Skocz do zawartości
  1. Start

    1. Regulamin Forum   (377 221 przekierowań)

      Proponuję, aby każdy użytkownik zapoznał się z regulaminem forum.
    2. Aktualności

      W tym dziale znajdziesz ogłoszenia, nowinki, informacje związane z forum.
      712
      odpowiedzi
    3. Sprawy Dotyczące Forum

      Masz jakaś sugestię, pytanie, uwagę?
      2,6 tys.
      odpowiedzi
    4. Przy Piwie

      Luźny dział, czyli rozmowy o wszystkim.
      89 tys.
      odpowiedzi
  2. Car Audio

    1. Jestem tu nowy - dział dla poczatkujących

      Jesteś nowy? Pierwsze posty pisz tutaj
      46,2 tys.
      odpowiedzi
    2. Wasze Instalacje

      Miejsce w którym możesz pokazać swoją instalację Car Audio.
      59 tys.
      odpowiedzi
    3. Wszystko o Sprzęcie Car Audio

      Znajdziesz tutaj wszystko na temat sprzętu, instalacji, problemów, dyskusji, obaw.
      173,9 tys.
      odpowiedzi
    4. Informacje oraz Relacje z Imprez, Zlotów, Spotkań

      Aktualne wydarzenia, informacje, spotkania, fotorelacje.
      50,4 tys.
      odpowiedzi
    5. dBdrag & ESPL

      Kategoria przeznaczona dla "ciśnieniowców".
      6,5 tys.
      odpowiedzi
    6. Projektowanie Skrzyń

      Miejsce w którym pomożemy Ci dobrać odpowiedni litraż dla Twojego głośnika.
      10,5 tys.
      odpowiedzi
  3. Giełda

    1. Kupię

      Oferty w tym dziale ważne są przez 30 dni.
      24,9 tys.
      odpowiedzi
    2. Sprzedam

      Oferty w tym dziale ważne są przez 30 dni.
      14,2 tys.
      odpowiedzi
    3. Zamienię

      Oferty w tym dziale ważne są przez 30 dni.
      2 tys.
      odpowiedzi
  • Odpowiedzi

    • Cześć DanTe. Nie nie jest. Nie dotyka masy. Spięty pasem przez haki na razie dla testów (później coś innego wymyślę). Sprawdzałem jeszcze na zasadzie czy gdzieś sobie nie ciągnie, (odłączone RCA, oraz odłączone kable -, powolne rozładowanie wzmaczniacza żarówką, było wszystko w porządku). Mimo puszczenia kabelka z radia, to jednak chciałbym całkowicie zlikwidować problem napięć. Czy to po prostu gdzieś potencjał między masą, a plusem?  Z czego właśnie tak słyszałem. Dziś robiłem odsłuch, samo napięcie z radia się o dziwo nie zmieniło, był dość mocny sygnał, jednak czasami trochę odsłuch jeszcze nie zadowalał, a czasem się nieco poprawiał w odczuciu oraz odsłuchu, w samych spadkach nie widziałem jakiejś różnicy, jednak zadziwia mnie zasada do 0,4v spadku, i głośniki zaczynają pachnąć, choć same kopułki nie są ciepłe...  Zastanawiam się, jeżeli jest róznica faktycznie między zasilaniem + a zasilaniem -, to czy same bezpieczniki, które mam założone na tak prądożerny wzmaczniacz mogą mieć tak na prawdę wpływ na walory dźwiękowe? Założone mam 200a na kabel,co daje 400a, do normalnego słuchania myślę, nie powinien pobór tego przekraczać. A może to jednak jest problem, i faktycznie należy założyć około 300-350a na kabel? Niektórzy właśnie nawet po 400a zakładali na 50mm2 jedną, co się dziwiłem.  Na zdjęciu pakiet super kondów, z lto pod spodem puszczone  łącznie 6x 50mm2 przy około 1,5 metra na kabel, co wydaje mi się być już wystarczające, i 4x 50mm2 kabelki do wzmaczniacza, po około metrze długości (prądowe grosz krótsze niż ujemne). Jakieś jeszcze pomysły? Pozdrawiam!  
    • Każdy kto nie ma jeszcze doświadczenia, wybiera trudniejsze i mniej wygodne rozwiązania upatrując w tym swojej przewagi 🙂
    • Szkoda byłoby mi czasu, pieniędzy i energii na wkładanie tego typu rzeczy do samochodu.   Przywróciłbym oryginalne radio, zamontował zestaw 2-way w drzwiach (nie wiem czy można je jakoś wygłuszyć), prosty wzmacniacz z DSP i zestawem głośnomówiącym aby pominąć radio i łączyć się z nim bezpośrednio z telefonu. Subwoofer bym odpuścił.   To co opisałaś jako "nie super tanio"  to właśnie zestaw najtańszych komponentów, kompletnie nie pasujących do tego samochodu. Jeżeli to co opisałem powyżej nie wchodzi w grę, to odpuściłbym zabawę w ogóle.
    • A może takie coś ESX model VX1400.4 PRO 4-Channel Ultra Class D Digital Amplifier 4 x 200/350 Watts RMS 4/2 Ω
  • Tematy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...