wymiar? Zapraszam !!!

Potrzebujesz usług CA na najwyzszym poziomie w okolicach Warszawy, uderz do Raadka.

 

 


#51 KrzysiekT1987

KrzysiekT1987
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno

Napisano 26 listopad 2014 - 20:15

No to już głupi jestem,co w takiej sytuacji zrobić?Włożyłem dużo pracy i pieniędzy w nagłośnienie a tu taka lipa :( Radio na pewno nie ma uwalonej masy na rca sprawdzałem,genesis grał u kolegi w aucie i nie gwizdał kable mam podwójnie ekranowane KLOTZ MC 500 włsnej roboty na wtykach Vitalco przewód zasilający puszczony przy prawym progu szygnałówki w tunelu środkowym.Wszystko mi wskazóje na ten altek.Może ktoś jeszcze coś podpowie bo już nie ogarniam :kwasny:



#52 dan124

dan124

    Szyderca

  • SCA Team
  • 12182 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wawa

Napisano 26 listopad 2014 - 20:19

Co zrobiłeś z zalecanych rozwiązań z poczatku tematu.

Chętnie posłucham systemu lepszego niż AMA do 350 złotych na nowych głośnikach z możliwością odkupienia

UWAGA !! Zły moderator!! Odezwij się do dobrego  :rotfl:

 


#53 wicher18gl

wicher18gl
  • Użytkownik
  • 1067 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rzeszów

Napisano 26 listopad 2014 - 20:33

Już tłumaczę.Gdy silnik jest wyłaczony wszystko jest Ok,gdy odpalę auto i dam gazu słychać świst w głośnikach im wyższe obroty tym jest głośniejszy.Przeprowadziłem nawet taki mały eksperyment a mianowicie wziołem domowy wzmacniacz (yamaha ax 500) zasilanie oczywiście z sieci 220V włożyłem go do bagażnika podłączyłem pod niego cały przedni system sygnał był podawana z radia w samochodzie clarion dxz 858 rmp.Odpaliłem silnik przygazowałem kilka razy i zero świstów czy innych zakłuceń.Podłączyłęm z powrotem samochodowy wzmacniacz genesis dual mono i świsty powróciły.Na mój rozum zakłucenia pochodzą z alternatora,miałem już kilka wzmacniaczy (oczywiście samochodowych) i na każdym to samo.Na jednych świsty były cichsze na innych nieco głośniejsze.

Jak chcesz sie dowiedziec czy to altek to ściągasz pasek z niego i opalasz silnik, oczywiście tylko na mała chwile(brak ładowania) dla sprawdzenia.Ale pewnie o tym wiesz jak czytałeś cały temat, nie tylko altek może siać jest wiele urządzeń w aucie które powodują takie cuda .



#54 KrzysiekT1987

KrzysiekT1987
  • Użytkownik
  • 30 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kutno

Napisano 26 listopad 2014 - 20:50

dan124 przeprowadziłem eksperyment  z wodą i spryskiwaczem na włączonym silniku,nic się nie działo żadnych oznak przebicia.Pozbawiłem też prądu komputer instalacji LPG,też nic.Jutro ściągnę pasek z altka jak napisał wicher18gl dam znać czy dało poprawę czy nie



#55 Barth

Barth
  • Użytkownik
  • 267 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:.

Napisano 04 grudzień 2014 - 11:56

Czy podłaczałeś wzmacniacz innym kablem RCA puszczonym na test luźno - zdala od instalacji fabrycznej?

Dobrze by było gdyby radio było podłączone
pod to samo ujęcie masy co wzmacniacz.

#56 czechu94

czechu94
  • Użytkownik
  • 234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Pstragówka

Napisano 04 grudzień 2014 - 15:32

Na 99% szczotki ;))

#57 RafaelTS

RafaelTS
  • Użytkownik
  • 127 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków

Napisano 04 grudzień 2014 - 15:44

Swist ktory wzrastal mi wraz ze wzrostem obrotow silnika wyelimonowalem poprzez wymiane kabli RCA na potrojnie ekranowane. trzeszczenie stale ktore pozostalo i bylo niezalezne od obrotow silnika spowodowane bylo spalonym bezpiecznikiem masy RCA. Proponuje ci zastosowac sie do punktow w faq nazara i bedzie dobrze:)

#58 BBoyyyTwister

BBoyyyTwister
  • Użytkownik
  • 166 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Z-e

Napisano 04 grudzień 2014 - 15:50

Siemka miałem taki sam problem, Kupiłem Radio GZ'ta nówka sztuka, wszystko grało ok, później zmieniłem alternator, i po jakimś miesiącu też miałem tego typu zakłócenia, więc jako pierwszy podejrzany alternator, ale jakiś czas później radio poszło do wymiany bo coś świrowało iiiiii .... , okazało się, że nagle cisza zakłócenia zniknęły , okazało sie to radio , a na początku te stare tez grało normalnie :)



#59 karacz

karacz
  • Użytkownik
  • 14 postów
  • Lokalizacja:WLKP

Napisano 30 styczeń 2015 - 21:52

A co jeśli świsty zakłócenia mam tylko parę sekund po włączeniu radia?? może być to spowodowane słabej jakości przejściówką mini iso -> cinch?



#60 pawelus668

pawelus668
  • Użytkownik
  • 35 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnów/okolice

Napisano 30 marzec 2015 - 18:57

Witam, posiadam wzmacniacz Kenwood PS150, interesuję mnie do czego dokładnie służy gniazdo GND obok Remote? Wyczytałem że podpina się tutaj kabelek którego łączymy z obudowa radia. Czy podpięcie tego kabelka usunie lekki szum w głośnikach? 

 

 

Zdjęcie: http://www.hifi-pict...C-PS150/out.jpg






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych